Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
64341/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi on paras laulaja!

Vierailija
64342/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistisairaan henkilön puheessa saattaa olla:

Ekolaliaa. Tämä tarkoittaa toisen henkilön puheen tahatonta kaiunomaista toistamista. Esimerkiksi omaisen kysyessä Haluaisitko kahvia? ei muistisairas vastaa esitettyyn kysymykseen, vaan toistaa Haluaisitko kahvia?

Puheen merkityssisällöt vähenevät. Vaikka muistisairas puhuisi paljon tai hänen puheensa pinnallisesti kuulostaisi sujuvalta, saattaa puhe sisältää vain vähän asiaa.

Puheenaiheet vähenevät. Muistisairas saattaa puhua vain hyvin konkreettisista ja itselleen tutuista aiheista, kuten ruoasta ja säästä. / Memocate

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64343/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenan päiväkirjahuoneoksennukset ovat raskaita. Vetäisi henkeä välillä.

Vierailija
64344/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on paras laulaja!

Reeopas!

Vierailija
64345/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mia tosi freeshin näköinen lähetyksessä. :D

Olisi nätimpi ilman itseruskettavaa.

Vierailija
64346/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi on paras laulaja!

Heidi on mun mielestä huonoin. Jotkut on paljon epävireisempiä, mutta Heidin ääni kirjaimellisesti sattuu mun korviin. T. Absoluuttinen sävelkorva

Vierailija
64347/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetys on jo 10 min. myöhässä.:(

Ei ole. Puhut paskaa.

Vierailija
64348/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten yksi ihminen voi tuoda pahaa vrta koko gruppiin myös yksi ihminen voi sen parantaa. Saaran tulo muutti parempaan yhteistå henkeä. Ikävää, miten tosiaan yksi voinsotkea kaikkien muiden välit.. jopa rikkoa kokonaan.

Vierailija
64349/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun käy sääliksi Heidiä noiden Tourette oireiden takia. Olen 100% varma että häntä on kiusattu enemmän tai vähemmän elämänsä aikana tuosta. Poor girl. Heidi mahdollisimman pitkälle. 

Jaha, tätällekin annetaan alanuolia. Vissiin jonkun kännisen mielestä on kivaa kun jotain kiusataan, oli syy mikä tahansa. 

Minä PIDÄN niistä Heidin erikoisista äänistä. Minun mielestäni hän ei tarvitse sääliä. Hän pärjää niitten äänien kanssa, kukaan talossa ei ole kiusannut häntä niistä, hän on aikuinen nainen. Kukaan ei nytkään pidä asiaa mitenkään ihmeellisenä.

SE olisi ihmeellistä jos nyt esim Saara Aalto alkaisi sanoa "vooi että kun sulla pääsee tuollasia ääniä, voi sua raukkaa, voi rukkaa, onpa kurjaa, varmaan kauheaa".

Vierailija
64350/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabaz turvaan.

Vierailija
64351/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistisairaan henkilön puheessa saattaa olla:

Ekolaliaa. Tämä tarkoittaa toisen henkilön puheen tahatonta kaiunomaista toistamista. Esimerkiksi omaisen kysyessä Haluaisitko kahvia? ei muistisairas vastaa esitettyyn kysymykseen, vaan toistaa Haluaisitko kahvia?

Puheen merkityssisällöt vähenevät. Vaikka muistisairas puhuisi paljon tai hänen puheensa pinnallisesti kuulostaisi sujuvalta, saattaa puhe sisältää vain vähän asiaa.

Puheenaiheet vähenevät. Muistisairas saattaa puhua vain hyvin konkreettisista ja itselleen tutuista aiheista, kuten ruoasta ja säästä. / Memocate

Trkoitatko nyt Tuulaa tms

Vierailija
64352/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidi on paras laulaja!

Heidi on mun mielestä huonoin. Jotkut on paljon epävireisempiä, mutta Heidin ääni kirjaimellisesti sattuu mun korviin. T. Absoluuttinen sävelkorva

Ja se huutaa liian kovaa, en tykkää.

Vierailija
64353/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Sofiasta, mutta tosi hienosti tsemppasi nyt illalla Nabazia siitä, ettei saa antaa pelon voittaa. Hänen ansiosta Nabbe aikoo yrittää laulua uudelleen huomenna. Joten yläpeukku Soffelle.

Heräsi myös myötätunto (lähes) kaikkia niitä asukkaita kohtaan, jotka jännitti aivan jäätävästi ja oli täysin epämukavuusalueella ja sitten näki heissä sen riemun ja ilon, kun voittivat pelon ja saivat Saaralta kehuja onnistumisista. Mm. Milena ja Sofia. Tosi outoa, koska kuuluvat inhokkeihini. Mutta jännä, että paljon jännittävä Mia ei silti herättänyt sympatiaani, koska pelleilee liikaa.

Nabazia myös sympatiseeraan, mutta aika puuduttavaa, että Nabbe saa aivan jatkuvasti jostain asiasta pahan mielen itselleen. Käy vähän raskaaksi katsoa ja kuunnella. Mutta toivon, että Nabbe saisi lisää itseluottamusta ja rentoutta.

Vierailija
64354/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauran turvaan pääsy oli yllätys asukkaille sekä katsojille. Seinästä ei erotu!

Pääsinhän Heidikin turvaan. Mykkä ja liikkumaton tapetti.

Mykkänä kököttäää haavi auki päivästä toiseen sohvannurkassa kalpeana ja kärsivän näköisenä.

Vierailija
64355/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi, kun Milena putoaisi ilmapiiri paranisi talossa. Seuraavaksi Laura käärmeet ulos talosta!

Vierailija
64356/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun käy sääliksi Heidiä noiden Tourette oireiden takia. Olen 100% varma että häntä on kiusattu enemmän tai vähemmän elämänsä aikana tuosta. Poor girl. Heidi mahdollisimman pitkälle. 

Ei nuo Heidin "ääntelyt" kuulosta yhtään pahemmalta kuin esim. Mian v*ttu jota hoki aiemmin taukoamatta.

Vierailija
64357/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz parka :(

Nabas saa tarvitsemaansa tukea peekoo huoneessa. Ja hyvä niin. Jotkut vain ovat kuin haurasta lasia. On kuitenkin mietinnän paikka, oliko Tuotannolta hyvä veto ottaa taloon henkilö, jolla on ollut tai on ongelmia mielen hallinan kanssa. Noin paineisteeseen tilaan.

Vierailija
64358/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi Miikka on vieläkin katkera Reeon suosiosta ja päällikkyydestä 😂😂

Vierailija
64359/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä omakehua Lauralla PK-huoneessa! Henkselien paukuttelua ja jalat pöydälle! Kuinka kehtaa!?

Vierailija
64360/100630 |
28.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi reilu meininki taas talossa tällä hetkellä. Nabazia suostutellaan ja pakotetaan laulamaan vasten tahtoaan. Kun jätkä ei osaa edes puhua tai lukea. Nabazilla paha mieli !

Nabasin kannattais vaan aukoa suutaan ja olla laulavinaan.

Niin minä tein ennen vanhaan kun oppikoulussa oli joka-aamuinen aamuhartaus virsineen.

Ketju on lukittu.