Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Mikä on Nabben seksuaalinen suuntautuminen?
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut luulee saavansa ymmärrystä trans ihmisiltä omiin kantoihinsa jos itse ovat valmiita haukkumaan koko ihmisryhmän? Nekin on yksilöitä. Sofia voi olla samaa mieltä vaikka vessa asiasta.
Miksi kukaan haluais niiden ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo aika, selvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Evvk
Se nabuttaja on varmaan miesten mies, koska naiset on noiden mielestä s aa sta isia ja epähygienisiä.
Kuka helevetti kuuntelee jotain Cristalin ja Pikkaraisen podcastia? Rehellisesti, en kuuntelisi vaikka maksettaisi.
Kaksi ihan jumalattoman rasittavaa ja äänekästä energiasyöppöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia sanoi että Reeo on ainoa kuuma mies. Nähdäänkö Artut ja Ellat eli Reeon ja Sofian telakoituminen?
Millon Sofia sanoi noin?
Päiväkirjahuoneessa äskeisessä koosteessa.
Olen Sofian kanssa samaa mieltä, että Reeo on kuumin mies talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo aika, selvä asia.
Onko itse jotain siitä puhunut?
Ensin luulin et Aleksi olis kiinnostunut Mervestä, kun lyöttäytyi seuraan ja kehui kroppaa jne. Mut sanoi Merveä tänään isosiskokseen talossa, et muistuttaa hänen siskoonsa muutenkin.
Lisäks huomasin et Aleksi käyttäytyy kaikkien kanssa samalla avoimella ja välittömällä tavalla. Ja on kyllä ihanan hellyttävä omana itsenään juuri sellaisena kun on. Pienet hölmöt lipsautukset menee täysin iän piikkiin. Kiltin ja reilun oloinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Sofia tuo pitkähiuksinen mies.
Paremminki tekotukkamies. Tuskin on itse tukkaansa kasvattanut, ei tommoset ikinä. Se ois niin so last season ja junttii.
Ei Aleksi ole mitenkään erityisen komea. Odotin palstan perusteella jotain adonista. Viime vuonna Taavi oli paljon komeampi.
Tönkkö Hussi pois juontamasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia sanoi että Reeo on ainoa kuuma mies. Nähdäänkö Artut ja Ellat eli Reeon ja Sofian telakoituminen?
Millon Sofia sanoi noin?
onkohan Reeo mitä mieltä??? En ymmärrä mitä kuumaa on Reiskassa?
Ai se että ei ole kuuma tarkoittaa että ei voisi ihastua tai rakastua?
En pidä tästä että tonne taloon otetaan uusia asukkaita ja liian äkkiä tuolta niitä asukkaita häädetään pois.
Kaikki asukkaat sisään samana päivänä ja kerran viikossa häädetään porukkaa pois olisi parempi.
Juonittelun salliminen oli myös huono veto koska nyt tuo koko bb on vain juonittelua ja kaikki muun on vain sitä lisämaustetta tuonne.
Tehtävät tuolla myös vaikuttaa aivan hölmöiltä missä ei näytä olevan oikein mitään järkeä.
Asukkaista ei oikein kukaan ole erottunut edukseen.
Siinä nyt ne negatiiviset asiat mitä tullu mieleen tämän kauden bb:stä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka helevetti kuuntelee jotain Cristalin ja Pikkaraisen podcastia? Rehellisesti, en kuuntelisi vaikka maksettaisi.
Kaksi ihan jumalattoman rasittavaa ja äänekästä energiasyöppöä.
😡😤Totta
Vierailija kirjoitti:
Olen Sofian kanssa samaa mieltä, että Reeo on kuumin mies talossa.
Minä myös tykkään Reeo on kuumin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jotkut luulee saavansa ymmärrystä trans ihmisiltä omiin kantoihinsa jos itse ovat valmiita haukkumaan koko ihmisryhmän? Nekin on yksilöitä. Sofia voi olla samaa mieltä vaikka vessa asiasta.
Ei kiinnosta paskaakaan näiden kehonarsistien mielipiteet muista ihmisistä.
Feikkejäääliöitä ovat kaikki "transit" . Ihan omasta tahdostaan.Eri
Siis tuollaista tekstiä suollat ihmisille joilla on synnynäinen sairaus? Törkeää. Et voi koskaan ymmärtää mitä he kokevat. Ja itsekö siis voisit tuosta noin valita olevasi vastakkaista sukupuolta kun kerran kyse on valinnasta? Ihanko oikeasti pystyisit siihen ja muuttaisit elämäsi?
Miksi ei?