Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Tero-Anneli tai Mirva-Seppo voittoon.
Terskis ja Mirvis.😍
Aleksilla on varmaan jättipatukka.
Aleksiko komea? Ei Sofian rinnalla.
Mitä ihmettä Nelonen? Eikö noilla pitäisi olla joku kielto, ettei oman kanavan työntekijät voi osallistua ohjelmiin, josta voi voittaa rahaa? Ja tässä on selvä jääviysongelma.
Mitä Daiyanalle on tapahtunut? Se on mun suosikki.
Ristus, ton Kirsin ääni raastaa mun korvia 🙉
Heidi taitaa olla vielä neitsyt.
Että toi Jerry vie jalat alta. Mikä mies!
Vierailija kirjoitti:
Oi. Onko nähty jo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia sentään tekee muut vaan seisoo. Sofialle ja ehkä työnjohtajille ruokaa, muut voi syödä perunaa ja porkkanaa lanttua.
Sofia on osallistunut joka tehtävässä kiitettävästi ja samaa ei voi sanoa kaikista. Esim tuntuu ja näyttää siltä, että Reeo ei laita parastaan sekä tässä rakennus hommassa, että aiemmassa pallotehtävässäkään.
Reeo ei selkeästikään halua mennä suhmuroimaan ja neuvomaan porukkaa, varovasti aina kysyy et voikohan näyttää tms. Ei varmaan vaan ole sen luontonen että menis ottamaan isoa tilaa. Monet tuollaki tänään valittanut, et ku pääsis vaan tekee. Mut eihän sinne auta kymmenen tyyppiä mennä söhrimään, jos ohjeiden tuleminen ylhäältä on niim hidasta.
Minusta se Reeo on nyt ihan kinginä rakennusprojektissa. Kaikki muut ovat hiljaa, kun Reeo ja Sofia neuvottelevat. Outoa.
No onhan se nyt, ku riittävän kauan katseli tuota säätämistä, nii otti sit ohjia vähä omiinkin käsiin.
Ihmettelen muuten, et eikö tuolla vaan melkein kukaan halua vai ei osaa käyttää esim. ihan perus porakonetta? Mä oon olettanut että se on jokaisen ihan normaalitaito. Vaikka ei mikään raksamies oliskaan niin aina sitä jotain taulujen ripustamista tai muita hommaa on kuitenkin, jossa jokainen tarvi porakonetta.
Vierailija kirjoitti:
Tuulan melonit🤤
Mulla alkoi kostumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi. Onko nähty jo?
Vilahteli housunlahkeesta. Melkein astui lerssonin päälle.
Lauralla ei oo mitään annettavaa porukkaan ja taloon.
Pois tuo pahaääninen kuumaperunasuussa-nainen kiitos.
Lesbanther kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuulan melonit🤤
Mulla alkoi kostumaan.
Varmasti ihanasti hölskyisi ratsastaessa🤤
Naisten energiataso on selvästi noussut talossa Aleksin myötä. Eikä johdu siitä vain, että on komea, vaan siksi, että on energinen ja puhelias. Hyvä meille katsojille. Tällaista energiaa olen keskusteluihin kaivannut.
Halpaa ja tyylitöntä. Miten tuollainen toimii jossain kuninkaallisia palvovassa Englannissa?