Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
65041/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä asia on niin, ettei sitä Santeriakaan tarvitse haukkua täällä. Joo, onhan se erikoinen ja huomiota herättävä, mutta saa sen mielipiteen ilmaistua sivistyneemminkin, jos ei transuista tykkää. Minulle itellenihän se on se ja sama vaikka joku transuilee kunhan ei minulle ongelmia aiheuta...

Vierailija
65042/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soffe ja Millu osoittaa kyl etteivät kunnioita yhtään ketään

Nuo molemmat on selkeästi jätetty täysin kasvattamatta aikoinaan. Millaiset vanhemmat näillä oikein on? Tuollaisella tyylillä ei elämässä pitkälle pötki, aivan karmeita ihmisiä molemmat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
65043/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa santeri, koska sen kuvottavampaa ihmistä ei maa päällään kanna. 

Santeri sönköttää, että ihmiset on varmaan jo nähneet. miten kiva mä oon.

Hyi hitto miten tollo. Saat  an an  runkkari, sika. 

Toivottavasti Santeri ja Piereilijä ovat sohvalla. Pieruhoitaja on kaikkein kammottavin huutaja.

Santeri on niin "kaunis naisenkuvatus".

En usko Santerin kirurgeihin, diplomaatteihin. Jos näin olisi, ei Santeri olisi kumitisseineen munat teipattuna tuolla.

Mä en mitään muuta voi niin inhota, kun tuota jätkää, joka on naisten vaatteissa. 

Eikö sitä saisi talosta ulos. 

Nyt sulla on tilaisuutesi. Talolaiset eivät ole nimenneet Sofiaa häätöön, mutta nyt ovat kaikki paitsi Reeo olleet häätöäänestyksessä. Nyt kannattaa iskeä jos haluat Sofian ulos.

Reeo jo suunnitteli Sofiaa ja Miiaa häätöön Heidin kanssa sinisessä hämyssä iltana muutamana

Vierailija
65044/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillakin on tosiaan mennyt jotkut asukkaat ihon alle, ei ummarra. 

Vierailija
65045/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Heidi saanut myös soffen ääniä. Olisikohan Heidi päässyt edes tossa kolmen joukkossa edes turvaan. Taas tuotanto lellii Heidiä 😤

Tuskinpa vaan. Panehan faktatietoa asiasta, kiitos.

https://bigbrother.fi/uutiset/

Nämä on Venäjän trollitehtaan uutisia. Laura sai enemmän ääniä kuin Heidi.

Ei todellakaan saanut. Heidi sai eniten ääniä ja tämä vahvistettiin lägetyksessä ja taitaa lukea myös BB:n sivuilla. Laura turvaanpääsy vain ilmoitettiin asukkaille ensimmäisenä, mistä osa noista imbesilleitä veti johtoåäätöksen, että Laura on suosituin. Eivät ymmärrä kuulemaansa eivätkä osa edes lukemaansa (Sofia ja Mia).

Vierailija
65046/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei missään tapauksessa santeri, koska sen kuvottavampaa ihmistä ei maa päällään kanna. 

Toivottavasti Santeri ja Piereilijä ovat sohvalla. Pieruhoitaja on kaikkein kammottavin huutaja.

En usko Santerin kirurgeihin, diplomaatteihin. Jos näin olisi, ei Santeri olisi kumitisseineen munat teipattuna tuolla.

Mä en mitään muuta voi niin inhota, kun tuota jätkää, joka on naisten vaatteissa. 

Nyt sulla on tilaisuutesi. Talolaiset eivät ole nimenneet Sofiaa häätöön, mutta nyt ovat kaikki paitsi Reeo olleet häätöäänestyksessä. Nyt kannattaa iskeä jos haluat Sofian ulos.

En katso kuin koosteita, en aina sitäkään, koska inhoan tuota trannsua, sen näkeminen saa suorastaan voimaan pahoin.

Nii no äänestä sitten Sofia ulos.

Vierailija
65047/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden Aaltojen kohdalla tekee kyllä mieli sanoa, että menisivät oikeisiin töihin. Helppoa se nyt on sanoa, että haluaa tuollaisen helpon ammatin, eikä tehdä oikeita töitä. Valitettavasti maailma ei nyt toimisi, jos kaikki olisivat näitä ns. taitelijoita. Tuskin kovinkaan monen lähihoitajaksi päätyneen unelma tai toiveammatti tämä lähihoitajuus on ollut. Unelmista on vain ollut pakko luopua ja herätä todellisuuteen. Yhä enemmän on näitä helppoa elämää luksuselämää ja korkeapalkkaista ja helppoa työtä havittelevia pahasti todellisuudesta vieraantuneita.

Voi Luoja. Maailma olisi kyllä aika tylsä paikka, jos täällä ei olisi luovien alojen tekijöitä. Itselle ainakin musiikki, elokuvat, teatterit, taide, jne on todella, todella tärkeitä omalle hyvinvoinnille ja tuovat paljon iloa nautintoa omaan elämään. Jos jollakin ihmisellä on suuri lahjakkuus ja taito esim. musiikkiin, niin miksi se pitäisi tukahduttaa ja alkaa vaikka putkimieheksi tai siivoojaksi?

taide kuuluu elämään,

Tuota, tuota. Nykyihmiset eivät kyllä tiedä taiteesta oikeastaan tuon taivaallista. On äärimmäisen loukkaavaa kutsua esim. iskelmälaulua taiteeksi - loukkaus sekä iskelmää että taidetta kohtaan. Tai jotain räppiä. Se on viihdettä. Viihde on ihmisille erittäin tärkeää nykyisin.

Viihde ei ole yhtään sen vähäpätöisempää kuin taide, niillä vain on hieman erilaiset tavoitteet ja tarkoitukset. Viihde on kaupallista, ei-kaupallinen viihde ei myy ja se on sen loppu. Taide on (tai sen ainakin pitäisi olla) kaupallisuudesta riippumatonta, se on kaupallista tai sitten ei, taiteelliset arvot määritellään toisella tavalla: taito, älyllisyys, perinteiden ymmärtäminen, uudistuminen jne

Taide on ihan marginaalista. Vai milloin viimeksi olette kuunnelleet taiteeksi luokiteltavaa nykymusiikkia? Milloin olette keskustelleet viimeisimmistä taidenäyttelyistä? Keskustelleet muustakin kirjallisuudesta kuin vain viihdekirjallisuudesta? Taiteelle taiteen arvo, viihteelle viihteen arvo. 

Et sitten koskaan ole kuullut puhuttavan viihdetaiteilijoista?

Toki olen, koska se juuri on tätä kummallista toisen reviirille tuloa. Nykyään joku Antti Tuisku tai Katri Helena ovat viihdetaiteilijoita. Mitä vikaa on pop-laulajassa tai iskelmälaulajassa? Miksi sotkea viihteeseen taide? Kun se on väärin sekä viihdettä että taidetta kohtaan. Tuoko se muka jotain lisäarvoa taiteeseen, että se liitetään viihteeseen? Tai tuoko taide lisäarvoa viihteelle? 

Omasta mielestäni esim. Antti Tuisku ja Katri Helena eivät ole taiteilijoita millään muotoa. He ovat alalla, jossa tarvitaan luovuutta ja taitoa, mutta sellaisia aloja on mm. tietokoneohjelmien suunnittelu, mainosala, median sisällöntuottaja jne, mutta eivät he käytä itsestään nimitystä sisällöntuottajataiteilija tai suunnittelijataiteilija tai copy-peistaaja -taiteilija.

Vierailija
65048/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tai valikoiva muisti sulla. On Reeokin ollut häädössä, viimeksi pelastui ekana.

Vierailija
65049/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noihin äänestys tuloksiin luottamista. No toivon kumminkin, että tänään äänestyksellä ei pelastu Milena ja Sofia. Tai Sitten Soffen tilalla Millu. Tuula ei tule voittamaan BB. Liikaa äänessä ja vähän veemäinen joilekkin asukkaille.

Vierailija
65050/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulje tv/netti ei sinun ole mikään pakko katsoa tuota ohjelmaa. Neuvoksi sinulle; lenkkarit jalkaan ja lenkille.

Vierailija
65051/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisestikin on vallalla käsitys, että populaarikulttuuri on viihdettä ja korkeakulttuuri sitä varsinaista taidetta. Populaarikulttuuri yhdistetään köyhiin ja korkeakulttuuri rikkaaseen eliittiin. Korkeakulttuuria edustaa mm. ooppera, antiikki ja taidemuseot arvomaalauksineen sekä klassinen musiikki ja sen konsertit. Tätä jakoahan korosti kulttuuriministerinä toimiessaan snoobimaisesti käyttäytynyt neiti Vienonen. Korkeakulttuurin toimijoissahan nousi kohu kun kulttuuriministerinä toimiessaan Paavo Arhinmäki käyttäytyi muka junttimaisesti yrittäessään parantaa ns. köyhien kulttuurin asemaa.

Vierailija
65052/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli vaan mieleen semmoinen, että mitä jos Soffe ei uskalla korottaa ääntään laulussa ettei vaan olisi liian miehinen se ääni? Siis pelkää että pääsisi miehinen korahdus äänestä? Voi olla tämmöinenkin syy Soffella, mistäpä näistä tietää ja tämäkin vain spekulaatiota.

Sofia itse nimenomaan sanoi heti ekalla harkkatauolla, että himmailee, kun pelkää kuulostavansa mieheltä.

Vierailija
65053/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joillakin on tosiaan mennyt jotkut asukkaat ihon alle, ei ummarra. 

Ajatella. Että ihmiset viitsii katsoa viihdeohjelmaa ja antaa mennä sen ihon alle. On se kummallista.

Toisaalta: jotkut ajattelevat niin, että niitä viihdeohjelmia katsotaan juuri sen takia, että menisi ihon alle. Että tunnetaan jotain, kiukkua, onnea, iloa, vihastumista, jopa ahdistusta. Sen takia esim. kauhuelokuvat ovat suosittuja. Tai Selviytyjät. Tai Maajussille morsmaikku. 

Ja sitten on ihmisiä, jotka pelkäävät kuollakseen että jokin menee ihon alle. Ehkä he ovat tunnepelkoisia resting biaatch-naamaa harjoittavia wanna-be -tefloneita tai entisiä narkkareita, joilla on piikkipelko.

Vierailija
65054/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidiä taitaa jännittää Saaran olo kun tulee tota "hikkaa" nyt paljon. Muut vielä kuittailee siitä. Miten ei voi tajuta että se kuittailukin vaan pahentaa sitä

Mun silmään ei ole osunut kuittailuja. Oon kuullu ainakin kymmenen sviikkiä ilman että kukaan on noteeranut sitä millään lailla. Ihan ihmeellistä tämä paapominen, ihan kuin jotain avutonta lasta tässä pitäisi suojella. PK-huoneessa ainakin näkyy kylmänviileä itsevarma kovanahkanen peluri. Ihan outo kuvio tän asukkaan ympärillä.

Ei Heidi oo säälittävä, älykäs nuori nainen. 

Älykkäät eivät notku kaupan kassalla, vaan kouluttautuvat ja hankkivat itselleen ammatin.

Vierailija
65055/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan käytös eilen oli kyllä suirastaan huvittavaa, aina ensimmäisenä Saaralle vaahtoamassa omia tarinoita millon mistäkin tilanteesta. Syöpä- ja hammastarinat kuultiin pariinkin kertaan. Joja tilanteeseen pitää kertoa joku oma tarina hänestä itsestään. Huomasin että muitakin asukkaita alkoi jo vähä huvittaan Tuulan jutut.

Mutta kun on ollut päiväkodin johtaja monta vuosikymmentä . Tuli tunne että Saara näki Tuulan läpi . Tuula on niin minä minä .

Tuula on ollut 30 v päivätarhan johtajana. 27 v Hgissä, alussa vuoden Polvijärvellä ja 9 v Oulussa asunut. Tuula on aito ja sydämellinen ihminen.

Mitähän aitoa ja sydämellistä tuossa ihmisessä on? 

Noin kateellista ihmistä harvoin näkee, kadehtii ihan kaikkea, mitä joku muu saa. 

Nabbessa roikkuu kuin hukkuva oljenkorressa ja sitä kai tämä mummu onkin. Talon ilmapiiri parantuisi huomattavasti, kun tämä kitisijä laitettaisiin ulos. Luulee olevansa joku sisällön tuottaja tuolla. Kaukana siitä. 

Olisi hauska nähdä, miten toinen kitisijä Nabbe reagoisi, kun p e r s kärpänen katoaisi pyöröovista. 

Ihmeellistä vihaa Tuulaa kohtaan tällä palstalla. Itse olen Tuulasta tykännyt.

Vierailija
65056/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noihin äänestys tuloksiin luottamista. No toivon kumminkin, että tänään äänestyksellä ei pelastu Milena ja Sofia. Tai Sitten Soffen tilalla Millu. Tuula ei tule voittamaan BB. Liikaa äänessä ja vähän veemäinen joilekkin asukkaille.

Alkoiko Tuulan alamäki katsojien silmissä hetkestä, jolloin raivosi Heidille neukkarisession (Heidi-Milena) jälkeen?

Vierailija
65057/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidiä taitaa jännittää Saaran olo kun tulee tota "hikkaa" nyt paljon. Muut vielä kuittailee siitä. Miten ei voi tajuta että se kuittailukin vaan pahentaa sitä

Mun silmään ei ole osunut kuittailuja. Oon kuullu ainakin kymmenen sviikkiä ilman että kukaan on noteeranut sitä millään lailla. Ihan ihmeellistä tämä paapominen, ihan kuin jotain avutonta lasta tässä pitäisi suojella. PK-huoneessa ainakin näkyy kylmänviileä itsevarma kovanahkanen peluri. Ihan outo kuvio tän asukkaan ympärillä.

Ei Heidi oo säälittävä, älykäs nuori nainen. 

Älykkäät eivät notku kaupan kassalla, vaan kouluttautuvat ja hankkivat itselleen ammatin.

yrittää päästä opiskelemaan

Vierailija
65058/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko, että laittaa rahaa, Et kai?

Vierailija
65059/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, BB on ihan parasta mitä mulle on tapahtunut sohvalla.  Haluun medialalle, en siis hoitolalle vaan meedioihin, idiootit.

Siis medialalle, hoitolalle???? Minkä lallen tyypptjä ite oot?

Vierailija
65060/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ovat estradilla , laulavatko kun on koosteet livenä?  Sofiallakin korkkarit, hienoA.

Ketju on lukittu.