Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
66801/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon pää prakaa, kotiin tänä iltana.

Vierailija
66802/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula ei tunne empatiaa. Ei osaa asettua muiden asemaan. Edes silloin kun on samassa tilanteessa kuin hän itse. Tuollaista ihmistä vaikea ymmärtää.

Joo yölläkin kaikki muut asukkaat juoksivat Mian luo pihalle, mutta Tuula jäi sisälle. Silti hän oli ja on eniten loukkaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
66803/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula on selviytynyt näin pitkälle, koska tuolla ollut muita pois haluttavia. Tuula on rasittava vanha akankuvatus.

Niin etova eukko.

Vierailija
66804/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida tulla Halloweed bileitä beebee-taloon tänä vuonna?

Vierailija
66805/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula tekopyhä mielensäpahoittaja. Vieläkin vaikea uskoa, et 3 lapsen äiti ja päiväkodin johtaja. Toi alavalinta päiväkodin opettaja, ja suurperhe ... Ikäkään ei ole hionut kulmia.

Tämä ei nyt ole kohdistettu sinulle vaan yleisesti kaikille kommentoijille. Ihmetyttää tämä suomalaisten viha tunteiden näyttämistä kohtaan. Tällaisten ohjelmien aiheuttamista reaktioista sen huomaa. Tai tarkemmin ottaen ilon ja surun näyttäminen on kielletty. Voit olla vihainen, ärsyyntynyt, tylsistynyt, kettumainen, kostonhimoinen, täysin tunteeton, ja se on ok. Jos joku nauraa, siitä kommentoidaan "Mitä toikin tossa räkättää", "Nyt se sekosi" tai "Hakee huomiota". Jos joku itkee "V**tu mikä draamailija", "Tolla on mt-ongelmia" tai "Voisko toi lopettaa ton märisemisen". Ilon ja surun kohdalla lopputulema on aina sama, katsojat haluavat ne henkilöt ulos, pois näköpiiristään. Eihän tuonne jää kuin Reeo ja Milena (vihaiset ihmiset) sekä Miikka ja Millu (kettuilevat rääkyjät), jos kaikki normaaleja tunteita näyttävät häädetään.

Vierailija
66806/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halloween-pilaa on kaikki osapuolet (jopa tuotanto nöyrtynyt) pyytäneet useita kertoja anteeksi ja pk:ssa on tarjottu ammattiapua. Silti Tuula ei voi antaa anteeksi. Taitaa tällä hetkellä vihoitella kyllä enemmän Miikalle, joka "loukkasi hänen kunniaa" ja katsojille, koska eivät ole äänestäneet tarpeeksi Tuulaa.

Eikö Tuula muista kun tylytti Heidiä kun Reeo joutui häätöön, syyttelevään sävyyn vielä, Heidi itki jo ennen sanomista, eikä se Tuulalle olisi edes kuulunut ja selvittivät Reeon kanssa sen. ULOS.

Tuo oli kyllä tosi inhottavaa käytöstä Tuulalta. Tuula ei edes itse ollut osallisena asiassa, vaan Reeon puolesta loukkantui ja alkoi syyttää Heidiä. Muistan ku Nabbe ja Tuula räksytti Heidille, ja Reeo tuli hakeen Heidin sieltä draaman keskeltä että menäänkö pihalle juttelemaan.

Vierailija
66807/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura vois lopettaa sen itsensä kehumisen ja lohduttaa Tuulaa. Tai edes esittää lohduttavansa, meneehän se esittäminen Heidillekin täydestä.

Enpä kyllä muista Tuulan lohduttaneen aiemmin häädössä ollutta Lauraa.

Miks niiden pitäisi lohduttaa toisiaan, ei ne oo kavereita. Kaikilla on joku yksi paras kaveri tuolla. Laura ja Heidi, Miikka ja Reeo, Tuula ja Nabbe, Sofia ja Millu. Milena ja Salla ovat aika ulkopuolisia.

Vierailija
66808/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi-teeveen idea perustuu tunteiden näyttämiseen. "Tavalliset" ihmiset ragoivat erilaisiin tilanteisiin näyttäen kirjon tunteita.

Muissa tv-sarjoissa tms. elokuvissa on näyttelijät, jotka näyttelevät tunteita. Aidot (?) tunteet yritetään saada esiin vaikka väkisin tosi-teeveessä.

Vierailija
66809/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulalle ääniä!

Vierailija
66810/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jerryn ja Reeon unelma-asukas Pentti. Tämän kauden hauskinta antia. :D

Vierailija
66811/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuula tekopyhä mielensäpahoittaja. Vieläkin vaikea uskoa, et 3 lapsen äiti ja päiväkodin johtaja. Toi alavalinta päiväkodin opettaja, ja suurperhe ... Ikäkään ei ole hionut kulmia.

Tämä ei nyt ole kohdistettu sinulle vaan yleisesti kaikille kommentoijille. Ihmetyttää tämä suomalaisten viha tunteiden näyttämistä kohtaan. Tällaisten ohjelmien aiheuttamista reaktioista sen huomaa. Tai tarkemmin ottaen ilon ja surun näyttäminen on kielletty. Voit olla vihainen, ärsyyntynyt, tylsistynyt, kettumainen, kostonhimoinen, täysin tunteeton, ja se on ok. Jos joku nauraa, siitä kommentoidaan "Mitä toikin tossa räkättää", "Nyt se sekosi" tai "Hakee huomiota". Jos joku itkee "V**tu mikä draamailija", "Tolla on mt-ongelmia" tai "Voisko toi lopettaa ton märisemisen". Ilon ja surun kohdalla lopputulema on aina sama, katsojat haluavat ne henkilöt ulos, pois näköpiiristään. Eihän tuonne jää kuin Reeo ja Milena (vihaiset ihmiset) sekä Miikka ja Millu (kettuilevat rääkyjät), jos kaikki normaaleja tunteita näyttävät häädetään.

No joo osa totta, mutta Reeo ei ole mikään vihainen ihminen.

Vierailija
66812/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy on häätöön joutumisen pelko sen varjolla voi Sofia itkeskellä, Nappe ja Tuula kiukutella.

Kovasti tuntuu harmittavan, ettei ole turvaan äänestetty. Minä,minä, minä miksi en minä?

Vierailija
66813/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää on Tuulan loukkaantua jostain Miikan sanomisesta. Luulisi olevan sen verran huumorintajuinen ja että nauraisi vaan kommentille, joka oli kaiken lisäksi totta.

Vierailija
66814/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tulla Halloweed bileitä beebee-taloon tänä vuonna?

Josko ne olisi huomenna kun halloween on ?

Vierailija
66815/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaako tuotantoa tämä kiusaamisteema? Väliin ympätään hyvänmielenkausia, jotka tuntuu teennäisiltä ja päälleliimatuilta. Kuten tämä Saara Aalto -vierailu. Viime kaudella tehtiin itse omat biisit ryhmissä. Jotenkin täysin epätasapainossa koko kausi.

Vierailija
66816/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffe puhuu ympäripyöreitä dissaamalla mitä Marko on sanonut sateenkaariväestä. Hyvä kun Repa sanoi, ettei nyt kuulopuheitten jutuilla voi jutella asiasta kun Marko ei ole talossa.

Vierailija
66817/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu tunteet ovat sallittuja, mutta kun saarnataan kauniilla korulauseilla yhtä ja toimitaan toisin niin niskavillat nousevat pystyyn. Tuulalla tällainen kaksinaismoralismi on jokapäiväistä. Aamulla saarnasi kuinka hän haluaa puhua kaikki asiat kasvotusten eikä haukkua selän takana. Ja seuraavaksi haukkui kaikki asukkaat selän takana ja kävi kantelemassa Miikan vellihousu-läpästä pk-huoneessa sen sijaan, että olisi puhunut asian Miikan kanssa kasvotusten.

Ja vaikka tunteet ovat sallittuja, niin suuttumisen ja mielensäpahoittamisen määrällä on kyllä joku raja. Tuulalla tämä raja paukkui jo viikolla 2, kun läyhäsi selän takana pahaa puolesta talon asukkaista ja kiersi kyselemässä aggressiivisesti, että kuka häntä kohtasi äänestää häätöön.

Vierailija
66818/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy on häätöön joutumisen pelko sen varjolla voi Sofia itkeskellä, Nappe ja Tuula kiukutella.

Kovasti tuntuu harmittavan, ettei ole turvaan äänestetty. Minä,minä, minä miksi en minä?

Tuula jo väläytteli, että Reeo on saanut valita 2 asukasta pois häätöäänestyksestä (Miikka ja Heidi) ja yritti syöttää tätä ajatusta Nabbelle. Tuula ei vain kestä sitä, että katsojat pitävät muista asukkaista enemmän ja että hän on ihan häntäpäässä. Heiidäkään ei pidä minään vaikka muuta teeskentelee.

Vierailija
66819/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetellyt tuota Miaa, että kuin aikuinen hän on ikäisekseen - vertaan itseeni. Nytkin, vaikka on ollut koko päivän Tuulan kettuilun ja vihan kohteena, ja riippumatta omista syyllisyydentunteistaan kohtelee Tuulaakin nyt kuin parasta kaveriaan, tuo vaivihkaa pois murjotuksesta ja laittaa hänen hiuksiaan.

Oon jo viikkoja sitten pannut merkille sen miten viisas ja mieleltään kypsä hän on.

Vierailija
66820/100630 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on hilloweeenit BB-talossa. Kaikilla muijilla hillopäivät samaan aikaan.

Ketju on lukittu.