Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
60221/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketkä kolme toivoisitte keskiviikkona häädöltä turvaan?

Omat: Miikka, Heidi ja Tuula

SAMA TÄÄLLÄ.

Vierailija
60222/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi turvaan ja toivon hänelle bb voittoa.Herkkä ja toisten johdateltavissa oleva nuori nainen.Haluaa kaikille hyvää. Olen ollut samanlainen.

Kyllä! Siinä saisi team Laura ja team Reeo nenilleen kun eivät pystynetkään käyttämään häntä pelinappulanaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
60223/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallalle painetta vaan. Meinasi kilahtaa jo tuossa ensimmäisessä peräkonttitehtävässä.

Mitähän olet katsellut?

Salla istui takapenkillä, eikä kilahtanut mistään.

Nabbe ja Sofia olivat takakontissa, Nabbe tuossa vähän "kilahti", ettei enää mene takakonttiin. Sofiallakin pitkänä ihmisenä varmaan vähän vaikeaa, valittiko? Eipä tainnut.

Olen eri, mutta jälkimmäisellä autoonahtautumiskierroksella takakontissa olivat Tuula, Salla ja Heidi, jotka muut asukkaat unohtivat takakonttiin.

Vierailija
60224/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännitämme ke kun 3 pelastuu , Heidi ja 2 muuta, Toivottavasti Laura myös

Ei tässä pelissä ole enää mitään jännitettävää. Mitä väliä sillä on ketkä Reeon pelinappuloista pääsee turvaan? Häätöpenkillä sunnuntaina jokatapauksessa Laura, Mia, Sofia ja Milena. Niin mikä jännittää?

Sinähän sitten istuskelee Laura OMINE PELIAPPULOINEEN jos niin on. 

Kumma juttu kun kaikki vatkaa vaan Reeo sitä ja Reeo tätä vaikka siellä on monta ihmistä pelaamassa. Laurakin on yhden joukkion, käärmejengin, aivot jos siltä ne löytyy. Kaikki ovat kaikkien pelinappuloita  ja yhdessä BB isoveljen.

Laura vaan ei ole johtaja tuolla, ei sanele toisille mitä heidän tulee äänestää, ei ole ylimielinen eikä muut ole hänen pelinappuloitaan. Olkoon vaikka Reeon käärmejengi "voittaja" tässä pelissä, minä ravostan noita altavastaajia joilla ei ole rikkaat voiton maksajat takana. Senkun laitatte rahat tiskiin, säälittävää.

Ai susta olis oikeudenmukaisempaa että Laura äänestettäis voittoon vaikka suurin osa haluaisi Reeon voittoon? Ihme logiikkaa.

Ja oot kyllä oikeessa, ei Laura mikään johtaja ole. Ei saanut Sofian päätä käännytettyä ja alentuu Milenan takia haukkumaan Heidiä ellei sitten oikeasti vain leiki Heidin tunteillakin. Mervekin uskalsi jättää "johtajan" yksin Reeon ja Miikan armoille.

Suurin osa?

Tuskinpa on suurin osa. Täällä on muutama tyyppi jolla on tuhansien eurojen budjetti. Ei tarvitse montaa ihmistä äänestämään kun rahaa riittää. Älä yritä syöttää harhaasi että suuri määrä ihmisiä tykkää hänestä. Tiedän että toki näitä sadisteja löytyy jotka tykkää katsella miten hän ohjailee pelinappuloitaan maailmanomistajan elkein, mutta ei fiksut ihmiset. Eläköön tämä keisari itse suosioilluusiossaan. Minulle on ihan sama kuka tässä "voittaa".

No jos kerran suurin osa on jonkun muun puolella niin miten heidän joukoissaan ei ole ketään rikkaita? Ja eikös iso joukko saa pienillä hiluillakin jo yhteensä saman verran kuin ne muutamat parilla tonnillaan?

Lauran kannattajat eivät myöskään sitten ole fiksuja ihmisiä, jos Heidin hyväksikäyttö tai Milenan tasolle alentuminen on ok.

Rahalla saa yksikin ihminen mieleisensä lopputuloksen BB:ssä mutta sillä ei ole mitään tekemistä onko kansan suosikki. Reeo ei ole mikään suosikki johtuen tuosta harrastamastaan kiusaamisesta. Rahalla saa.

Juuri näin. Ja vaikka toivoisin Soffen tai Lauran, Milenan tai Mian tai Nabben voittoa, en todellakaan äänestä. Miksi ihmeessä tuhlaisin rahojani tällaiseen?

Vierailija
60225/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, heti eka tehtävä: Soffe, mä en haluu mennä.

Eikö tuota santeri jätkää saada talosta ulos. Sitä ei kiinnosta minkäänmoinen puuhailu. Luistaa kaikesta.

Joutaisi niitä omia hommiaan tekemään ulkomaille. , jos ne olisi sille vähän tutumpia

Ehkä hän voisi perustaa haarakonttorin Vantaalle. Jos suunnistustehtävät menisivätkin pieleen, niin saisivat vähän enemmän kaupasta tavaraa, jos asukkailla olisi omaa varainhankintaa.

Vierailija
60226/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä pelissä ole enää mitään jännitettävää. Mitä väliä sillä on ketkä Reeon pelinappuloista pääsee turvaan? Häätöpenkillä sunnuntaina jokatapauksessa Laura, Mia, Sofia ja Milena. Niin mikä jännittää?

Kumma juttu kun kaikki vatkaa vaan Reeo sitä ja Reeo tätä vaikka siellä on monta ihmistä pelaamassa. Laurakin on yhden joukkion, käärmejengin, aivot jos siltä ne löytyy. Kaikki ovat kaikkien pelinappuloita  ja yhdessä BB isoveljen.

Laura vaan ei ole johtaja tuolla, ei sanele toisille mitä heidän tulee äänestää, ei ole ylimielinen eikä muut ole hänen pelinappuloitaan. Olkoon vaikka Reeon käärmejengi "voittaja" tässä pelissä, minä ravostan noita altavastaajia joilla ei ole rikkaat voiton maksajat takana. Senkun laitatte rahat tiskiin, säälittävää.

Ai susta olis oikeudenmukaisempaa että Laura äänestettäis voittoon vaikka suurin osa haluaisi Reeon voittoon? Ihme logiikkaa.

Ja oot kyllä oikeessa, ei Laura mikään johtaja ole. Ei saanut Sofian päätä käännytettyä ja alentuu Milenan takia haukkumaan Heidiä ellei sitten oikeasti vain leiki Heidin tunteillakin. Mervekin uskalsi jättää "johtajan" yksin Reeon ja Miikan armoille.

Suurin osa?

Tuskinpa on suurin osa. Täällä on muutama tyyppi jolla on tuhansien eurojen budjetti. Ei tarvitse montaa ihmistä äänestämään kun rahaa riittää. Älä yritä syöttää harhaasi että suuri määrä ihmisiä tykkää hänestä. Tiedän että toki näitä sadisteja löytyy jotka tykkää katsella miten hän ohjailee pelinappuloitaan maailmanomistajan elkein, mutta ei fiksut ihmiset. Eläköön tämä keisari itse suosioilluusiossaan. Minulle on ihan sama kuka tässä "voittaa".

No jos kerran suurin osa on jonkun muun puolella niin miten heidän joukoissaan ei ole ketään rikkaita? Ja eikös iso joukko saa pienillä hiluillakin jo yhteensä saman verran kuin ne muutamat parilla tonnillaan?

Lauran kannattajat eivät myöskään sitten ole fiksuja ihmisiä, jos Heidin hyväksikäyttö tai Milenan tasolle alentuminen on ok.

Rahalla saa yksikin ihminen mieleisensä lopputuloksen BB:ssä mutta sillä ei ole mitään tekemistä onko kansan suosikki. Reeo ei ole mikään suosikki johtuen tuosta harrastamastaan kiusaamisesta. Rahalla saa.

Juuri näin. Ja vaikka toivoisin Soffen tai Lauran, Milenan tai Mian tai Nabben voittoa, en todellakaan äänestä. Miksi ihmeessä tuhlaisin rahojani tällaiseen?

Siinähän se tulikin. Lauran kannattajat ei halua tuhlata rahojaan äänestykseen. Ihmekös että Reeo on vahvoilla.

Vierailija
60227/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Santeri  pitäisi laittaa johonkin lataamoon eheytymään ja muistamaan lapsuuttaan  ja siitä muistaisi, että eiköhän mun pitänyt olla poika, jospa sitten  äly palaisi, että voisi tajuavansa olevansakin poika. 

Ei se noin toimi. Naismainen puoli pysyy Sofiassa ikuisesti.

Voihan niitä olla joitakin akkamaisia miehiä. Mutta mitä itse olen kuullut, niitä on nimitetty 

vähän tärähtäneiksi. 

Vierailija
60228/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tietysti mahdollista että joku sijoittaa paljon rahaa, että voittaisi pääpalkinnon, mutta kävisikö siinä niin kuin lottopelissä, että pitäisi sijoittaa paljon sitä pääpalkintoa enemmän?

Suurin osa?

Vierailija
60229/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi turvaan ja toivon hänelle bb voittoa.Herkkä ja toisten johdateltavissa oleva nuori nainen.Haluaa kaikille hyvää. Olen ollut samanlainen.

Heidi on herttaisen oloinen. Kivan tuntuinen. 

Vierailija
60230/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviääköhän Milenalle että Laura vain esittää haukkuvansa Heidiä hänen kanssaan?

Vierailija
60231/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai se että pari tyyppiä tällä palstalla kertoo äänestävänsä tuhansilla euroilla todistaa Reeon voittavan vain heidän takiaan? Kyllä ihmiset uskoo helposti kaiken mitä heille syötetään.

Reeo voittaa, Reeo tunnetaan monissa eri porukoissa ja kaveri ei jätä kaveria.

Köyhät kyykkyyn.

Jep, köyhät kyykkyyn, se onkin hyvä motto Reeon kavereill. Ovatpa mahtavia tyyppejä. Alkaa mun mielipiteen Jasper Pääkkösestäkin muuttua.

Vierailija
60232/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo Santeri  pitäisi laittaa johonkin lataamoon eheytymään ja muistamaan lapsuuttaan  ja siitä muistaisi, että eiköhän mun pitänyt olla poika, jospa sitten  äly palaisi, että voisi tajuavansa olevansakin poika. 

Ei se noin toimi. Naismainen puoli pysyy Sofiassa ikuisesti.

Voihan niitä olla joitakin akkamaisia miehiä. Mutta mitä itse olen kuullut, niitä on nimitetty 

vähän tärähtäneiksi. 

Miksi käyt sairaiden ihmisten kimppuun? Häpeäisit.

Vierailija
60233/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42643 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa?

Siinähän se tulikin. Lauran kannattajat ei halua tuhlata rahojaan äänestykseen. Ihmekös että Reeo on vahvoilla.

Oikein.

Vierailija
60234/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin Nassen ja Tupun tehtävä.

Vierailija
60235/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä todisteet että Reeo voittaa rikkailla äänestäjillään?

Tuulalla rikas mies, hän voi laittaa Tuulan voittoon.

Studiossa vieraat kannattavat Sofiaa, hekin hyvätuloisia.

Vierailija
60236/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu kerho kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sallalle painetta vaan. Meinasi kilahtaa jo tuossa ensimmäisessä peräkonttitehtävässä.

Mitähän olet katsellut?

Salla istui takapenkillä, eikä kilahtanut mistään.

Nabbe ja Sofia olivat takakontissa, Nabbe tuossa vähän "kilahti", ettei enää mene takakonttiin. Sofiallakin pitkänä ihmisenä varmaan vähän vaikeaa, valittiko? Eipä tainnut.

Olen eri, mutta jälkimmäisellä autoonahtautumiskierroksella takakontissa olivat Tuula, Salla ja Heidi, jotka muut asukkaat unohtivat takakonttiin.

Joku heistä ei ehtinyt määräajassa konttiin. Mutta se oli vielä harjoitus

Vierailija
60237/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselen muutakin Ruutu+:sta. Jestas kun uusin Greyn anatomia oli taas täyttä ja vielä huonosti peiteltyä propagandaa. Vaikka osasta käsitellystä eli naisten oikeudesta aborttiin onkin samaa mieltä niin silti tuon käsittelytavan tunnistaa selkeästi propagandaksi. Sitten tuo muu käsitelty ihmisen seksuaalisuus ja valistus oli vielä pahempaa propagandaa ja kunnon wokea. Toki Sykkessäkin selkeän propagandan määrä on kasvanut jaksojen edetessä.

Ainakin omalla kohdallani se vähäinen valistus oli sellaista pelottelua, jossa seksuaalisuuden ainoana tarkoituksena oli lisääntyminen sitten aikoinaan aikuisena. Pidättäytymistä pidettiin itsestäänselvänä vaihtoehtona teineille ja nuorille. Muulla tavoilla toimivat olivat sitten likaisia, huonomaineisia jne. Tässä ei edes ollut taustalla mitään uskonnollista tai konservatiivista vakaumusta, vaan esim. se vähäinen, mitä ihan tavallisessa koulussa ja koulukirjoissa oli oli tätä tyyliä. Jännä muuten tässä Greyn anatomian jaksossa ei sitten puhuttu mahdollisuudesta pidättäytymiseen ja varmaan keinoon välttää teiniraskaudet, vaan oletettiin automaattisesti kaikilla teineilläkin olevan seksuaalista kanssakäymistä. Jotenkin tuo valistus ei myöskään ollut ihan teineille sopivaan, vaan enemmän kokeneempien aikuisten tasoa. Toki tämä jakso oli vahva ja tärkeä kannanotto Usan uutta aborttilakia vastaan, mutta silti niin läpinäkyvän woke-tyyliä.

Vierailija
60238/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko Lauran kaikki kannattajat pienituloisia sinnittelijöitä?

Vierailija
60239/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämän kauden voittaja ei ole kukaan noista talossa olevista pelleistä. Se oiskin twistien twisti.

Vierailija
60240/100630 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, heti eka tehtävä: Soffe, mä en haluu mennä.

Eikö tuota santeri jätkää saada talosta ulos. Sitä ei kiinnosta minkäänmoinen puuhailu. Luistaa kaikesta.

Joutaisi niitä omia hommiaan tekemään ulkomaille. , jos ne olisi sille vähän tutumpia

Venyttelemään kikkeliään.

Ketju on lukittu.