Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Biisejä joissa lauletaan Baby?
18.03.2026 |
Löytyykö?. Itse en keksi yhtään.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuka asperger näitä typeriä biisiketjuja tänne avaa:"Biisejä joissa mainitaan hullu."
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
N. 99% maailman biiseistä.
Sittenhän ne on kuin vauvapalstalle tehtyjä.
I know, anyone but you boy
Oh baby I love you
I know, anyone but you
I love you
I know, anyone but you boy
Oh baby I love you
(Princessa: Anyone but you)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tässä aloituksessa ei edellytetä, että baby pitäisi olla piisin nimessä. Joten niitä on todella paljon.
Grinderman - Palaces of Montezuma:
Cmon baby, lets get out of the cold.
Vierailija kirjoitti:
Kuka asperger näitä typeriä biisiketjuja tänne avaa:"Biisejä joissa mainitaan hullu."
Minusta nämä ovat kivoja.
Alue: Aihe vapaa
😂