Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Voi Nabbe mikä uuno. Kai tolle on kerrottu, että Heidi(+Milena) sen sinne häätöön pisti? Kun jotain pisteistä mäkättää...
Harmi että kun riitelevät talossa. Miksi eivät voisi vaan nauttia talossa olosta. Jokaisella voittopotin kiilto silmissään ja pelipelipeli.
Vierailija kirjoitti:
Sanoiko Miikka eilen, et Nabbe on kateellinen?
Ei sanonut.
Kyllä Salla on ainut täyspäinen tuolla talossa. On rohkea, suora, empaattinen. Uskalsi sanoa suoraan käärmejengille, ettei ole heidän kanssaan liitossa, vaikka tiesi saavansa heiltä nimeämispisteet. Harmi vaan, että katsojien äänet eivät tule riittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo harmittaa ku Miikka ja Nabbe rähisee keskenään. Ei halua olla joku välikapula.
Se nabben raivokohtaus miikalle oli ala-arvoinen :D raivosi siitä, jos ymmärsin oikein, että hän nuoleskellut mielenaa ja on kaksnaamanen. Miikka yritti rauhotella, mutta nabbe rähisi vaan
Oli nabbella ihan pointtikin siinä, mutta se vähän jäi muun räyhäänisen alle. Miikka ja reeo on nimittäin aina vannottaneet että Heidi kyllä pitää nabben puolia, että ei kannata nimetä Heidiä, mutta nyt nähtiin että Heidi halusi nabben häätöön. Siitä ainakin oli vihainen Miikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haloo, nyt on _Lauran_ syntymäpäivä. Pikkupojat riitelee. Lopettakaa.
Ihan kuin Miikka olisi koskaan kiinnostunut kenestäkään muusta kuin itsestään
Kaikki tuolla ajattelee vain itseään. Tuliko yllättyksenä? Kiitos juonittelukauden.
Salla on ärsyttävä. Jokaisessa keskustelussa pesaa keskustelukumppniaan ja esiintyy ymrtäväisenä. On löhes kaikesta samaa mieltä, mutta takana puukko heilahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa Miikka huutamassa älä hyökkää mun päälle, kun itse hyökännyt moneen kertaan Reeon kanssa Heidin päälle. Todella reilua peliä
Ja Miikka meni aloittamaan tämänpäiväisen riidan sen jälkeen kun Heidi meni puhumaan pahaa Nabesta Miikalle ja Reeolle. Nabbe oli tekemässä jotain ihan muuta. Heidi lähettää verikoiransa Reeon ja Miikan milloin kenenkin kimppuun :DDD
Vierailija kirjoitti:
Tuo naisten käärmejengi on vastenmielistä katsottavaa. Itsekin olen nainen, mutta en kestä tällaista. Miehet käyttäytyvät huomattavasti suoraselkäisemmin. Ja tämä naisporukka on sitä rotua, jotka ovat ensimmäisenä huutamassa tasa-arvoa ja yhdenvertaisuutta kaduilla. Maassa, joka on maailman tasa-arvoisin.
Itsehän en Reeoa ja Miikkaa välttämättä ihan suoraselkäisiksi sanoisi. Kun joku heidän porukastaan on häätöuhan alla, nostetaan kauhea poru ja nimeäjien päät vaaditaan pölkylle. Muille nauretaan edessä ja takanapäin, kun pyöröovi uhkaa. Kuten Kim Sainio sanoi, keneltäkään muulta tuolla talossa ei sallittaisi samanlaista käytöstä kuin Reeolta, puhuu mustan valkoiseksi ja kaikki uskovat, ikävä kyllä myös katsojat. Heidi on hälle vaan pelinappula, joka kilpailumenestyksellään tuo etuja heidän jengilleen. Että niinkin reilu mies....
Aina on olemassa myös vaihtoehto, että Heidi on super fiksu ja laskelmoiva. Uhriutuu ja itkeskelee tarvittaessa. Aina tilaisuuden tullen yrittää heittää pahimpia kilpailijoitaan Reeoa ym. bussin alle. Ajattelisiko esim. Nabbenkin olevan niin yleisön suosikki, että saattaisi Reeokin pudota ja siksi ehdotti samantien häätöön.
Ei voi tietää.
Laura sai ansaitsemansa syntymäpäivän. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä niin toivon, että Merve häädetään tänään. Ei itsekään enää halua olla talossa, kaikki muut haluaa.
Kyllä Merve haluaa olla talossa. Sanoi eilen että hänelle on ok olla häädössä, oikeastaan ihan hyvä, koska saa tietää että mitä kansa hänestä ajattelee, haluaako hänen olevan talossa vai ei. Sanoi että on hyvä jos joutuu siinä tapauksessa ulos jos hänestä ei tykätä, ettei halua olla talossa jos kaikki haluaa hänet ulos. Suhtautuu asiaan järkevästi, mutta tottakai ja ehdottomasti haluaa olla talossa.
Minusta hän on herkkä ja fiksu, pärjää ilman piikittelyä ja räyhäämistä ja draamailua, Miikan vastakohta.
Et varmasti ole katsonut 24/7 niin todellisuudesta irtaantunut analyysi paskan puhujasta.
Olen katsonut, tämä tapahtui eilen illalla ulkona. Jos olet eri mieltä kanssani niin ole ihan vapaasti, en tule huutelemaan että olet irtaantunut todellisuudesta ja väittämään minkä verran olet katsonut 24/7:aa. Minun mielestä on törkeää tulla tuollaista edes sanomaan ja haukkumaan minua kun sanoin mielipiteeni.
Ehkä sinä et nähnyt sitä kohtaa ruudussa minkä minä näin. En ymmärrä mihin nuo väitteesi minun todellisuuden tajusta perustuu, kerro miksi minusta näin sanoit.
Reeona ja Miikkana lopettaisin tuon Heidin peesaamisen. Heidi matkalla finaaliin näiden kahden ansiosta. Ei hyvä.
Reeo on kyllä ihmeen rauhallinen. Koittaa rauhotella Miikkaa ja samalla ymmärtää Nabbeakin. Varsinainen viilipytty mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Salla on ärsyttävä. Jokaisessa keskustelussa pesaa keskustelukumppniaan ja esiintyy ymrtäväisenä. On löhes kaikesta samaa mieltä, mutta takana puukko heilahtaa.
Joo mä oon huomannut, että Salla on etenkin Heidin jeesnainen. Miikka on Reeon jeesmies. Peesaajia.
Vierailija kirjoitti:
Laura sai ansaitsemansa syntymäpäivän. 🤣🤣
Mitämitä??
Nyt Milena hyökkää Sallan kimppuun. Tuo tunnelma talossa on aivan kamala.
Eihän tässä ole kyse siitä että Heidi olisi halunnut Reeon (tai aiein Miikan) häätöön laittaa vaan hänet pakotettiin noihin tilanteisiin. Reeohan tuon tuntuukin tajuavan ihan hyvin. Reeolla on valtava kannatus ja hän pääsee ekana turvaan, oli siis Heidiltä vain fiksua suostua Milenan vaatimukseen. Lauran ja Merven välillä ois ollu hankala sanoa, kumpi tippuu, mutta nyt tippuu Merve ja ensi viikolla Laura. Hyvin pelattu!
Vierailija kirjoitti:
Reeo on kyllä ihmeen rauhallinen. Koittaa rauhotella Miikkaa ja samalla ymmärtää Nabbeakin. Varsinainen viilipytty mieheksi.
Reeo on ihana.
Tämä on juonittelukauden tulos. Nimeämispäivät ja sunnuntain lähestyminen tuo ihmisissä tuolla aggressiot esiin. Sitäkö katsojat haluavat? Minä en.