Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miikkahan on jo ehdottanut tasapeliä tämän päiväisestä.
Vierailija kirjoitti:
Aito ja niin edelleen kirjoitti:
Lauran "läppiä":
"-tolta näyttää kun kuurot saa or gas min"
(Kun Heidi, Milla, Reeo ja Miikka tanssivat kuulokkeet päässä bileiltana.)
"-antas ny bb edes am fe ta mii nia, kun on niin paha olo"Ja nää kumpikaan ei tainnu olla edes läppiä, mutta Lauran sanomia kuitenkin. Pahaan oloon sanoo mitä just sillä hetkellä aidosti tuntee.
Aidon pahansuopa ja kateellinen ihminen, oli sitten porukassa tai yksin. Siinä voi aina tietenkin juosta vaikka minkä diagnoosin taakse, en arvosta.Lauran läppiä oli se alhaisten pila-shown kokonaisuuden käsikirjoitus, jonka hän teki suurimmaksi osaksi. Ei ole pahansuopa eikä kateellinen ihminen. Sinun arvostustasi ei kukaan arvosta, ei bb:ssä eikä varsinkaan tosimaailmassa, joten voit ihan itse pitää "arvostuksesi". Viestisi oli pahansuopa joten on ihan oikein että kylvet siellä happamassa sapessasi.
Minulle jäi ihan erilainen kuva tuosta tapahtumasta: Laura aloitti homman parkumalla, ettei hän osaa mitään läppiä ja pilaa vain teidän esityksen.
Milla ja Salla antoivat vinkkejä "piloihin" niin Lauran kuin Reon osalta, omat jutut heillä oli jo liki valmiit ja valoivat uskoa Lauran osaamiseen, Reo oli silloin laittamassa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Salla ei puhunut onko koksaan pyörtynyt kun silmissä sumeni, alhainen verenpaine. Itse oon pyörtynyt muutamia kertoja mm nuorena Hgin rautatieasemalla Alepassa , hautausmaalla, saunan pukkarissa, Bethlemin kirkossa, lentokoneessa, heräsin käytävältä 2 x saman raskauden aikana ja ei mitään sairauksia ole ja en ole pyörtynyt vuosikausiin.
turha alapeukuttaa, olen pyörtynyt noissa mainitsemissa kohteissa. Terve oon, nyt on ollut normaali verenpaine vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Alhaisille voitto ja Miikka sohvalle sunnuntaina ja kotimatkalle. Hei-hei.
Joko on unohtunut Mileenan vit maisuus, ootte te tuuliviirejä !
Tovottavasti ylhäiset voittaa ellei Miikka ja Mia sabotoi. kaksi palikkaa istui aidalla....
Onko tilanne nyt 12-6 vai 9-9?
Miikka ja Milena pyöröovista vaikka tänään ULOS
Antakaa ylhäiset ylimääräiset antoäänet Heidille, jos ei pisteet kelpaa (miikka ja mia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ei puhunut onko koksaan pyörtynyt kun silmissä sumeni, alhainen verenpaine. Itse oon pyörtynyt muutamia kertoja mm nuorena Hgin rautatieasemalla Alepassa , hautausmaalla, saunan pukkarissa, Bethlemin kirkossa, lentokoneessa, heräsin käytävältä 2 x saman raskauden aikana ja ei mitään sairauksia ole ja en ole pyörtynyt vuosikausiin.
turha alapeukuttaa, olen pyörtynyt noissa mainitsemissa kohteissa. Terve oon, nyt on ollut normaali verenpaine vuosia.
Miksi sinä tänne niistä raportoit?
Vierailija kirjoitti:
Halaus :) kirjoitti:
Nyt puukottaa jokainen jo Heidiä.
Viimeistään tässä vaiheessa ainoa oikea voittaja tälle kaudelle on Heidi!Heidin on korkea aika istua häätöpenkillä.
Voihan Heidi mennä penkille istumaan aikansa kuluksi mutta ei hän talosta pois lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä siellä teipataan ja roikutaan en ole katsonut mutta kiinnostaa tietää
Alhaiset teippaa Reen munat ja ylhäiset Miikan. Ei saa näkyä uimahousujen alta. Se joukkue, jonka teippaukset kestävät pisimpään voittaa. Hetki sitten näytti vähän kyllä siltä, että Reeolta olis jo vilahtanut, mutta BB ei reagoinut.
Eikös Sofian munat ollu teipattuina?
Varmasti oli teipattua ja tiukkaan olikin teipattu, kyllä ne on aika tavalla tiiviisti teipattuna hautuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halaus :) kirjoitti:
Nyt puukottaa jokainen jo Heidiä.
Viimeistään tässä vaiheessa ainoa oikea voittaja tälle kaudelle on Heidi!Heidin on korkea aika istua häätöpenkillä.
Heiidhän oli häätöäänestyksessä muiden kanssa toissaviikolla ja voitti äänestyksen ylivoimaisesti. Revi siitä. On todella typerää nimetä häntä nyt, siinä joutuu pian itse ulos.
Älä nyt, voi olla joillekin liian vaikea tajuta 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alhaiset teippaa Reen munat ja ylhäiset Miikan. Ei saa näkyä uimahousujen alta. Se joukkue, jonka teippaukset kestävät pisimpään voittaa. Hetki sitten näytti vähän kyllä siltä, että Reeolta olis jo vilahtanut, mutta BB ei reagoinut.
Varmasti oli teipattua ja tiukkaan olikin teipattu, kyllä ne on aika tavalla tiiviisti teipattuna hautuneet.
Onneton tapaus!
Miks toi Heidi ei tee mitään tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito ja niin edelleen kirjoitti:
Lauran "läppiä":
"-tolta näyttää kun kuurot saa or gas min"
(Kun Heidi, Milla, Reeo ja Miikka tanssivat kuulokkeet päässä bileiltana.)
"-antas ny bb edes am fe ta mii nia, kun on niin paha olo"Ja nää kumpikaan ei tainnu olla edes läppiä, mutta Lauran sanomia kuitenkin. Pahaan oloon sanoo mitä just sillä hetkellä aidosti tuntee.
Aidon pahansuopa ja kateellinen ihminen, oli sitten porukassa tai yksin. Siinä voi aina tietenkin juosta vaikka minkä diagnoosin taakse, en arvosta.Lauran läppiä oli se alhaisten pila-shown kokonaisuuden käsikirjoitus, jonka hän teki suurimmaksi osaksi. Ei ole pahansuopa eikä kateellinen ihminen. Sinun arvostustasi ei kukaan arvosta, ei bb:ssä eikä varsinkaan tosimaailmassa, joten voit ihan itse pitää "arvostuksesi". Viestisi oli pahansuopa joten on ihan oikein että kylvet siellä happamassa sapessasi.
Minulle jäi ihan erilainen kuva tuosta tapahtumasta: Laura aloitti homman parkumalla, ettei hän osaa mitään läppiä ja pilaa vain teidän esityksen.
Milla ja Salla antoivat vinkkejä "piloihin" niin Lauran kuin Reon osalta, omat jutut heillä oli jo liki valmiit ja valoivat uskoa Lauran osaamiseen, Reo oli silloin laittamassa ruokaa.
Hän sen käsikirjoitti, epäili kyllä osaamistaan mutta onnistui hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Reeo on minun makuuni liian rauhallinen tai tasainen. Tykkään sellaisista tunteellisista tyypeistä joilla välillä kuohuu.Sellainen kuin Napaz. Bb ei kiinnosta niin paljon enää kun ne värikkäät tyypit pannaan pihalle ja sitten mua ärsyttää kun koosteissa aina samat naamat kuten se eilinen nainen.
Nabaz parkuu nyt ulkomaailmassa, ettei voi koskea itseään kotonakaan, kun siellä on kaikkialla kamerat, en ymmärrä, kuinka kaikkien testien jälkeen otettiin koko ohjelmaan.
Ei ollut hänelle todellakaan oikea paikka.
Eri munat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei ole enää talossa.
On ne munat silti teipattu. Muna parka!
Vierailija kirjoitti:
Eri munat kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia ei ole enää talossa.
On ne munat silti teipattu. Muna parka!
Tulispa järkiinsä!
Milena tekee sen mitä parhaiten osaa, nuoleskelee ja länkyttää jokaiselle alhaiselle vuorotellen että mitä on tapahtunut ja miten hän on kokenut vääryyttä ja miten hänen sanomisiaan ollaan muuteltu. Nyt on jo Salla valmis heittämään hänen ja Heidin liiton roskiin ja äänestämään Heidiä häätöön, koska Milena niin haluaa.
Nyt on Salla ja Laura voitettu puolelleen.
Reeoa ei noin vaan käännytetäkkään.
Eihän tuolla voi enää kuin Reeo, Heidi ja Miikka luottaa toisiinsa.
Trolli!