Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura sai eniten ääniä.
Paistatelkoon nyt suosionsa huipulla. Ei ole kolmen parhaan joukossa finaalissa.
Onko sinulla kristallipallo vai aikakone? Kerro tämän illan oikeat lottonumerot!
Enhän mä niitä sulle kerro
Vierailija kirjoitti:
Tuulan käytös eilen oli kyllä suirastaan huvittavaa, aina ensimmäisenä Saaralle vaahtoamassa omia tarinoita millon mistäkin tilanteesta. Syöpä- ja hammastarinat kuultiin pariinkin kertaan. Joja tilanteeseen pitää kertoa joku oma tarina hänestä itsestään. Huomasin että muitakin asukkaita alkoi jo vähä huvittaan Tuulan jutut.
Mutta kun on ollut päiväkodin johtaja monta vuosikymmentä . Tuli tunne että Saara näki Tuulan läpi . Tuula on niin minä minä .
Joko herätty? Nousen oikealla jalalla .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan käytös eilen oli kyllä suirastaan huvittavaa, aina ensimmäisenä Saaralle vaahtoamassa omia tarinoita millon mistäkin tilanteesta. Syöpä- ja hammastarinat kuultiin pariinkin kertaan. Joja tilanteeseen pitää kertoa joku oma tarina hänestä itsestään. Huomasin että muitakin asukkaita alkoi jo vähä huvittaan Tuulan jutut.
Mutta kun on ollut päiväkodin johtaja monta vuosikymmentä . Tuli tunne että Saara näki Tuulan läpi . Tuula on niin minä minä .
Tuula on ollut 30 v päivätarhan johtajana. 27 v Hgissä, alussa vuoden Polvijärvellä ja 9 v Oulussa asunut. Tuula on aito ja sydämellinen ihminen.
Laura se sitten sai eniten ääniä, varma vinaaliin menijä.
Vierailija kirjoitti:
Laura se sitten sai eniten ääniä, varma vinaaliin menijä.
Laura oli kolmen eniten ääniä saaneen joukossa, hyvä niin. Mutta kertokaa, milloin on sanottu, että hän olisi saanut eniten ääniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli sellainen FARSSI Big Brotherin tuotannolta, että huh huh. Eilisessä koosteessa sanottiin, että Laura pääsi ekana turvaan koska sai eniten ääniä. Kuitenkin äänestystuloksen mukaan Heidi sai eniten. Miten asia oikeasti meni? Voiko olla, että äänestystulos on näytetty väärin koosteessa, vai oliko se kertojaääni ihan pihalla asioista? Rahat takas, sanon minä. Täyttä äänestäjien huijausta jos Laura olikin oikeasti ykkösenä, tai vaikka ei olisi ollut, niin silti annetaan ymmärtää ja suoraan sanotaan että asia olisi mennyt näin. Ei voi tajuta millään tätä touhua. Tuotanto vastuuseen nyt.
Ei, ei, ei, vaan sanoi turvaan päässeistä ensimmäisenä Lauran nimen. Ei missään vaiheessa kertonut, kuka sai eniten ääniä.
Kyllä siinä ihan sanottiin että Laura sai eniten ääniä. Ylilaudalla klippi tilanteesta. Ajattelin itsekin että kuulinko väärin, mutta tarkistin myös jaksosta uudelleen sen kohdan ja kyllä siinä vaan sanottiin että Laura sai eniten katsojaääniä.
Eilinen jakso kohdasta 31:07: Laura on päässyt turvaan saatuaan eniten katsojaääniä.
Katsokaa itse jos ette usko. Eikö tuo muka ole yhtään harhaanjohtavaa?
Vierailija kirjoitti:
Eilinen jakso kohdasta 31:07: Laura on päässyt turvaan saatuaan eniten katsojaääniä.
Mikä juttu tämä tuotannolta oikein on? Heidiä ei ainakaan buustata koosteissa tipan vertaa, se on kyllä tullut hyvin selväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt oli sellainen FARSSI Big Brotherin tuotannolta, että huh huh. Eilisessä koosteessa sanottiin, että Laura pääsi ekana turvaan koska sai eniten ääniä. Kuitenkin äänestystuloksen mukaan Heidi sai eniten. Miten asia oikeasti meni? Voiko olla, että äänestystulos on näytetty väärin koosteessa, vai oliko se kertojaääni ihan pihalla asioista? Rahat takas, sanon minä. Täyttä äänestäjien huijausta jos Laura olikin oikeasti ykkösenä, tai vaikka ei olisi ollut, niin silti annetaan ymmärtää ja suoraan sanotaan että asia olisi mennyt näin. Ei voi tajuta millään tätä touhua. Tuotanto vastuuseen nyt.
Ei, ei, ei, vaan sanoi turvaan päässeistä ensimmäisenä Lauran nimen. Ei missään vaiheessa kertonut, kuka sai eniten ääniä.
Kyllä siinä ihan sanottiin että Laura sai eniten ääniä. Ylilaudalla klippi tilanteesta. Ajattelin itsekin että kuulinko väärin, mutta tarkistin myös jaksosta uudelleen sen kohdan ja kyllä siinä vaan sanottiin että Laura sai eniten katsojaääniä.
"...yksi häätöäänestyksessä turvaan päässeistä on Laura!", sanoi BB. Älä tulkitse väärin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä tuotannolta oikein on? Heidiä ei ainakaan buustata koosteissa tipan vertaa, se on kyllä tullut hyvin selväksi.
Esim. ärsytti tuokin kun eilen Reeon ja Miikan pk-huone klipissä sanottiin että " Heidihän on laittanut teidät molemmat kerran häätöön" vaikka Miikan keississä Aleksihan se jyräsi Miikan häätöön ja Reeon kohdalla oli sovittu juttu että Mia ja Aleksi jää häätöön.
Heidi tehnyt rohkeita peliliikkeita, Miikka ja Reeo kaksi kertaa häätöön.
Koosteessa näytettiin kauppatehtävää. Kauppatehtävän jälkeen asukkaat harmittelivat, että tehtävän suorittamisen organisointi ei ollut optimaalinen. Talossa oli kuitenkin päällikkö, jonka tehtävä olisi ollut johtaa asukkaita parempaan tulokseen. Päällikkö ei siis ollut tehtäviensä tasalla. Lisäksi kahden asukkaan nahjustelu pilasi koko tehtävän lopputuloksen. Siinäkään päällikkö ei osannut toimia nahjustelun kohdalla viikon aikana, kun tarve olisi ollut. Ilmeisesti päällikkö vain fiilisteli omaa päällikkyyttään, eikä hoitanut asemansa vastuuta kun valtaakin oli. Jälkiviisautta kyllä riitti. Tämän viikon päällikkö epäonnistui, se on myönnettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kilpailijoiden kannalta, missä järjestyksessä ne häädöltä pelastuneet sanottiin, lopputulos on sama, jatkossa Laura, Heidi ja Miikka. Tärkeämpää on se, että me äänestäjät tiedämme totuuden.
Voi vaikuttaa peliin. Jos Laura nyt ehdottaisi Reeolle linnarauhaa, tämä voisi helpommin suostua siihen koska Laura vaikuttaisi olevan vahvempi kuin onkaan.
Mitä intressejä Reeolla tuohon olisi? Oma liittonsa on suurempi ja ainakin toistaiseksi vaikuttaa lojaalilta (Miikka, Heidi, ja Salla), lisäksi todennäköisesti Tuula ja myös Nabaz (?). Lauralla jengissään Milena, Miia ja omia teitään kulkeva Sofia. Tuskin Reeo on unohtanut Lauran Ja Merven juonittelua. Väki alkaa vähetä ja joka tapauksessa joudutaan jatkossa jossain vaiheessa nimeämään myös omia liittolaisiaan. Lauran suosio kuviteltuine suosikkiasemineen nyt saattaa vain johtaa siihen, että joutunee pikimmiten maalitauluksi. Mielenkiintoista nähdä, mitä tapahtuu maanantaista alkaen päällikkökauden päätyttyä. Joukkueet, joissa "leirit" sekoittuvat? Vaikka näin tapahtuisikin, vaikea uskoa, että viikkojen myötä muodostuneet liitot hajoaisivat ainakaan radikaalisti. Nähtäväksi jää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen mainoskatkoa sanotaan, että ENITEN ääniä saaneet kilpailijat pääsevät turvaan, sitten tuli se, että yksi häätöäänestyksessä turvaan päässeistä on Laura. Mainoskatkon jälkeen todettiin, että Laura sai ENITEN ääniä. Olisipa hyvä, että illan häätölähetyksesssä näytettäisiin ne palkit, niin asia selviäisi.
Laura sai eniten ääniä ja ekana turvaan. Oletin että Heidi mutta pääasia että Heidi myös pääsi turvaan.
Tuula, kyllä kansa tietää, että Nabbe on ihan rauha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...yksi häätöäänestyksessä turvaan päässeistä on Laura!", sanoi BB. Älä tulkitse väärin!
Totta, niin BB sanoikin, mutta se kertoja akka sanoi Laura sai ENITEN katsojaääniä. Käy katsomassa eilinen kooste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura sai eniten ääniä.
Lopetta juonittelu Laura EI SAANUT eniten ääniä vaan sanottiin, että kolme eniten ääniä saanutta pelastuu. Näimmehän itse eniten ääniä saaneiden pylväät ja siinä Heidi oli ykkönen Laura toinen ja Miikka kolmas.
Laura sai eniten ääniä. Osa Sofialle tarkoitetuista äänistä meni virheellisesti Heidille. Onneksi virhe huomattiin ajoissa.
Tekniset ongelmat yllättivät tuotannon jälleen kerran ja niistä tiedottaminen lakaistiin maton alle. On se kai pakko uskoa Lauran saaneen ääniä enemmän kuin kilpakumppaninsa Heidi.
Laura sai eniten ääniä. Osa Sofialle tarkoitetuista äänistä meni virheellisesti Heidille. Onneksi virhe huomattiin ajoissa.