Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

82861/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ruoka rouskuu heillä hampaissa? Juurekset raakoja?

Kohteliaasti kehuvat, mutta al dente voi olla ihan liian al dente 😂 Lohi ilmeisesti hyvää.

Mä lähden ostaa lohta 😋😋.Tuli sen verran nälkä.

Tässä vaan lihoo kun aina tulee nälkä kun talossa syövät. Olipa se vaikka näkkäriä niinkuin eilen iltamyöhään. 🤦🏼🤦🏼

Me mun mieheni kanssa söimme juuri juhlavan lounaan. Kera punaviinin. Oli hyvää. Tunnin päästä kahvitellaan. On kolmenlaista herkkua ja kakkua. Sitten päikkärit.

EIKÄÄÄ - 😫 yritän olla syömättä edes herkkuja kun muutenkin tulee mässäiltyä. Tai eka viikkoina söin paljon herkkuja ( pullaa, suklaata, karkkia ym). Eikä malta lähteä kävemään - ettei kaikki menis läskiksi.

Ai jaa. Kyllä me vaan juhlitaan silloin kun on juhlan aika. Arkena mennään arkisesti. Vai mitä tarkoitit ?

NO - noinhan sitä pitääkin kun te teette mutta kun olen aina kotona niin ei erota päiviä oikein toisistaan. Aina yhtä juhlaa kun nautin elämästä pitkän työrupeaman jälkeen.

Yksin asustelen. Toki oli toisenlaista elämä kun asuin miesystäväni kanssa (hän nukkui pois 2v sitten). Tänä iltana meinasin kyllä vähän juhlistaa sunnuntaita ja tehdä GLÖGIN.

Vierailija
82862/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä ilta tulee, mulle sama kuka lähtee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
82863/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko voi laittaa jouluvalot parvekkeelle??? kysyy nimimerkillä epätietoinen vaan ei epätoivoinen

Vierailija
82864/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, tulisko Reeon läheisiä tuomaan synttärikakun Reeolle ? 🥰 Oispa upeeta.

Vierailija
82865/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko voi laittaa jouluvalot parvekkeelle??? kysyy nimimerkillä epätietoinen vaan ei epätoivoinen

Mietin ihan samaa. 

Vierailija
82866/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Salla käynyt "wichyllä" jo eka viikolla? Polla rakoillut jo silloin. En ihmettele.

82867/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä41018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä41018 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ruoka rouskuu heillä hampaissa? Juurekset raakoja?

Kohteliaasti kehuvat, mutta al dente voi olla ihan liian al dente 😂 Lohi ilmeisesti hyvää.

Mä lähden ostaa lohta 😋😋.Tuli sen verran nälkä.

Tässä vaan lihoo kun aina tulee nälkä kun talossa syövät. Olipa se vaikka näkkäriä niinkuin eilen iltamyöhään. 🤦🏼🤦🏼

Me mun mieheni kanssa söimme juuri juhlavan lounaan. Kera punaviinin. Oli hyvää. Tunnin päästä kahvitellaan. On kolmenlaista herkkua ja kakkua. Sitten päikkärit.

EIKÄÄÄ - 😫 yritän olla syömättä edes herkkuja kun muutenkin tulee mässäiltyä. Tai eka viikkoina söin paljon herkkuja ( pullaa, suklaata, karkkia ym). Eikä malta lähteä kävemään - ettei kaikki menis läskiksi.

Ai jaa. Kyllä me vaan juhlitaan silloin kun on juhlan aika. Arkena mennään arkisesti. Vai mitä tarkoitit ?

NO - noinhan sitä pitääkin kun te teette mutta kun olen aina kotona niin ei erota päiviä oikein toisistaan. Aina yhtä juhlaa kun nautin elämästä pitkän työrupeaman jälkeen.

Yksin asustelen. Toki oli toisenlaista elämä kun asuin miesystäväni kanssa (hän nukkui pois 2v sitten). Tänä iltana meinasin kyllä vähän juhlistaa sunnuntaita ja tehdä GLÖGIN.

Vielä peukkua teille 👍🏼Nauttikaa

Vierailija
82868/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niin mälsää kirjoitti:

Hei, tulisko Reeon läheisiä tuomaan synttärikakun Reeolle ? 🥰 Oispa upeeta.

Miks sille pitäs synttärikakku tuoda?

Vierailija
82869/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. 

vasta Itsenäisyyspäivän jälkeen voi alkaa laittamaan joulua.

Vierailija
82870/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sainio ihmetteli Lauran suosiota. Mitä mitä ? Äänestäminen maksaa euron. 5000 tuhannella eurolla Lauran ns. suosio on hmmm. aika korkea kun palkkia katsoo.

Että silleen.

Sainio oli kyllä oikeassa siinä, että Laura ei ansaitse voittoa kun hajosi niin kovasti tuolla alhaisten puolella ja on luvannut olla läppämasiina ja sitä me ei todellakaan olla näiden viikkojen aikana nähty. Nää fanaattiset looran kannattajat voisi raottaa niitä lasejaan, niin voisivat nähdä totuuden.

Vierailija
82871/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No salla liikaa vietävissä

Loora niin kitkerä ja teennäinen hymy vaan

Loora pois

Vierailija
82872/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos se Milenan vuoro lähteä tänään kotiin vai miten me äänestetään?

En teistä tiedä, mutta itse äänestän omaa suosikkia jäämään.

Vierailija
82873/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loorassa ei ole valovoimaa joten ulos flikka

82874/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. 

Kyllä voi! (Kohtuudella!)

Minä olen poltellut jo silloin tällöin. Nehän ei vie paljon sähköä kun ovat led- valoja mutta olen vähän ajatellut mitä muut ajattelee näin sähkönsäästön aikaan.

82875/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin ihan samaa. 

Kyllä voi! Ledit vie vähän sähköä!

Vierailija
82876/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meneeköhän Milena ystävättärensä Virpi Buttin hautajaisiin?

Eikös se Butt kuollut jo jotain vuosi sitten, nyt vasta uutisoitiin. Eli huono provo vaihteeksi.

Olikohan Reeo Loirin hautajaisissa? Syylät yhdistivät.

82877/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!! Reeo sai isänpäivälahjan 👍🏼👍🏼🥰

Vierailija
82878/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varajeesus tänään hevonv*ttuun talosta. Oksettava tyyppi koko jätkä. Toivottavasti ymmärtää tyttökaveri pakata kimpsut ja kampsut ennenku tää itserakas ja omahyväinen iljetys vapautuu.

Toivottavasti Miika ei ala vainota :(

Vierailija
82879/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sainio ihmetteli Lauran suosiota. Mitä mitä ? Äänestäminen maksaa euron. 5000 tuhannella eurolla Lauran ns. suosio on hmmm. aika korkea kun palkkia katsoo.

Että silleen.

Sainio oli kyllä oikeassa siinä, että Laura ei ansaitse voittoa kun hajosi niin kovasti tuolla alhaisten puolella ja on luvannut olla läppämasiina ja sitä me ei todellakaan olla näiden viikkojen aikana nähty. Nää fanaattiset looran kannattajat voisi raottaa niitä lasejaan, niin voisivat nähdä totuuden.

Miten laseja raotetaan?

Vierailija
82880/100630 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo ja lapsensa 3 Haikeat ilmeet Heidil et co

Ketju on lukittu.