Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kuvottava liero, en käsitä miten ihmiset ei muka nää tuon läpi. Suurin osa kannattajista tietysti kaltaisiaan kus*päitä.
Jaahas täällä laurafanaatikot taas heti aamusta läyhää. Ei voi kuin vain sääliä teidän miehiänne jos teillä edes sellaisia on kun tuo teidän miesvihanne menee jo ihan yli.
Ei ole miesvihaa. Olisi ollut ihan mahtavaa jos Pirkka ja Jerry esim olisivat saaneet jäädä taloon. Ja harmitti kun Nabbe luovutti. Mulla ei ole väliä mitä sukupuolta ihminen on. Pääasia on se millainen ihminen on. Reeon ja Miikan tapaiset ylimieliset päänaukojat ovat mun arvoasteikolla alimpana. Toki Miikka osaa nuo myyntipuheet kuinka on mukamas hyvä ihminen ja Reeo osaa käytöstavat mutta kyllä noiden läpi näkee millaisia todella ovat.
Millä tavalla Reeo ja Miikka on ylimielisiä? Saisiko esimerkin? Ei kai nyt kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan mitä suustaan päästävät, heittävät hyvin paljon läppää.
No kysypä vaikka Äleksilta, Merveltä tai Lauralta. Et ilmeisesti ole seurannut ohjelmaa, mulla ei ole mielenkiintoa alkaa luetella sulle näitä kohtia, niitä on paljon.
No enpä kysy niiltä pelureilta yhtään mitään. Merve ja Aleksi tippuivat aivan ansaitusti, tuollaisella pahansuopaisella pelillä ei pitkälle pötkitä. Lauran ja Milenan kun vielä saisi veks niin kaikista pahimmat p-puhujat ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kauden teemanahan on ollut juonittelu ja sitähän tuolla ovat kaikki tehneet enemmän tai vähemmän hyvin. Mutta, jos ei muuta osaa antaa, niin ansaitseeko jatkon talossa. Reeo on ollut hyvin monipuolinen asukas juonittelusta huolimatta. Tässä vaiheessa vaan tuolla juonittelulla ei kovia pelaajia ulos saada, varsinkin jos kova peluri on myös katsojien mieleen. Ja sitä Reeo on.
Reeo kaikista pahin juonittelija. Laura ei osaa pelata yhtään ja se näyttääkin oleva hyvä taktiikka. Jos Laura olisi eilen suostunut kuunteleen mitä Reeo yritti sanoa niin siellä olisi Miikka häädössä.
Ei vaan Reeo on kaikista parhain pelaaja. Siitä ei pääse mihinkään. Todella taitava puhuja. Ei hän juonittele samalla tavalla niin kuin muut, esim. Laura ja Milena nurkan takana piilossa. Ei alenni tuohon samanlaiseen paskarinkiin haukkumaan asukkaita ja voivottelemaan. Reeo sanoo suoraan ketä ärsyttää/kenet haluaa luiskaan ja Miikka+Heidi joko komppaa tai sanoo mitä mieltä itse ovat. Ja sillä sipuli. Heidän sopimiset tapahtuu nopeasti ja heillä se luottamus on pysynyt kokoajan.
näinpä. Esim. Miikka ei oo halunnut eikä nimennyt Miiaa eikä Heidi Lörtsyä.
Heidi nimeää Lörtsyn ja Milenan sama Miikka myös. Tuo on PELI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kuvottava liero, en käsitä miten ihmiset ei muka nää tuon läpi. Suurin osa kannattajista tietysti kaltaisiaan kus*päitä.
Jaahas täällä laurafanaatikot taas heti aamusta läyhää. Ei voi kuin vain sääliä teidän miehiänne jos teillä edes sellaisia on kun tuo teidän miesvihanne menee jo ihan yli.
Ei ole miesvihaa. Olisi ollut ihan mahtavaa jos Pirkka ja Jerry esim olisivat saaneet jäädä taloon. Ja harmitti kun Nabbe luovutti. Mulla ei ole väliä mitä sukupuolta ihminen on. Pääasia on se millainen ihminen on. Reeon ja Miikan tapaiset ylimieliset päänaukojat ovat mun arvoasteikolla alimpana. Toki Miikka osaa nuo myyntipuheet kuinka on mukamas hyvä ihminen ja Reeo osaa käytöstavat mutta kyllä noiden läpi näkee millaisia todella ovat.
Millä tavalla Reeo ja Miikka on ylimielisiä? Saisiko esimerkin? Ei kai nyt kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan mitä suustaan päästävät, heittävät hyvin paljon läppää.
No kysypä vaikka Äleksilta, Merveltä tai Lauralta. Et ilmeisesti ole seurannut ohjelmaa, mulla ei ole mielenkiintoa alkaa luetella sulle näitä kohtia, niitä on paljon.
No enpä kysy niiltä pelureilta yhtään mitään. Merve ja Aleksi tippuivat aivan ansaitusti, tuollaisella pahansuopaisella pelillä ei pitkälle pötkitä. Lauran ja Milenan kun vielä saisi veks niin kaikista pahimmat p-puhujat ulkona.
Toi on kyl aika totta meinaa tuolta tippunu lähes kaikki reeon haukkujat ja paskanjauhajat pois (kirsi, jerry, aleksi, merve...) eli tostakin voi jo päätellä sen ettei ihmiset tykkää tuollaisesta kiusaajatyylisestä pelaamisesta. Ainoat kiusaajat milena ja lörö vielä talossa mut eiköhä neki tuu aika äkkiä sieltä ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran täytyy puolustaa Miikkaa ja Reeoa, että kummankin käytös on muuttunut parempaan suuntaan. Kauden alussa ja puolivälissä minuakin ahdisti poikien aggressiivinen uhoaminen, mutta nykyisin ovat pidettäviä tyyppejä. Heidän huumorinsa on edelleen aika piikittelevää, mutta osaavat pyytää anteeksi, jos huomaavat jonkun loukkaantuneen.
eilen kun katsoi 24/7 kun Miikka ja Mia muovittivat Heidiä niin Miikka ei tahdo uskoa Heidiä kun kertoo miten laitetaan teippiä, meinas irrota jo alkusekunneilla kun tuoli otettiin pois. Daijut ei ymmärtäneet ja monta kertaa sanoi. Miia tietenkin toivoi että toinen puoli voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran täytyy puolustaa Miikkaa ja Reeoa, että kummankin käytös on muuttunut parempaan suuntaan. Kauden alussa ja puolivälissä minuakin ahdisti poikien aggressiivinen uhoaminen, mutta nykyisin ovat pidettäviä tyyppejä. Heidän huumorinsa on edelleen aika piikittelevää, mutta osaavat pyytää anteeksi, jos huomaavat jonkun loukkaantuneen.
Se olisikin mielenkiintoista nähdä osaisiko nämä "enkelit" Laura ja Milena pyydellä Heidiltä ja Reeolta anteeksi heidän sanomisiaan. Siis ihan suoranaisia haukkumisiaan. Mutta eiväthän niistä muut asukkaat tiedä kun puhuvat aina piilossa.
Olisi erittäin mielenkiintoista, jos BB näyttäisi näistä klippejä. Siis ihan puolin ja toisin. Saattaisi Heidi ja Reeokin loukkaantua ihan samalla tavalla Lauran ja Milenan sanomisista. Siinäpä olisi sitten selittelyä kerrakseen.
Reeolla on ollut onnistunut pelitaktiikka. Mervekin olisi ollut enemmän aikaa tuolla mutta kun Reeo näki että Loora ja Merve antaneet ääniä hänelle, kiitos Milenan. Reeo ei ollut antanut yhtään ääntä naisille L ja M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eilen kun katsoi 24/7 kun Miikka ja Mia muovittivat Heidiä niin Miikka ei tahdo uskoa Heidiä kun kertoo miten laitetaan teippiä, meinas irrota jo alkusekunneilla kun tuoli otettiin pois. Daijut ei ymmärtäneet ja monta kertaa sanoi. Miia tietenkin toivoi että toinen puoli voittaa.
Mitä väliä tuolla enää on kun ylhäiset kuitenkin voitti jo? Ja teippaus näytti paljon paremmalta kuin vastapuolen, kaikesta huolimatta. En yhtään ihmettelisi, jos Sallalla olisi käynyt jo pelkkä teipin liima päähän meinaan tuollaiset teipit ensinäkin haisee ja niissä käytetään aikamoisia aineita. Heidi pystyi syömään juustonakseja + liikkumaankin ongelmitta.
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milena oli ulkona jauhamassa paskaa ja Laura tämän huomattuaan ilmoitti, että täytyykin varmaan lähteä hammaspesulle ulos, niin Reeo heitti hyvin Lauralle jotenkin ajatuksella, että "joo mene nyt äkkiä, niin ehdit vielä jauhantaan mukaan" 😂
Että kyllä se Reeo on huomannut naisten paskanjauhannan seläntakana niinku täällä arveltukin.
Huomasi! Sanoi aidan takaa ylhäisölle jossain vaiheessa myöhempää iltaa, että naiset ovat läyhänneet koko päivän. Heidi (tai Miikka) totesi, että onneksi sinä oot siinä, etkä tuolla noiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein pahin käärme on reeo. Pettää oman joukkueensakin mutta kasvotusten ei uskalla sanoa mitään. Kaikkien selkään puukottajien isä.
Kerroppa milloin Reeo on pettänyt Heidin ja Miikan?
Vierailija kirjoitti:
Reeolla on ollut onnistunut pelitaktiikka. Mervekin olisi ollut enemmän aikaa tuolla mutta kun Reeo näki että Loora ja Merve antaneet ääniä hänelle, kiitos Milenan. Reeo ei ollut antanut yhtään ääntä naisille L ja M
Reeo on antanut aika monta ääntä L ja M koska Reeo on sanellut esim Millalle, Sallalle, Tuulalle keille näiden tulee antaa äänensä (Reeon ääniä kätännössä) Onko se sitten hienoa pelaamista? Minä en ainakaan arvosta yhtään, vaikka kuinka tehokasta olisi. Jos mietitte vähän tarkemmin, ette itsekään haluaisi olla tällaisen käskyttäjän lampaita. Ehkä fantasioissanne olette itse tällainen master joka ohjailee muita?
Vierailija kirjoitti:
Laura ehdotti naisille ennen nukkumaanmenoa, että miehet ulos ja naiset finaaliin. Salla ja Milena tässä mukana. Eilisten puheiden perusteella oli tarkoitus puhua Heidi tähän mukaan.
Tän yrityksen mä kyllä haluan nähdä ja kuulla 😄
Hävettäisi olla Milenan ja Lörön omainen. Kyseiset naiset ovat harvinaisen ilkeitä ja selän takana haukkujia.
Vierailija kirjoitti:
Reeo eilen sanoi Lauralle, että tuntu oikeasti niin pahalta ku Laura oli ilman kamoja silloin ekoilla viikoilla, ku Reeo oli laittanut ne häkkiin. Ja kyllähän jokainen joka yhtään osaa ihmisiä tulkita, huomas että miten pahaa se oikeasti teki Reeolla ku Laura itki kamppeitten perään.
Mut ei voi uskoa Reeoa, ku se ei osaa eikä edes halua pitää mitään myyntipuheita siitä miten hyvä ja mahtava ihminen on. Reeo paha pahapaha.
Kyllästyttää.
kukaan ei muista enää, siinä oli reeolla muutama hetki miettiä mitä tekee, ottaako oman laukkunsa vai jonkun muun, nyt se on paha kun sattui olemaan lauran, entäs jos olisi ollut miikan?, heidin? ei sitä ulkonäöstä voi arvata millaisen paskamyrskyn saa aikaiseksi kun ei edes tiennyt kenen se laukku on, teki looralle ihan hyvää olla muutama päivä meikkaamatta. muiden osalta ehkei edes olisi niinkään huomattu, tosin toivon että olisi ollut sofian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura ehdotti naisille ennen nukkumaanmenoa, että miehet ulos ja naiset finaaliin. Salla ja Milena tässä mukana. Eilisten puheiden perusteella oli tarkoitus puhua Heidi tähän mukaan.
Tän yrityksen mä kyllä haluan nähdä ja kuulla 😄
Minäkin. Tämä olis parasta sitten Kirsin lähdön. Monni ja Pulla pihalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo on antanut aika monta ääntä L ja M koska Reeo on sanellut esim Millalle, Sallalle, Tuulalle keille näiden tulee antaa äänensä (Reeon ääniä kätännössä) Onko se sitten hienoa pelaamista? Minä en ainakaan arvosta yhtään, vaikka kuinka tehokasta olisi. Jos mietitte vähän tarkemmin, ette itsekään haluaisi olla tällaisen käskyttäjän lampaita. Ehkä fantasioissanne olette itse tällainen master joka ohjailee muita?
Mikä sitten on tehnyt noista reijjon ohjailtavista sellaisia, joilla ei ole omaa tahtoa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein pahin käärme on reeo. Pettää oman joukkueensakin mutta kasvotusten ei uskalla sanoa mitään. Kaikkien selkään puukottajien isä.
Kerroppa milloin Reeo on pettänyt Heidin ja Miikan?
Nämä ei ymmärrä sitä, että vaikka tuolla ollaan liitossa/ryhmässä niin BB on silti yksilökilpailu. Jokainen tuolla tavoittelee voittoa. Mutta se ei tarkoita sitä, että pitäisi selkäänpuukottaa kavereita. Kaikista parhaiten tuolla koko BB historiassa ovat pärjänneet nimenomaan vahvat ystävyyssuhteet eli ns. ryhmät. Rooma on juuri sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milena oli ulkona jauhamassa paskaa ja Laura tämän huomattuaan ilmoitti, että täytyykin varmaan lähteä hammaspesulle ulos, niin Reeo heitti hyvin Lauralle jotenkin ajatuksella, että "joo mene nyt äkkiä, niin ehdit vielä jauhantaan mukaan" 😂
Että kyllä se Reeo on huomannut naisten paskanjauhannan seläntakana niinku täällä arveltukin.
Minkä paskanjauhannan? Tuolla talossa pelataan joka nurkalla, mutta sinä olet aina - todellakin - jauhamassa paskaa yhden ryhmän neuvotteluista. Ja tuo nauruemoji on taas väärässä paikassa. "Mies tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta." [suom, sananl.]
Jaa, on tämä kitkerän katkeran kiukkuinen emojinmetsästäjä herännyt. 😆🤣🥸😅🤪🤓🤪😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olisikin mielenkiintoista nähdä osaisiko nämä "enkelit" Laura ja Milena pyydellä Heidiltä ja Reeolta anteeksi heidän sanomisiaan. Siis ihan suoranaisia haukkumisiaan. Mutta eiväthän niistä muut asukkaat tiedä kun puhuvat aina piilossa.
Olisi erittäin mielenkiintoista, jos BB näyttäisi näistä klippejä. Siis ihan puolin ja toisin. Saattaisi Heidi ja Reeokin loukkaantua ihan samalla tavalla Lauran ja Milenan sanomisista. Siinäpä olisi sitten selittelyä kerrakseen.
Mulla on sellainen kutina, että ehkä ensi viikolla näytetään klippejä selän takana puhumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sitten on tehnyt noista reijjon ohjailtavista sellaisia, joilla ei ole omaa tahtoa ?
Ovat olleet sokeita ja hyväuskoisia, vähän tymiä ja pelokkaita.