Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Merve kotiinsa syömään, niin jää muillekin ruokaa. ; )))
Olen kasvanut jollain tapaa tykkäämään Sallasta. En tule hänenlaisten ihmisten kanssa oikein toimeen, mutta hänellä on ihan eri tavalla ryhtiä ja suoraselkäisyyttä tuossa touhussa kuin vaikka Mervellä. Eilen ensimmäisenä lohduttamassa ja ymmärtämässä Heidiä, vaikka sisällä kiehui, kun taas häädössä. Ja kun sitä v*tuttaa, niin on jotenkin hauska :D
Hyvä hymähdys Milenalta Lauran läppämachinelle 😁
Mistä ihmisellä tulee tuollainen ilkeys ? Peli on peliä toki , mutta nyt ei pelkästään pelattu vaan otettu Heidi kiusaamisen kohteeksi. Heidi talon nuorin ja akat vaan kiusaa.
Lauran kannattaisi pitää jotain pidempiä yöhousuja päällä, niinkuin muillakin naisilla. Tuo hänen alakroppansa ei varsinaisesti katsojaa imartele paksuine ja löysine pökkelöjalkoineen. Kuvittelee varmaan olevansa jotenkin tikissä.
Tykkään tuosta Heidi, Reeo, Salla, Miikka nelikosta tällä hetkellä todella paljon.
Monen eri ikäisiä ja luonteisia ihmisiä, kaikki kuitenkin pohjimmiltaan hyväsydämisiä ja aitoja. Reeo liidaa porukkaa ja on porukan aivot, ja muistuttaa että tässä pitää pelatakin. Kaikilla sama ominaisuus, että puhutaan asiat keskenän kunnolla läpi.
Toivon tämän olevan finaalinelikko, ja Reeon voittavan.
Nyt Nabaz ulos.
Nabaz vie niin paljon tilaa talossa muilta, koska hän puhuu paljon, vie toisten puheenvuorot.
Nabaz haluaa olla koko ajan keskipisteenä.
Silloin kun Nabaz puhuu, kaikkien hänen mielestään pitäisi häntä kuunnella.
Nabaz ei siedä, että joku on jostakin asiasta eri mieltä.
Sainio tahtoi, että nabaz tippuu ja tippuuhan se, mitä se siellä enää edes tekee.
Huono suomi on tosi ärsyttävää kuunnella ja lisäksi nabaz ottaa tilaa niin paljon talossa huutamisellaan.
Reeosta Sainio tykkäsi, niin tykkää moni muukin.
Reeoa ei mikään enää horjuta on varma finalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää en kestä miten ihana tuo Reeo on :3
Sanoo suoraan Heidille että oli paska päätös ja harmittaa, mutta että näillä nyt on mentävä muuta vaihtoehtoa ei ole. Että otetaan tästä nyt opiksi kuitenkin.Reeo oli niin mukava, rauhallinen ja ymmärtäväinen <3 Onneks huomenna ekana turvaan ja käärmejengien ilmeet tarkkailuun :D
Reeo on voittaja ainesta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä Heidin loputonta puolustamista. Itse on ratkaisuja tehnyt ja itse on porukkansa valinnut. En tunne häntä kohtaan mitään sympatiaa. Pelaaja siinä kuin muutkin, itse on tiensä talossa valinnut.
Suosikkini alkaa olla ne, jotka eivät pelaa vaan ovat itsevarmoja ja luottavat itseensä. Esimerkiksi Sofia.
Muuten hyvä teksti,mutta ei Sofian osalta
Vierailija kirjoitti:
Sofia on ihana
Monesko kerta, vaihda jo virttä, ilmeisesti toinen transs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neukkari meni päin hel vettiä koska eihän heidi saanut mitään läpi. Milena vain. Sai ottaa pois ketä halusi ja lisätä tilalel kenet halusi
Hyvin pelasi Milena ton jutun
Milenan tarvinnut tehdä neuvottelussa yhtään mitään. Heidi i t s e edesauttoi koko lopputuloksen syntymistä. Miten naivi voi ihminen ihminen olla, ei tuo mee enää nuoruuden piikkiin.
Heidi sanoi moneen kertaan, että haluaisi pelastaa Reeon. Se ei Milenalle käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmisellä tulee tuollainen ilkeys ? Peli on peliä toki , mutta nyt ei pelkästään pelattu vaan otettu Heidi kiusaamisen kohteeksi. Heidi talon nuorin ja akat vaan kiusaa.
Kukaan ei kiusaa. Ja voi yhyy, kun ikäkortin taakse pitää mennä heti silloin, kun hommat menee vaikeaksi. Muun ajan Heidi itse toitottaa, että TÄMÄHÄN ON VAIN PELIÄ!! Hän oli kauden eka, joka aloitti kieroilun ja liittoutumisen ja juonittelun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Miikka ja Reeo on ällöttäviä tyyppejä
Todellakin, hyi helvetti. Vaikuttavat joltain pers. häiriöisiltä. Eikös siillä miikkalla ollutkin jotain mätää taustalla ja ulosottoa jne, sekin kertoo jo.
Älysit sentään vastata itsellesi.
Ketkä talossa eivät pelaa eivätkä juonittele?
Heidiä saamme kiittää siitä, että vain yksi paskiainen on häädössä.Jodelissa nyt helpompaa äänestää kun saavat keskitettyä äänet Mervelle sen sijaan että siellä olisi olllut Laurakin.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Nabaz ulos.
Nabaz vie niin paljon tilaa talossa muilta, koska hän puhuu paljon, vie toisten puheenvuorot.
Nabaz haluaa olla koko ajan keskipisteenä.
Silloin kun Nabaz puhuu, kaikkien hänen mielestään pitäisi häntä kuunnella.
Nabaz ei siedä, että joku on jostakin asiasta eri mieltä.
Salla ja Heidi juttelivat yöllä Nabaksesta. Salla sanoi, että hän vain joojootelee Naben puheille, ymmärtää, vaikkei välttämättä ymmärrä.
Nabelle ei kannata selittää mitään, kun ei ymmärrä ja ainakin Salla vähän karttaa puhumista Naben kanssa juurikin kielimuurin takia. Että jos Nabbe ymmärtää väärin ja kilahtaa.
Nabbe piiloutuu huonon suomen taakse.
Heidi jopa vähän toivoi, että Nabbe lähtisi, ettei joutuisi Naben kiukun kohteeksi.
Sofia EI OLE ihana, täysi feikki.
Vierailija kirjoitti:
on toi heidi kyllä v ammanen! on päässyt neuvotteluhuoneeseen ties kuinka monta kertaa eikä oo kertaakaan pelastanu liittolaisiaan, päin vastoin jopa laittanut liittolaisiaan häätöön! tyhmä pikkulikka!
Heidin päätöstä ei kuunnella. Kun Heidi oli Aleksin kanssa häätöhuoneessa, sama juttu,
Aleksi huusi suoraan, että kenet laitetaan häätöön. Heidiä ei kuunneltu,
sama nytkin. Milena valitsi, Heidiä ei kuunneltu.
En ymmärrä tätä Heidin loputonta puolustamista. Itse on ratkaisuja tehnyt ja itse on porukkansa valinnut. En tunne häntä kohtaan mitään sympatiaa. Pelaaja siinä kuin muutkin, itse on tiensä talossa valinnut.
Suosikkini alkaa olla ne, jotka eivät pelaa vaan ovat itsevarmoja ja luottavat itseensä. Esimerkiksi Sofia.