Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
64581/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka hoki alunperin tuota tiäks tiäks, sitten se levisi muihin asukkaisiin. Todella ärsyttävää. Viime vuonna hoettiin: tvisti sitä ja tvisti tätä. Voi argghhh!

Tuula oli eilen koosteessa niin nolo. Voi sitä kateuden määrää. Mummu pelkää lentävänsä ulos ja toivottavasti lentääkin. Tuota toisten mollaamista ei enää jaksa kuunnella. Jatkuvasti levittää kielteistä ilmapiiriä. Oli eilen niin marttyyriä tämän ruokatilauksen mentyä kiville.

Naurettava muija!

Vierailija
64582/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen illalla Sofia taas valitti ettei häntä äänestetä tai pidetä siksi, koska on tällainen. Eikä ole ensimmäinen kerta kun tuon olen kuullut.

Mieleen ei tule ollenkaan, että joku ei kertakaikkiaan välitä hänen persoonastaan ja/tai käytöksestään. Ei seksuaali-identiteetillä tarvitse olla mitään tekemistä asian kanssa. Olen tosin huomannut, että tämä kortti vedetään esille hyvin helposti muutoinkin vähemmistöjen toimesta.

Kyllä ja taas! Minusta tuo on halpamaista katsojien suvaisevaisuuteen vetoamista. Että häntä ei kuitenkaan äänestetä kun on nyyh tällainen ja Suomen kansa on niin junttia, ettei täällä tällaista maailman ihmettä kuin transsukupuoliset vielä ymmärretä.

Häntä ennen on ollut jo erikoissukupuolisia talossa, Kevin, Ella Ihana Kevin tuli vuonnaan toiseksi, taisteli Krisun kanssa voitosta viime metreillä.

Kevin oli kyllä tosi ihana, aivan eri maata kuin nämä Ellat ja Soffet! Mitähän hänelle kuuluu, ei taida olla esiintynyt julkisuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64583/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun käy sääliksi Heidiä noiden Tourette oireiden takia. Olen 100% varma että häntä on kiusattu enemmän tai vähemmän elämänsä aikana tuosta. Poor girl. Heidi mahdollisimman pitkälle. 

Onko täällä joku valelääkäri tehnyt tuollaisen diagnoosin?

Onko Heidikin valelääkäri kun itse diagnosoi sen hikaksi? Ps. Hikka tulee kohtauksina, jotka ei lopu yhteen hikkaukseen.

Ei hikka ole sairaus. Itse saan sen loppumaan rauhallisella palleaa korostavalla hengityksellä.

Vierailija
64584/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Reeo joutunut tekemään yhtäkään ikävää ja yhteishenkeä sabotoivaa päätöstä päällikkökautena?

Kuka se täällä on oikeasti tuotannon lellikki? No Reeo! Ja nyt koitetaan tuolla väärällä äänestysinfollakin saada kaikkia Reeon ja Heidin puolelle, kun tehdään todella epäreilu ja ärsyttävä väärä informaatio muka Lauran hyväksi. Tämähän nimenomaan vain vi*uttaa katsojia.

Ja millon se on toiminut, että maailman tylsimmät nevö höd vierailijat ovat olleet tietyn asukkaan puolella? Ovat oikein joka viikko ärsyttämässä katsojia. Kuten nyt nuo Laufat jotka ovat Lauran puolella. Nythän viimeksi sitten Sainio sanoi, että haluaa Reeon turvaan, ja senhän äänellä on väliä.

Tää koko kausi on pedannu pelkästään Reeolle voittoa.

Päällikkökisa oli kuin tehty Reeon voittoa varten, ja tottakai tällaiselle viikolle kun läyhätä ei tarvitse, koska kaikki ovat häädössä.

Ja kaiken lisäksi tehdään vain ja ainoastaan Reeon päällikkökautena tehtäviä mitkä nostaa yhteishenkeä.

Tää on niiiiiin läpinäkyvää, mutta katsojat syövät kaiken, koska haluavat syödä.

Siitä sitten äänestämään voittajaa oman fiiliksen mukaan. Pakkoko se on tuotannon pullaa syödä.

Alkuvuosina BB-tuotanto kertoi säännöistään ja ilmoitti myös, että voi muuttaa sääntöjään. Miksi äänestää, BB:n tuotanto päättää paitsi taloon menijät, myös sieltä lähtijät. On turhanaikaista laskeskella yhtään mitään, tai verrata palkkeja. Toki jokainen saa  tunkea rahansa mihin haluaa.

Onnneksi orjuus on Suomessa lailla kielletty, toki sitäkin joillakin aloilla taas esiintyy.

Vierailija
64585/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa tuo Sofiakin tympäisemään todella paljon. Oli aluksi suosikki.

Vierailija
64586/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko TAAS keskinäisen kehumisen kerho?

Ei hele_vetti!

Vierailija
64587/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jebou, jebou, jebou, jeeeboou !! jebou, jeeeboouu!, jebou jebou.......

Vierailija
64588/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula vähän taas vetää shown itseensä..

Vierailija
64589/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli taas teatteria tuulalla.

Vierailija
64590/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofialla on huono vaatemaku ei mitään tyylikkyyttä. Liian pieniä vaatteita käyttää.

Ammatti asu kaiken aikaa, ehkä jopa myyvä.

Vierailija
64591/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton vinkuja tuo Tuula! Miten voi olla noin lapsellinen ja. Itsekeskeinen?

Vierailija
64592/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura sai eniten ääniä ja ekana turvaan. Oletin että Heidi mutta pääasia että Heidi myös pääsi turvaan. 

Ei sanottu, että olisi saanut eniten ääniä. Luulen, että nimet kerrottiin satunnaisessa järjestyksessä.

Näin on. Laura ei saanut eniten ääniä. BB ilmoitti mielivaltaisessa järjestyksessä asukkaiden nimet. Pientä draamaa asukkaille. 

Vierailija
64593/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähä jyrkkä mielipide, mut mulla on alkanut tulla Mikkasta negatiiviset fiilikset. Tuntuu jotenki, että haluaa tehdä itselleen jonku kasvutarinan miten osaa ja uskaltaakin tehdä kaikkia asioita. Tottakai se on hienoa, että miten Miikka vaikka rohkaistua siitä tv-ohjelmien teosta, onhan se hienoa.

Mutta tällähetkellä tuntuu että tuo Miikan "kasvutarina" vie hirveenä tilaa koko talosta, esim. Nabbea kohtaan on jopa ilkeä, kun Nabbe ei osaa/uskalla.

Tulee olo, että toiset on huonompia, kun he eivät osaa tai uskalla olla yhtä rohkeita kuin Miikka.

Sit tulee tosi kovaa piikittelyä lähes kaikkia muita asukkaita kohtaa, kun Miikkaa ylistetään ja kehutaan niin itsetunnon puuskassa innostuu vaan piikittelemään lisää. Nabbea ja Reeoa etenkin tökkii kokoajan, Naben ihon alle on jo päässyt ja Nabbe on ihan tuohtunut Miikkaan. Sitte Miikka itse suuttuu, jos toinen ei kestä hänen vitsailuaan vaikka ei itsekään kestä, jos arkaan paikkaan tökitään.

Reeon ihon alle ei niin helposti pääsekään, mutta kova yritys on kyllä.

Vierailija
64594/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkaa tuo Sofiakin tympäisemään todella paljon. Oli aluksi suosikki.

Sama paitsi ettei ollut suosikki missään vaiheessa.

Vierailija
64595/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäasianminisreriön viralliset valvojat valvomaan äänestystuloksia, tässä sentään katsojat laittavat tähän rahojaan likoon.

Vierailija
64596/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää luulen, että toi "tiäks" on Miikasta lähtöisin. Ja sitten tarttunut muihin asukkaisiin. Eikös tuo ole Turun murretta?

kuis silleen( onko tuo Turkua)

Vierailija
64597/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura sai eniten ääniä.

Lopetta juonittelu Laura EI SAANUT eniten ääniä vaan sanottiin, että kolme eniten ääniä saanutta pelastuu. Näimmehän itse eniten ääniä saaneiden pylväät ja siinä Heidi oli ykkönen Laura toinen ja Miikka kolmas.

Laura sai eniten ääniä. Osa Sofialle tarkoitetuista äänistä meni virheellisesti Heidille. Onneksi virhe huomattiin ajoissa.

Lauran kannattajat näyttävät olevan yhtä epärehellisiä ja kietoja kuin Laurakin. Mikä ei kyllä yhtään ihmetytä, selviää minkälaiset ihmiset kannattavat Läppälooraa.

Vierailija
64598/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuulan käytös eilen oli kyllä suirastaan huvittavaa, aina ensimmäisenä Saaralle vaahtoamassa omia tarinoita millon mistäkin tilanteesta. Syöpä- ja hammastarinat kuultiin pariinkin kertaan. Joja tilanteeseen pitää kertoa joku oma tarina hänestä itsestään. Huomasin että muitakin asukkaita alkoi jo vähä huvittaan Tuulan jutut.

Mutta kun on ollut päiväkodin johtaja monta vuosikymmentä . Tuli tunne että Saara näki Tuulan läpi . Tuula on niin minä minä .

Tuula on ollut 30 v päivätarhan johtajana. 27 v Hgissä, alussa vuoden Polvijärvellä ja 9 v Oulussa asunut. Tuula on aito ja sydämellinen ihminen.

Mitähän aitoa ja sydämellistä tuossa ihmisessä on? 

Noin kateellista ihmistä harvoin näkee, kadehtii ihan kaikkea, mitä joku muu saa. 

Nabbessa roikkuu kuin hukkuva oljenkorressa ja sitä kai tämä mummu onkin. Talon ilmapiiri parantuisi huomattavasti, kun tämä kitisijä laitettaisiin ulos. Luulee olevansa joku sisällön tuottaja tuolla. Kaukana siitä. 

Olisi hauska nähdä, miten toinen kitisijä Nabbe reagoisi, kun p e r s kärpänen katoaisi pyöröovista. 

Vierailija
64599/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika voittoon. Siinä on sitten tervehenkinen tyyppi. Hän käyttäytyy koko ajan ,kuin ei olisikaan missään bb-talossa. Normi keskustelua kaiken aikaa, ei mitää turhia temppuja eikä lässytystä. Mika voittoon.

Vierailija
64600/100630 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun käy sääliksi Heidiä noiden Tourette oireiden takia. Olen 100% varma että häntä on kiusattu enemmän tai vähemmän elämänsä aikana tuosta. Poor girl. Heidi mahdollisimman pitkälle. 

Onko täällä joku valelääkäri tehnyt tuollaisen diagnoosin?

Onko Heidikin valelääkäri kun itse diagnosoi sen hikaksi? Ps. Hikka tulee kohtauksina, jotka ei lopu yhteen hikkaukseen.

Ei hikka ole sairaus. Itse saan sen loppumaan rauhallisella palleaa korostavalla hengityksellä.

vingahtava hikka Heidillä, 

Ketju on lukittu.