Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
78921/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla ja Milena oli ulkona jauhamassa paskaa ja Laura tämän huomattuaan ilmoitti, että täytyykin varmaan lähteä hammaspesulle ulos, niin Reeo heitti hyvin Lauralle jotenkin ajatuksella, että "joo mene nyt äkkiä, niin ehdit vielä jauhantaan mukaan" 😂

Että kyllä se Reeo on huomannut naisten paskanjauhannan seläntakana niinku täällä arveltukin.

Minkä paskanjauhannan? Tuolla talossa pelataan joka nurkalla, mutta sinä olet aina - todellakin - jauhamassa paskaa yhden ryhmän neuvotteluista. Ja tuo nauruemoji on taas väärässä paikassa. "Mies tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta." [suom, sananl.]

Vierailija
78922/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin..me Millun äänestäjät alamme nyt tositoimiin..saadaan oikea voittaja näiden läyhääjien joukosta 😀😀😀😀😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
78923/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Reeo ja Heidi lähtevät talosta yhtä aikaa, niin hotellin sänky on kovilla näiden alla, voi sitä tulista lempeä 🔥🔥

Höpö, höpö sulla on vääristynyt mielikuvitus. Et taida ymmärtää millaista hyvä ystävyys voi olla ilman ikärajoja.

Kyllä kyllä, hauskoja heittoja Reeolta kaikki nuo "pane minua" ja "oot hot" vitsit. Mukava pikkutytöille heitellä hauskoja vitsejä, kyllä Heidin ikäiset pitää. Onkos omat/ottotyttäretkin kohta jo siinä iässä että tykkää juuri tuollaisesta huumorista? Reeo on nuorten tasolla ja ymmärtää heitä.

Vierailija
78924/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä, mut mua on jotenki alkanut ärsyttää talon yleinen mielipide ja ilmapiiri siitä että Reeo on joku paholainen, joka manipuloi ja määrää kaiken. Aikaisemmin olen ajatellut, että ihan sama kun katsojat kuitenkin päättää.

Mutta nyt kun ollaan siinä pisteessä, että oikeasti Reeon sanomiset ja tekemiset on kaikki väärin ja uhkailua, niin alkaa harmittaa Reeon puolesta. Esim. eilen Reeo ei ole missään vaiheessa vaatinut ketään äänestämään Millua, vaikka nämä naiset psykooseissaan niin kuvittelevat. Sitte Reeo ei voi edes puolustaa sanomisiaan, kun nämä naiset ei uskalla mitään suoraan Reeolle sanoa.

Ihan sama sanooko Reeo suoraan vai selittääkö rauhallisesti tai voimalla, niin lopputulos on aina sama: Reeon tarkoitus on lopulta aina joku paha tai väärä. Mikään ei voi olla ihan vilpitöntä ja aitoa. Hyvänä esimerkkinä Sallan irrottaminen seinästä tänään.

Itse alan jopa miettimään esim. Reeon perhettä, että miltä tuntuu katsoa kys. ohjelmaa, ku Reeoa mustamaalataan ja syytetään jatkuvasti ihan kaikesta. Ja tämä shaiba viedään koosteisiin ja muuhun oheismateriaaliin myös.

Reeon suora ja kaunistelematon tapa puhua, saa naiset ihan varpailleen eivätkä he usko mitään mitä Reeo sanoo. Vaikka yleensä aina puhuu ihan täyttä totta ja asiaa. Mut jos sanomisia ei peitetä tuhansiin korulauseisiin, kukaan ei halua ymmärtää ajatusta.

Itse 24/7 paljon seuranneena voin sanoa, että Reeo on oikeasti yksi aidoimmista ja luotettavimmista asukkaista talossa. Lisäksi tosi hyväsydäminen ja henkisesti vahva. Ei vaan pidä saarnoja omasta hyvyydestään, eikä anteeksipyytele jokaista kommenttia niin näitä piirteitä ei haluta nähdä.

Mitään muuta toivetta ei ole, kuin se että Reeo voittaa kauden.

Vierailija
78925/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Reeo ja Heidi lähtevät talosta yhtä aikaa, niin hotellin sänky on kovilla näiden alla, voi sitä tulista lempeä 🔥🔥

Höpö, höpö sulla on vääristynyt mielikuvitus. Et taida ymmärtää millaista hyvä ystävyys voi olla ilman ikärajoja.

Kyllä kyllä, hauskoja heittoja Reeolta kaikki nuo "pane minua" ja "oot hot" vitsit. Mukava pikkutytöille heitellä hauskoja vitsejä, kyllä Heidin ikäiset pitää. Onkos omat/ottotyttäretkin kohta jo siinä iässä että tykkää juuri tuollaisesta huumorista? Reeo on nuorten tasolla ja ymmärtää heitä.

Pane minua? Ihan tän luokan settiä en kyllä Reeon suusta kuullut missään kohtaa..

Vierailija
78926/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pane minua? Ihan tän luokan settiä en kyllä Reeon suusta kuullut missään kohtaa..

Onhan

Vierailija
78927/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

24/7 katson Reeon ja muiden hyviksien takia, jos olisi pelkkiä läyhääjiä kuten käärmejengi, niin jäisi katsomatta.

Vierailija
78928/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24/7 katson Reeon ja muiden hyviksien takia, jos olisi pelkkiä läyhääjiä kuten käärmejengi, niin jäisi katsomatta.

Tää BB-kausi olis ollut ihan jees jos tuo Reeo olis saatu tuolta pois heti alkuun. Reeon takia laitoin Ruutu+ tilauksen poikki.

Vierailija
78929/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeo on kuvottava liero, en käsitä miten ihmiset ei muka nää tuon läpi. Suurin osa kannattajista tietysti kaltaisiaan kus*päitä.

Jaahas täällä laurafanaatikot taas heti aamusta läyhää. Ei voi kuin vain sääliä teidän miehiänne jos teillä edes sellaisia on kun tuo teidän miesvihanne menee jo ihan yli.

Vierailija
78930/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kausi on ollut kyllä kuivaakin kuivempi. Missä on kunnolliset viikkotehtävät? Nyt on jotain päivän tai pari kestäviä säälittäviä minitehtäviä. Tää ylhäiset/alhaiset- jako on varmaan villeintä, mitä tällä kaudella on tapahtunut ja tääkin on saatu pilattua turhalla maleksimisella.

Alkuaikoina ohjelma kiinnosti juuri siksi, kun tehtäviä oli runsaasti. Oli viikkotehtävä ja sen lisäksi lähes päivittäin pienempiä tehtäviä. Kauppabudjetti määräytyi sillä, saatiinko tehtävä suoritettua vai ei. Budjetti pieneni jos tehtävät eivät onnistuneet. Tehtävät olivat mielenkiintoisia ja asukkaat näkivät vaivaa niiden onnistumiseksi. Nyt talossa on peruselintarvikkeet, mistä saat tehtyä ruokaa vaikka kaikki kisat menisivät päin persettä eikä kauppaan pääsisi, motivaatiota ole edes näiden puolivillaisten tehtävien suorittamiseen. 

Rangaistuksia tuli välittömästi kun asukkaat pullikoivat vastaan, nyt saa apinoida ihan niinkuin halutaan ja rangaistukset (jos niitä edes yleensä saa)ovat tasoa päiväkoti. Voidaan vetelehtiä, jättää noudattamatta sääntöjä ja käskyjä, ollaan osallistumatta tehtävien suorittamiseen (en osaa, en halua voittaa, en osallistu ettei kaveri joudu häätöön).

Toki se alkuaikojen viinaläträys toi paljon hauskuutta taloon ja sen tapahtumiin, mutta vähemmälläkin kyllä pärjää jos niitä bileitä edes olisi. Nyt juhlan aihe on neljä siideriä ja sauna, voi jehna!

Voitteko pitää kauden, jossa suoritetaan alkuaikojen tehtäviä uudestaan, samalla kurinpidolla ja säännöillä? Tämä juonittelujen salliminen teki kaudesta läsähtäneen pannukakun, koska asukkaat eivät osaa tehdä mitään muuta ja senkin huonosti. Asukasvalinnat ovat olleet ihan ok, mutta auktoriteetti Big Brotherilta on totaalisen hukassa ja se pilaa alkuunsa jo ohjelman.

Noin, nyt on kaikki oksennettu ja mielipaha vuodatettu.

Niin totta! En olisi uskonut, että joku onnistuu tekemään tästä vielä paskempaa kuin Janne Virtanen, mutta olin väärässä..

Vierailija
78931/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku fiksu neuvoa miten saan ruudun taas toimimaan läppärillä? Ilmeisesti ruutua ei voi enää katsoa kuin kahdelta laitteelta jotka mulla nyt puhelin ja pöytäkone. Haluaisin kuitenkin ehdottomasti että ruutu näkyy läppärillä, mieluiten sitten kännykästä pois tuo oikeus.

Vierailija
78932/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reeo on kuvottava liero, en käsitä miten ihmiset ei muka nää tuon läpi. Suurin osa kannattajista tietysti kaltaisiaan kus*päitä.

Jaahas täällä laurafanaatikot taas heti aamusta läyhää. Ei voi kuin vain sääliä teidän miehiänne jos teillä edes sellaisia on kun tuo teidän miesvihanne menee jo ihan yli.

Ei ole miesvihaa. Olisi ollut ihan mahtavaa jos Pirkka ja Jerry esim olisivat saaneet jäädä taloon. Ja harmitti kun Nabbe luovutti. Mulla ei ole väliä mitä sukupuolta ihminen on. Pääasia on se millainen ihminen on. Reeon ja Miikan tapaiset ylimieliset päänaukojat ovat mun arvoasteikolla alimpana. Toki Miikka osaa nuo myyntipuheet kuinka on mukamas hyvä ihminen ja Reeo osaa käytöstavat mutta kyllä noiden läpi näkee millaisia todella ovat.

Vierailija
78933/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura ehdotti naisille ennen nukkumaanmenoa, että miehet ulos ja naiset finaaliin. Salla ja Milena tässä mukana. Eilisten puheiden perusteella oli tarkoitus puhua Heidi tähän mukaan.

Onneksi katsojat päättävät, eivät nuo uuvatit. Reeoa ja Miikaa äänestän varmasti, jos häädössä ovat.

Vierailija
78934/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää BB-kausi olis ollut ihan jees jos tuo Reeo olis saatu tuolta pois heti alkuun. Reeon takia laitoin Ruutu+ tilauksen poikki.

Jaaha. Minä taas Reeon / Rooman takia jaksan edes seurata koko pskaa :D

Vierailija
78935/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä hyviksiä? En on nähnyt muita kuin Väinön.

Vierailija
78936/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole miesvihaa. Olisi ollut ihan mahtavaa jos Pirkka ja Jerry esim olisivat saaneet jäädä taloon. Ja harmitti kun Nabbe luovutti. Mulla ei ole väliä mitä sukupuolta ihminen on. Pääasia on se millainen ihminen on. Reeon ja Miikan tapaiset ylimieliset päänaukojat ovat mun arvoasteikolla alimpana. Toki Miikka osaa nuo myyntipuheet kuinka on mukamas hyvä ihminen ja Reeo osaa käytöstavat mutta kyllä noiden läpi näkee millaisia todella ovat.

Millä tavalla Reeo ja Miikka on ylimielisiä? Saisiko esimerkin? Ei kai nyt kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan mitä suustaan päästävät, heittävät hyvin paljon läppää.

Vierailija
78937/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä, mut mua on jotenki alkanut ärsyttää talon yleinen mielipide ja ilmapiiri siitä että Reeo on joku paholainen, joka manipuloi ja määrää kaiken. Aikaisemmin olen ajatellut, että ihan sama kun katsojat kuitenkin päättää.

Mutta nyt kun ollaan siinä pisteessä, että oikeasti Reeon sanomiset ja tekemiset on kaikki väärin ja uhkailua, niin alkaa harmittaa Reeon puolesta. Esim. eilen Reeo ei ole missään vaiheessa vaatinut ketään äänestämään Millua, vaikka nämä naiset psykooseissaan niin kuvittelevat. Sitte Reeo ei voi edes puolustaa sanomisiaan, kun nämä naiset ei uskalla mitään suoraan Reeolle sanoa.

Ihan sama sanooko Reeo suoraan vai selittääkö rauhallisesti tai voimalla, niin lopputulos on aina sama: Reeon tarkoitus on lopulta aina joku paha tai väärä. Mikään ei voi olla ihan vilpitöntä ja aitoa. Hyvänä esimerkkinä Sallan irrottaminen seinästä tänään.

Itse alan jopa miettimään esim. Reeon perhettä, että miltä tuntuu katsoa kys. ohjelmaa, ku Reeoa mustamaalataan ja syytetään jatkuvasti ihan kaikesta. Ja tämä shaiba viedään koosteisiin ja muuhun oheismateriaaliin myös.

Reeon suora ja kaunistelematon tapa puhua, saa naiset ihan varpailleen eivätkä he usko mitään mitä Reeo sanoo. Vaikka yleensä aina puhuu ihan täyttä totta ja asiaa. Mut jos sanomisia ei peitetä tuhansiin korulauseisiin, kukaan ei halua ymmärtää ajatusta.

Itse 24/7 paljon seuranneena voin sanoa, että Reeo on oikeasti yksi aidoimmista ja luotettavimmista asukkaista talossa. Lisäksi tosi hyväsydäminen ja henkisesti vahva. Ei vaan pidä saarnoja omasta hyvyydestään, eikä anteeksipyytele jokaista kommenttia niin näitä piirteitä ei haluta nähdä.

Mitään muuta toivetta ei ole, kuin se että Reeo voittaa kauden.

Mulla on täsmälleen samoja ajatuksia ollut.

On todellakin täysin ok ja jopa toivottavaa pelata esim. Reeoa vastaan, mutta kun se tapahtuu tuollasena valehteluna, vääristelyä ja haukkumisena niin en todellakaan tykkää.

Tosiaan harmittaa se, että tästä tästä halutaan myös katsojien silmiin luoda se todellisuus ja suuri osa esim. koosteiden katsojista lähtee tähän mukaan. Yleisesti tuodaan mielikuva, että on parempi vaihtoehto valehtelemalla ja vääristelemällä toimia, kuin suoraan ja "päin naamaa"

Tämä on ehkä laajempikin perustavanlaatuinen ongelma, jossa riittävä selittäminen ja asioiden valkopeseminen lakaisee kaikki oikeat ja isommat ongelmat maton alle.

Vierailija
78938/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurakin oli pikku jurrissa suorastaan hauska ainakin salakapakassa. Oli tilannekomiikkaa ja nauroin välillä ihan henki menehdyksissä. 

Vierailija
78939/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milenan kun tuolta saisi pois niin uskon, että tuo pskanjauhanta jäisi hyvin vähäiselle.

Esim. viime viikolla Laurakin oli suht mukava, alhaisilla oli hyvä meno ja ilmapiiri posi. Heti kun Milena vaihtoi puolta niin Laurakin aloitti taas läyhäämisen ja toi paljon negaa yhteishenkeen. Ylhäisillä taas päinvastaisesti parani yhteishenki.

Vierailija
78940/100630 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla Reeo ja Miikka on ylimielisiä? Saisiko esimerkin? Ei kai nyt kaikkea tarvitse ottaa niin tosissaan mitä suustaan päästävät, heittävät hyvin paljon läppää.

Reeo ok mutta Miikka märkäkorva ei aina edes ymmärrä kuinka daiju on. 

Ketju on lukittu.