Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen. Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua!
BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tää bb on tulsa ja aivan liian pitka nabbe läi ajoissa
Nabbe oli alussa ihan symppis mutta kun Kirsi lähti niin se sekos kuten minä itekkin, Kirsi love.
Miten noi studiolaurat saavat tuollaisia erittäin puolueellisia asioita esittää?
Ja nämä,että Reeolla rikkaita ystäviä. (Ja tuotannossa mukana ehkä)Todella törkeitä turhakkeita.
Läppälauralla on pakko olla niitä rikkaita sukulaisia, koska ei se muuten tuolla olisi.
Happaman niellyt.
Vierailija kirjoitti:
Naisellehousut kirjoitti:
Miten paljon katsotte 24/7 noin.? Itse katson vain koosteet kun ei ole aikaa katsoa 24/7 kun tuntuu että ei oo järkeä katsoa vähän vaan sit pitäis seurata kokoajan tota.
Sen jälkeen kun viimeiset kontenttihahmot Tuula ja Nabbe lähtivät, todella vähän. Välillä vilkaisen pari minuuttia tai katson jonkun tehtävän. Itse ihmiset tuolla ovat tylsiä ja yksinkertaisia. En voi samaistua kehenkään. Ilkeä Reeo, paasaava Miikka, mielisairas Heidi, negatiivinen Laura, pierupylly-juttuja suoltava Millu ja liikaa muiden mielipiteitä miettivä Salla.
Ilkeä Reeo?? Kerro miten se on ollut ilkeä?
Jotkuinkin ei jks seurta näitä. Salla on muka toimistopäällikkö eikä kestä päätöstilanteita? Mitähän v a. T t u a? Joku rooliko päällä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi Salla ole koskaan tehnyt joulutorttiäuja valmistaikinasta 🙈 ?
Vain suursnautsereita ;)
Onneksi jo lopetti tuon snautseri-jankutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teki Reeo mitä tahansa niin täällä on tietyt samat tyypit aina haukkumassa ja parjaamassa :D naurettavaa suorastaan!
Nytkään mitään hirveetä tapahtunut, asukkaat saivat pikkujoulut ja kaikki paremmin kuin hyvin!
Mä en oo koskaan ennen haukkunut Reeoa, mutta nyt hän oli suorastaan vittumainen. En tajua tuota hyökkäystä Sallaa kohtaan. Salla selvästikään ei itkenyt sitä, että häntä ei valittu, vaan sitä, että Reeo yhtäkkiä kesken neuvotteluiden tekee päätöksen kaikkien puolesta, eikä pitänyt Sallaa edes minkäänlaisena vaihtoehtona ja sitten ilkkuu vielä kun toinen selkeästi pahoitti tuosta jyräämisestä mielensä. En ole tuollaista käytöstä ennen Reeolla huomannut, mutta enpä häntä niin paljoa ole seurannutkaan.
Toivottavasti Reeo ei voita, todella törkeää käytöstä.
Voi ku Reeo sammuis, niin olis kiva katella tätä. Jopa Miikan jeesustelutkin kestäis.
Toivottavasti Heidi voittaa. Paljon häntä on kiusattu, mutta kestänyt kuitenkin ilkeydet (Kirsi,Milena..), ja pärjänyt hyvin peleissä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sairasta settiä taas Heidi-kannattajilta eri alustoilla. Muut talon naiset on kuulemma läskiperseisiä mt-ongelmaisia, jos ne esimerkiksi itkee. Heidi on talon tervein mielenterveydeltään ja niin täydellinen, vaikka tekisi mitä. Noille sairaille pikkupojille ei voi antaa sitä tyydytystä, että Heidi voittaa. En oo aiemmin pitänyt Laurasta erityisemmin, mutta jopa se alkaa vaikuttamaan paremmalta voittajakandidaatilta. Kylmäpäinen, mutta empaattinen. Ei petä liittolaisiaan tai sekoile saadakseen huomiota. Mutta Salla on edelleen paras! <3
Mitkä ihmeen pikkupojat. Heidiä fanittaa kaiken ikäiset, itse olen 50v nainen ja olen fanittanut aika alusta asti. Sanoin täällä Heidiä mustaksi hevoseksi jo pari kk:tta sitten, olen nähnyt aikasin mikä sissi se on. Muut ovat keskittyneet huutaviin älykääpiöihin ja ovat nyt shokissa kun rautainen Heidi pesee blingblingit 6-0. 😂👌
Heidi voittaa, Reeolle hopeeta, muista ei väliä.
Laura voi äänestysbudjeyteineen ja, sponsseineen kaivautua takasin sen sitruunan alle josta hiihti esiin gorillan kävelyineen, ilkeä harppu saa mitä tilaa, Heudillä on oikeita faneja, Lauralla vain isolla, summalla äänestämään valjastetut tutut.
Vierailija kirjoitti:
Miten noi studiolaurat saavat tuollaisia erittäin puolueellisia asioita esittää?
Ja nämä,että Reeolla rikkaita ystäviä. (Ja tuotannossa mukana ehkä)Todella törkeitä turhakkeita.
Läppälauralla on pakko olla niitä rikkaita sukulaisia, koska ei se muuten tuolla olisi.
Happaman niellyt.
Ei Laurat voi myöntää asioiden oikeaa tietoa. Se olis heille erittäin noloa kun kaikki alkais tykittää somessa heitä valehtelijoiksi. Lörö on valehdellut monta kertaa sunnuntain live-lähetyksissä katsojille. Kansa uskoo ja ei näe mitään pahaa tämän asian suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Jaa perintätoimiston muikkeli? Hyh Hyh!!
Vierailija kirjoitti:
Salla on töissä Collectorilla Ruoholahdessa.
No ilmnkos?!! Hyeenoilla duunissa! Perintätoimistot on alhaisin toimikunta ja elävät ahdingosta? Postittavt smat laskut ja tuplat hintaa päälle! Nyt meni maku sallasta kokonaan.
On mukava huomata, miten ystävämme Reeo on pärjännyt lauman keskellä näin hyvin. Reeo oli mennessään taloon asennoitunut voittamaan ja sen hän tulee tekemään. Kun meidän vuoro tulee ojentaa tukea hänelle, niin sen me teemme ilomielin.
ppp kirjoitti:
Johtuisikohan se Heidin tämän iltainen masennus kuitenkin ainakin osittain häädöstä.
Eli hän olisi itse joutunut sunnuntain häätöön, vaikka voittikin nimemiskilpailun.
Kun sellainen vaihtoehto tuli mieleen että häädössä olisi ollut vain kaksi eniten pisteitä saaneita, eli Heidi ja Reeo (4p). Ja Heidi olisi saanut lisätä sinne yhden, todennäköisesti laittanut Millun (tai sitten Lauran ).
Tai toinen vaihtoehto häätöön tietty se että, viisi olisi ollut häädössä, eli kaikki paitsi Miikka. Ja Heidi olisi saanut ottaa yhden pois, eli itsensä. Mutta tää kuulostaa liian helpolta, joten voi hyvinkin olla tuo eka vaihtoehto..
Joo, häädössä on Heidi, Reeo ja Millu/Laura. Jos olisi Laura häädössä, niin tulisi kova tippuja Reeo/Heidi/Laura. Jos Millu häädössä, niin sitten hän varmaan tippuu.. ei mahiksia Reeoa ja Heidiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö toi Salla ole koskaan tehnyt joulutorttiäuja valmistaikinasta 🙈 ?
Mitä väliä? Itse en ole syönyt joulutorttuja vuosikausiin, koska pidän turhakkeina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että Heidi huomattuaan kuinka häntä kodellaan talossa haluaa lähteä kotiin. Järkevä tyttö huomasi taas, kuinka inhottavia naiset häntä kohtaan edelleen ovat. Laura alkuviikosta hiplasi Heidin hiuksia sohvalla kuin apina ikään, miksi. Tuntee selvästi silkkaa vihaa Heidiä kohtaan.
Sä oot sekaisin. Kaikkihan vaan hellittelee sitä tuolla. Mä toivoisin että Heidi lähtisi, niin loppukausi olisi miellyttävämpää katsottavaa. En jaksa sen kimitystä.
Myös sen rasvainen, otsalle liimautuka tukka häiritsee. Ja ne hampaat...
Onhan se, mutta ei muistanut miten tehdä tiettyä kuviota, eikä sitä perinteistä tähtimuotoa.