Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei muut halunneet ottaa ko. puhelua vastaan kun eivät halunneet katsojien paheksuvia kommentteja/läheisiään arvostelujen kohteeksi. Ihmiset kun ovat niin ilkeitä, varsinkin tällä keskustelupalstalla!
Olis kyllä ollu kiinnostavaa nähdä minkänäköisen naisen syylänaama on onnistunut saamaan.
Sellaisen josta sinä voit vaan haaveilla, koska olet ilkeä käytökseltäsi ja sellaisesta ei tykätä.
Vierailija kirjoitti:
Laura siis kokee oikeudekseen valehdella äänestävälle kansalle päin naamaa suorassa lähetyksessä? Juuri kun hänet on äänestetty jatkoon? Selvä...
Laura se ei taida ihan täysin ymmärtää/muistaa että liveä katsovat näkee todellisuuden. Ei vain laskelmoituja kaunopuheita pk-huoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän haukutte Lauraa, sen enemmän satsataan euroja häneen 👍👍👍
Kiitos tiedosta sponssi, laitat muutenkin.
Katsojat ei laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikkan pimu kyllä näpsäkän näköinen. Ottaisin.
Mä taas olin suorastaan hieman pettynyt.
Miikka kun on niin kovasti hehkuttanut uskomatonta kaunotarta ja minä näin ihan tusina-pimun rakennekynsillä varustettuna. Mutta tottakai sitä näkee rakkaansa aina subjektiivisessa valossa!
Mitä höräjät. Hyvännäköinen on.
Miikkan tyttöystävä selkeästi suhteen mies, vaikka Miikka esittänyt alfaa talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme ettei muut halunneet ottaa ko. puhelua vastaan kun eivät halunneet katsojien paheksuvia kommentteja/läheisiään arvostelujen kohteeksi. Ihmiset kun ovat niin ilkeitä, varsinkin tällä keskustelupalstalla!
Vaikea kuvitella, että kukaan muu asukkaista olisi tehnyt tuosta puhelusta irvokasta teatteria.
Ihmiset reagoivat asioihin eri tavoin. Teatteria nähnytkään.
Lauraa nakittaa varmaan suku voittoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka kun on niin kovasti hehkuttanut uskomatonta kaunotarta ja minä näin ihan tusina-pimun rakennekynsillä varustettuna. Mutta tottakai sitä näkee rakkaansa aina subjektiivisessa valossa!
Oli kyllä ylilaiha. Kyttääköhän Miikka sen syömisiä?
Luuta on ärsyttävä. Kivikasvo.
Valittaja. Selkään puukottaja.
Vihatuin asukas.
Kyllä katsojat muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihana reaktio Miikalla. Aitoa välittämistä. Saispa tollasen miehen💕
En ottaisi ikinä tollasta lammasta. Haluaisin Miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai sitä kumppaniaan pitää ihanana. Mitenkäs muuten?
Milla putos korkealta kärkipaikalta täysin yllättäen. Älkää unohtako. Kaikki on vielä mahdollista.
Ai että. Tylsääkin tylsempää tulossa loppukaudeksi. Miten toi Laura voi olla suosikki???? Hohhoijjaa.
Miikkan tyttöystävä oli positiivinen yllätys. Miikkan itku ei.
Vierailija kirjoitti:
Miikka taantui lapseksi tossa videopuhelussa. Vaikutti ihan jälkeenjääneeltä.
Eiköhän tuostakin tehdä joku hupaisa meemi.🤭
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sisältöä tuovat asukkaat pudotetaan. Tarina lähti aikoinaan neljäntenä, Daiyana heti ekalla viikolla. Sit jää noi tylsät Laurat jotka ei anna mitään kontenttia ja joku niistä tylsistä lopulta voittaa. Sitten valitetaan kun talossa ei tapahdu mitään. Kirsikin saisi olla vielä tuolla.
Vais niin olikos viimekauden voittaja Jassukin mielestäsi sisältöä tuottamaton ja tylsä?
Ruma itku. Miten voi naamaan edes vääntää ton näköiseksi
:D
Miksihän täällä Lauraa haukutaan niin paljo.Hän on kaikein rauhallisin noista Naisista ei hypi kenenkään silmille.,ei ole mikään suupaltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura siis kokee oikeudekseen valehdella äänestävälle kansalle päin naamaa suorassa lähetyksessä? Juuri kun hänet on äänestetty jatkoon? Selvä...
Mitä v i t t u a se ny muka valehteli ,? Te ootte jo sairaita..
Siitä, ettei muka ole liittoutunut. Muuten vaan on viettänyt kaiken aikansa puhumalla pahaa Heidistä ja Reeosta Mian, Sofian, Milenan ja Merven kanssa ja on sopinut häätöpisteistä heidän kanssaan. Mitä muuta se on kuin liittoutumista? Viime päivinä puhunut Mian, Sallan ja Milenan kanssa, että jätkät ulos.
Miikka tekee tänään millat! Loistavaa!