Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
ÄÄnestyspalkit heittelleet rajusti koko kauden, mutta nyt vauvapalstalla epäillään että jossain mätää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä ja yliksellä monet sanovat ettei Reeoa voinut äänestää sen mainostauon aikana, jonka jälkeen yksi pääsi turvaan.
Myöskään Heidiä ei pystynyt. Ainoastaan Miian äänet menivät läpi.
Näähän menee hyvin nää äänestykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterissä ja yliksellä monet sanovat ettei Reeoa voinut äänestää sen mainostauon aikana, jonka jälkeen yksi pääsi turvaan.
joo itse yritin myös laittaa vielä 100 e.ei kerennyt tuon takia.
Nyt kaikki joille tuli sama häiriö, yhteyttä viranomaisille, jos ei tuotanto ota vastuuta.100 euroa, joopa joo 🤣 Minäpä laitoin Millulle tuhat euroa, mitäs siihen sanot?
Minä laitoin ALL IN.
Vierailija kirjoitti:
Millu on vaan niin subliikki muija. Mahtavaa!
Mielestäsi siis piereskely, alapään jutut ja rohkea "paltiarallaa"-meninki on se ihmisen mitta?
Millu Nelosella töissä. Eli ei ihme tämä jatkoonpääsy.
En laita enää ikinä euroakaan äänestykseen.
Onko ikinä ollut näin jäätävä tunnelma talossa, kun ovat odottaneet lopullista häätötulosta?
Syylät vai hampaat? Syylät vai hampaat?
Varmaan säännöissä on joku kärpäsenpaskateksti, että tuollaisessa tilanteessa, kun äänet ei mene läpi , ei tuotannolla ole mitään vastuuta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo itse yritin myös laittaa vielä 100 e.ei kerennyt tuon takia.
Nyt kaikki joille tuli sama häiriö, yhteyttä viranomaisille, jos ei tuotanto ota vastuuta.100 euroa, joopa joo 🤣 Minäpä laitoin Millulle tuhat euroa, mitäs siihen sanot?
Minäkin laitoin - mutta ajoissa. En jättänyt viime tippaan.
Vierailija kirjoitti:
ÄÄnestyspalkit heittelleet rajusti koko kauden, mutta nyt vauvapalstalla epäillään että jossain mätää :D
Ei oo millun palkit pahemmin heiluneet. Millu ollu yksi heikoimmista lenkeistä kokoajan ja nyt voittaa Reeonkin 😂👍 hyvin tuotanto vetää.
Ärsyttävä sanoma.
Oma työntekijä jatkoon.
Huijausta ja valetta. Bb loppuu tähän kauteen. Tulette näkemään.
Ei ihmisiä huijata tällä tavalla ilman seuraamuksia.
tämä äänestyshän on katastrofi
Majava pyöröoveen pyörimään vuorokauden ajaksi.
Kannatti totella Heidi Reeoa?
Ai että sallalooran käärmeilmeet
Linjat solmussa, Sori siitä.
Nty tuplatripla ääniä heidille
Jos on oikeasti ollut paljon häikkää äänten läpimenossa, niin sitten mun mielestä ketään ei saisi pudottaa kisasta tänään.