Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lauran turvaan pääsy oli yllätys asukkaille sekä katsojille. Seinästä ei erotu!
Pääsinhän Heidikin turvaan. Mykkä ja liikkumaton tapetti.
Pääsihän*
Lähetys on jo 10 min. myöhässä.:(
Laura on ansainnut finaalipaikan. On talon järkevin nainen. Ei esitä, feikkaa.
Suolikippokuningas kirjoitti:
Onko tuo taiteen sotkemista? Tulee mieleen Andn tapaus julkkis kaudelta kun Anu sotki hänen tauluaan. Tässä ei ole kyse niin pahasta asiasta mutta kuitenkin taiteilijan sanoitusten sotkemisesta.
Hanki huumorintaju!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo ja Miikka pitävät toisiaan kädestä kiinni. Tämä menee jo liian pitkälle.
Ovatko jo sanoneet toisilleen, että minä rakastan sinua?
Seura tekee kaltaisekseen, juuri tuli Saara taloon.
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi Heidiä noiden Tourette oireiden takia. Olen 100% varma että häntä on kiusattu enemmän tai vähemmän elämänsä aikana tuosta. Poor girl. Heidi mahdollisimman pitkälle.
Jaha, tätällekin annetaan alanuolia. Vissiin jonkun kännisen mielestä on kivaa kun jotain kiusataan, oli syy mikä tahansa.
Laura on siitä vinkeä asukas, että aina nälkä tai väsyttää, ensimmäisenä usein kysymässä eikö isoveli vois jo päästää nukkumaan. Silti ei suinkaan ensimmäisten joukossa hereillä.
Siksikin tylsä hahmo.
Eniten häiritsee kuitenkin hänen runsas talon ulkopuolelle kommunikointinsa, Laura on mm. lanseerannut tälle kaudelle mm. tuon "asiakkaat" termin.
Vierailija kirjoitti:
Suolikippokuningas kirjoitti:
Onko tuo taiteen sotkemista? Tulee mieleen Andn tapaus julkkis kaudelta kun Anu sotki hänen tauluaan. Tässä ei ole kyse niin pahasta asiasta mutta kuitenkin taiteilijan sanoitusten sotkemisesta.
Hanki huumorintaju!
Lainaa sinä silarit Stephanie Forresterin kuvatus.
Mia tosi freeshin näköinen lähetyksessä. :D
Mia silmät kiinni päiväkirjahuoneessa vastaa kysymyksiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun käy sääliksi Heidiä noiden Tourette oireiden takia. Olen 100% varma että häntä on kiusattu enemmän tai vähemmän elämänsä aikana tuosta. Poor girl. Heidi mahdollisimman pitkälle.
Jaha, tätällekin annetaan alanuolia. Vissiin jonkun kännisen mielestä on kivaa kun jotain kiusataan, oli syy mikä tahansa.
Tää on tämmönen kiusaajien paratiisi kun voi anonyymisti haukkua muita.
Tolla Sofialla on alkanu hiusraja vetäytyy ohimoiden kohdalta.
Jos Saaralla on erikoisruokavalio, olis BB voinut hoitaa Saaralle tuonne edes jotain sapuskaa.
Muutenkin oletin, että vieraan yökyläilyn kunniaksi olisi tullut jokin pieni illanvietto herkkuineen perjantain iloksi, mutta eipä tullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on häätötilanne?
Jorma-Anneli on ykkösenä. Reijo-Seija kakkosena.
Laura väänsi Sallan syyksi omat antamansa pisteet Reeolle, kävi oikein itkemässä syyttömyyttään.
Heh heh eiko 36 v osaa itse seisoa tekojensa takana. Ja Heidin selkää puukotus oli todella raukkamaista niin sanotulta " ystävältä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä oon lumoutunut Lauran upeudesta. Oikeesti, Laura on niin kaunis. Toivoisin niin että Laurasta tulisi näyttelijä.
Tää on varmaankin vitsillä kirjoitettu
Ei ole vitsiä.
Aluksi Laura ei näyttäytynyt mulle kuin hiljaisena, ujona, vähän syrjässä olevana. Vähitellen 247:aa katsellessa aloin tykkäämään hänestä. Ensin ihastuin hänen nenään ja sitten siihen jännään kulman nostoon. Jotenkin ehä se jokin tavallisuus alkoi lumoamaan, sitten huomasin yhdennäköisyyden Kirsten Dunstin kanssa (josta myös pidän paljon).
Laura on mielestäni mielettömän kaunis. Jos multa kysyttäisiin kumpi on kauniimpi, Kim Kardashian vai Laura, niin Laura. Häntä katselen mieluummin. Mun mielestä tällaset missi-tyyppiset kauniit tai esim Mila Kunis, joka on todella kaunis, ovat tylsiä, tavallaan liian kauniita. Mutta Laura on sellainen johon ei kyllästy.
Eli äänet pois ja katsomaan ;) Eihän tämä mikään kauneuskilpailu ole.
Omasta mielestäni sellaiset ihmiset ovat kauniita, jotka eivät puhu koko ajan ystävistään pahaa selän takana. Mutta se nyt on vain mun vaatimaton mielipide.
Toivottavasti Nabaz pääsee turvaan. Mielummin Nabazia katselee kuin esim. Lauraa.