Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
81581/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostiko heidi ekana sormen pystyyn et hän vois ottaa puhelun kunnes joku sano luopuvansa ja h sano et joo sama..

Jännä kun tähän uusimpaan kommenttiin napsahti silmien alla kerralla 11 yläpeukkua, kun muilla vasta yksi kaksi ylös tai alas.

Vierailija
81582/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin epäreilua jos Miikka saa tämänkin. Ei ole joutunut koko talossaolon aikana taistelemaan mistään, saanut nauttia olostaan ja kahtiajaonkin melkein koko ajan ylhäisissä. Salla joutui heti Kirsin silmätikuksi ja joutunut joka viikko todistelemaan että ansaitsee olla talossa ja istunut melkein joka viikko sohvalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
81583/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä Miikalle puhelua .

Vierailija
81584/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkkari toi Salla on tyhmä ! Ei ees ite seurustele. Muttei silti tajua antaa puhelua Miikkalle. Aivan pöllö ämmä. Joutaa kotiin huomenna.

Vierailija
81585/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla saisi kanssa painua hemmettiin tuolta. Olen ollut hänen kannattajansa mutta nyt olen täysin kyllästynyt häneen ja hänen Reeo-psykoosiinsa.

Mun puolesta sä saisit painua hemmettiin täältä.

Painu sinä v***n täältä spämmäämästä, luuseri.

Veeti Veeti! Noinko isä ja äiti opetti puhuttelemaan itseäsi parempia?

Sinulla on turhan isot luulot itsestäsi. Pultsaritkin ovat parempia ja arvokkaampia kuin kaltaisesi onneton spämmääjä.

Ihmiset ovat tasa-arvoisia mutta eivät yhtä hyviä. Minä on varakas menestyjä, sinä olet puskista huuteleva keskenkasvuinen typerys.

Unissasi olet varakas menestyjä, häivy nyt jo nolaamasta itseäsi enempää. Olen todennäköisesti vanhempi kuin sinä, että revi siitä katkera peräkammarin neitsytmies.

Väärä oletus sinulta. Jos olet minua vanhempi, olet jälkeenjäänyt henkisessä kehityksessäsi. Ja yhtään peräkammarin neitsytmiestä en edes tunne.

Vierailija
81586/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena voisi olla hiljaa. Laura pohtii miksi Heidi nimesi hänet. Tuokin nainen voisi miettiä miksi Heidi nimesi hänet.

Heidi nimesi Lauran koska hän ei kykene ajattelemaan itse. Reeo ja Miikka tekevät sen hänen puolesta. Pitävät porukassa, koska on hyvä kisoissa, joten käytetään hyväksi niin kauan kun on jotain hyötyä. Sitten rekan alle.

Ei Heidiä olla mihinkään heittämässä, nämä olivat viimeiset nimrämiset. Tästä lähtien äänestäjät päättävät, kaikki ovat häädössä. Suunnitelmasi meni mönkään.

Vierailija
81587/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SallaPalla tajuu jo.

Vierailija
81588/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla saisi kanssa painua hemmettiin tuolta. Olen ollut hänen kannattajansa mutta nyt olen täysin kyllästynyt häneen ja hänen Reeo-psykoosiinsa.

Mun puolesta sä saisit painua hemmettiin täältä.

Painu sinä v***n täältä spämmäämästä, luuseri.

Veeti Veeti! Noinko isä ja äiti opetti puhuttelemaan itseäsi parempia?

Sinulla on turhan isot luulot itsestäsi. Pultsaritkin ovat parempia ja arvokkaampia kuin kaltaisesi onneton spämmääjä.

Ihmiset ovat tasa-arvoisia mutta eivät yhtä hyviä. Minä on varakas menestyjä, sinä olet puskista huuteleva keskenkasvuinen typerys.

Unissasi olet varakas menestyjä, häivy nyt jo nolaamasta itseäsi enempää. Olen todennäköisesti vanhempi kuin sinä, että revi siitä katkera peräkammarin neitsytmies.

Väärä oletus sinulta. Jos olet minua vanhempi, olet jälkeenjäänyt henkisessä kehityksessäsi. Ja yhtään peräkammarin neitsytmiestä en edes tunne.

Kuten sanoin, suosittelen itsesi nolaamisen lopettamista, mieluummin ennemmin kuin myöhemmin ihan itsesi takia.

Vierailija
81589/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helkkari toi Salla on tyhmä ! Ei ees ite seurustele. Muttei silti tajua antaa puhelua Miikkalle. Aivan pöllö ämmä. Joutaa kotiin huomenna.

Mikäs vapaudut vankilasta kortti se seurustelu on?

Vierailija
81590/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka luovutti ja Salla sai siis puhelun. Kyllä tässä Miikka kuitenkin voitti. Hyvä Miikka!

Vierailija
81591/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista Marttyyri-Miikalle :DDD

Vierailija
81592/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvetin epäreilua jos Miikka saa tämänkin. Ei ole joutunut koko talossaolon aikana taistelemaan mistään, saanut nauttia olostaan ja kahtiajaonkin melkein koko ajan ylhäisissä. Salla joutui heti Kirsin silmätikuksi ja joutunut joka viikko todistelemaan että ansaitsee olla talossa ja istunut melkein joka viikko sohvalla.

Heidi oli Kirsin silmätilku viikosta 1 alkaen, hänen lähtönsä jälkeen muiden tyttöjen kateuden ja vihan kohde ja täysin ilman omaa syytään.

Vierailija
81593/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Milena voisi olla hiljaa. Laura pohtii miksi Heidi nimesi hänet. Tuokin nainen voisi miettiä miksi Heidi nimesi hänet.

Heidi nimesi Lauran koska hän ei kykene ajattelemaan itse. Reeo ja Miikka tekevät sen hänen puolesta. Pitävät porukassa, koska on hyvä kisoissa, joten käytetään hyväksi niin kauan kun on jotain hyötyä. Sitten rekan alle.

Reeo ei evästänyt Heidiä lainkaan. Tuolla vallitsi säätyjen välinen puhekielto silloin kun asiasta olisi pitänyt keskustella. Miikka oli siellä nuijimassa päätöstä, ja tajusi vasta jälkikäteen menetelleensä tyhmästi. Hänen ehdotuksestaan / vaatimuksestaan antoivat vastapuolen naisille 3+3 pistettä kukin, vaikka hänen olisi pitänyt tajuta että 5+5+4+4 olisi riittänyt ja hän olisi saanut Millunkin häätöuhan alle ja itsensä pois, olisi pitänyt olla vain hiukan taitavampi sanamuodoissaan, ettei olisi suoraan valehdellut.

Vierailija
81594/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka tietää?

Vierailija
81595/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä mitä mainioin juonen käänne, että keskiviikkona tulisi asukkaiden oma häätö niin kuin oli alussa👍👍👍

Ei enää tässä vaiheessa kisaa, seuraavaksi kaikki häätöön!

Vierailija
81596/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisipä Salla että Miikka antoi Sallalle 3p nimeämisissä

Vierailija
81597/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka lähtee huomenna. Karma.

Vierailija
81598/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Salla

Vierailija
81599/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kittu, Miikkahan sen puhelun sai 👎

Vierailija
81600/100630 |
12.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Käyttäjä41018 kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Salla aloitti taas märinän pisteistä...

Eikö ne jo ite tiedä ketkä meni penkille? Mahtanee Salla olla tyytyväinen kun saivat Miikankin sinne. Ikävä kyllä se kostautuu hänelle Sunnuntaina....Eihän noist pisteistä saanut enää äänestyksen jälkeen edes puhua?Missä sanktio?

Tietävät nyt ketkä joutuu penkille. BB sanoi joku aika sitten. Luulin että Miikka olisi hämmästynyt mutta ei kyllä naamasta näkynyt. Enemmänkin Reeo oli yllättynyt. Alkoi laskeskella että kuinka näin menikään??!?! Eikä niin kuin HÄN OLI SUUNNITELLUT 😜

Kenelle se oli "suunitellut" äänien menvän? Ei ollut äänivaltaa noita käärmeitä vastaan vaan itsekin taipui Heidiä äänestämään.

Reeohan vaati itselleen äänestyksessä kaksi pistettä annettavaksi että Miikkalle tulee vähemmän pisteitä ja ei joutuisi penkille. Ihmettelin kun naiset eivät sitä hoksanneet 🤔

Ei Reeo vaatinut mitään kahta pistettä itselleen vaan sekä Laura että Salla sanoivat ottavansa yhden pisteen jolloin Milena sanoi, että hänelle sitten kaksi ja toiset kaksi Reeolle. Älkää nyt vääntäkö totuutta tuon näki 24/7:ssa.

Ketju on lukittu.