Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
5241/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofian huominhakuisuus ärsyttää. Ja hän taisi sanoa Heidistä jotain, että eihän sillä oo viihdearvoa, kävi vähän korvaan, tai en kuulinko väärin. Luuleko hän että hänellä on enempi viihdearvoa jos pukeutuu hienoihin vaatteisiin? Vähän vaikuttaa pinnnallisen elämäntyylin eläjältä...

Joo, Nabbe ja Sofiahan aloitti tuon 'kenellä on viihdearvoa', Pirkalla ja Heidillä ei kuulemma ole ja ilmeisesti ei myös Ruzulla. Nämä on kyllä jokavuotisia tällaiset joidenkin asukkaiden sangen ylimieliset arviot toisista asukkaista. Itse tietysti pitävät itseään jumalan lahjana katsojille. No Nabbe on kyllä viihdyttävä, Sofia ei ollenkaan, tylsä kuin mikä. 

Nabbe ja Sofia kumpikin ihan viihdyttäviä ja esim tuo Sofia melko järkevä tyyppi ja voi pärjätä häätökilpailuissa. Sitten taas Ruzu ollut outo hiippailija, jolla perverssi huumorintaju, epäsosiaalisuus, yleinen outous, pelailu ja katsojien kosiskelu mielessä, hiljainen. Ja melkein sama juttu koko rooman konkkaronkassa ja naureskelee todella lapsellisille jutuille tekonaurua ja alapääjutuille. Ei nää oo aikuisten juttuja tälläiset ja 247.ssa tämä on kyllä näyttäytynyt.

Vierailija
5242/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea ymmärtää miksi joku ujo ja hiljainen ylipäätään hakeutuu BB- taloon asukkaaksi. Ruspe ei ilmeisesti juuri puhu tai aloita keskustelua, tai edes vastaa aina kysyttäessä. En tiedä onko talossa muita samanlaisia, en oo niin tiiviisti seurannut, mut Rususta paljon mielipiteitä just tähän liittyen. Miks lähteä mukaan jos jää toisten jalkoihin.

Joku voi olla omissa porukoissaan äänessä ja puheliain. Mutta sitten kun joutuu tuollaiseen taloon, minne on valittu kaikenlaista extroventtiä pälättäjää niin voi kokea, ettei tule kuulluksi ja muut dominoivat keskustelua.

Tietenkin ujot ja hiljaiset saavat hakea bbhen, kaikenlaisia persoonia sinne tarvitaan. Hiljaisemmat pääsevät sitten paremmin esiin kun väki vähenee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5243/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin Kirsin tippuvan. mutta hyvin todennäköisesti lähtijä on Tuula.

Vierailija
5244/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula haluaa kokea BB:n ja mikä ettei,  on realisti että ei hän voita mutta kiva olla talossa sen aikaa kun on. Yksi vaan voittaa  ja toivottavasti vielä ei oo talossa voittaja.  Neljä tulee ja ma 2. 

Vierailija
5245/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Sofia pese/desinfioi noita siveltimiä välillä? Samoja ei saisi koskaan käyttää useammalla henkilöllä ilman puhdistusta.

niin kauan kun oon BB katsonut niin ei kukaan pese siveltimiä sun muita vai onko niitä niin paljon että heitetään roskiin likaiset, tiijä häntä. 

Vierailija
5246/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sofia on jotenkin miellyttävä persoona. Vaikka joku on eri mieltä, niin kuin kaikista, niin pidän hänen lempeestä tyylistä puhua, ja olla. En ite aina pidä semmosesta äly tyttömäisestä tyylistä, mut esim nämä vaatteet mitkä on nyt on tosi tyylikkäät. Hitto kun ite on 20kg ylipainoa niin ei näytä samalta mun päällä :DD

Kuuntelin kun Sofia yritti sovitella Daiyanan ja Nabben huutoriitaa. Hän osasi puhua Daiyanalle hirveän fiksusti ja rauhoittavasti. Ja just sillee lempeästi niinku sanoit.

Vierailija
5247/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirsikin näytti paremmalta ilman meikkiä. Sofialle ehkä sopii ittelleen niin näyttää enemmän naiselta. Luonnollisuuden sopii joillekin hyvin esim Kirsi kun on nätti luonnostaan.

Joo, biologinen nainen alkaa näyttää drag-queenilta, eikä siis hyvässä mielessä. 

Vierailija
5248/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en äänestä ketään, se tippuu kuka tippuu, 

Vierailija
5249/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia on jotenkin miellyttävä persoona. Vaikka joku on eri mieltä, niin kuin kaikista, niin pidän hänen lempeestä tyylistä puhua, ja olla. En ite aina pidä semmosesta äly tyttömäisestä tyylistä, mut esim nämä vaatteet mitkä on nyt on tosi tyylikkäät. Hitto kun ite on 20kg ylipainoa niin ei näytä samalta mun päällä :DD

Sofia vaikuttaa todellakin mukavalta persoonalta mutta paha kehonkuvan häiriö hånellä kyllä on. Keskusteluissa oli kysynyt miten voisi muokata vyötäröään kapeammaksi, ihmisrukka, tuolla rasvaprosentilla (selkeästi alipainoinen) et mitenkään, mutta epäilemättå suunnitelmissa poistattaa kylkiluita sen vuoksi.

Saunasa kysyi "näytänkö läskiltä" vaikka sehän on ihan laiheliini :D 

Syömishäiriötä sairastaessa sain tyydytystä siitä, että joku sanoi minulle sen kaikkein kauneimman kohteliaisuuden. Hui kamala, miten laiha sinä olet.

Tunsin onnistuneeni ja saavuttaneeni jotain mihin olen määrätietoisesti pyrkinyt.

Vierailija
5250/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hauskinta tässä BB:ssä on ollut Jasmiina, kun hän moitti Markoa (?) putoamisesta, että olisi pitänyt HUUTAA kovasti, että en lähde. Huutamalla hänkin voitti BB:n.

Voittaakohan Selviytyjäktin huutamalla?.

Vierailija
5251/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kammottavat ja vanhanaikaiset tolppakulmakarvat Sofia ainakin tekee Kirsille. Nuo on todella niin last season. Nyt on kulmakarvattomuus tai vaaleakulmaisuus in. Cara Delevingne, jonka tyylistä nämä kalapuikkokulmat kopsattiin, vetelee vissiin kanssa viimeisiään. Häiriintynyttä sekoilua on elämänsä ollut viime aikoina.

Että mua ärsyttää tollanen että ei voi pukeutua tietyllä tyylillä kun se on "last season". Kaikkien pitäis kysyä lupa että voinko laittaa tän päälle, onhan tää muodissa?

Vierailija
5252/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä tärkeästä ilmoituksesta.

Vierailija
5253/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Sofia pese/desinfioi noita siveltimiä välillä? Samoja ei saisi koskaan käyttää useammalla henkilöllä ilman puhdistusta.

Kaipa se meikattava saa suunsa auki, jos moinen häiritsee.

Ihan hygieniaa ajattelin, en Kirsin mielipidettä. Hygienia ei ole mielipideasia.

Minäkään en puhunut mielipiteistä yhtään mitään. Asia ei haittaa Kirsiä, joka on aikuinen ihminen ja päättää omista tekemisistään ja asioistaan.

Vierailija
5254/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia on ihana.

Vierailija
5255/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että vtuttaa lukea tätä palstaa. Itekkin transhenkilön tunnen ja tuo teidän kommentoiti on kyllä hyvä tapa oikeesti tapattaa ihmisiä jotka eivät voi sille mitään et aivot ei vastaa kroppaa. Vaikka se teistä olisi kuinka "vaan mielisairaus" niin sitä se ei ole.

Toisaalta mun mielestä kyllä ne mt-ongelmaisetkaan ei ansaitse tulla tuomituksi vaan terveytensä takia. 

Ois niin kiva muuten keskustella BB:stä. 

Vierailija
5256/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula haluaa kokea BB:n ja mikä ettei,  on realisti että ei hän voita mutta kiva olla talossa sen aikaa kun on. Yksi vaan voittaa  ja toivottavasti vielä ei oo talossa voittaja.  Neljä tulee ja ma 2. 

En vaan välttämättä usko Tuulan pitkänaikavälin pärjäämiseen. Tuskin pärjää kilpailuissa ja voittaa mitään, ja tämäkin voi olla melko tärkeää jossain vaiheessa esim immuniteetti. Se taas hyödyttäisi siihen ettei joudu häödetyksi ja saa aikaa osoittaa katsojille olevansa palkinnon arvoinen.

Vierailija
5257/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula vaikuttaa ihmiseltä, joka peittää täysin todelliset ajatuksensa ja fiilikset muista ihmisistä. Näyttää kokoajan ulos päin hymyilevää naamaa. Sisällä varmasti kuplii ja kiehuu. Iloisten silmien takana leiskuu. Selkäänpuukottaja.

Vierailija
5258/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä tärkeästä ilmoituksesta.

Itsekään en tuhlaa rahojani tässä vaiheessa. Kukin uhan alla olevista voi pudota, mutta luulen ettei se niin paljoa haittaa, koska kilpailu on niin alussa. Myöhemmin äänestykset on tärkeämpiä.

Vierailija
5259/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipa se meikattava saa suunsa auki, jos moinen häiritsee.

Ihan hygieniaa ajattelin, en Kirsin mielipidettä. Hygienia ei ole mielipideasia.

Minäkään en puhunut mielipiteistä yhtään mitään. Asia ei haittaa Kirsiä, joka on aikuinen ihminen ja päättää omista tekemisistään ja asioistaan.

Kirsin mielipiteestä kylläkin puhuit. No, ei minua kiinnosta jos joku haluaa tulla meikatuksi toisten paskaisilla siveltimillä, ei ole minulta pois.

Vierailija
5260/100630 |
11.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuula vaikuttaa ihmiseltä, joka peittää täysin todelliset ajatuksensa ja fiilikset muista ihmisistä. Näyttää kokoajan ulos päin hymyilevää naamaa. Sisällä varmasti kuplii ja kiehuu. Iloisten silmien takana leiskuu. Selkäänpuukottaja.

Eivät hänen silmänsä edes ole iloiset. Ne pysyvät kylminä ja kovina vaikka suu nauraisi apposen ammollaan - aivan kuten esim. Aira Samulinilla.

Ketju on lukittu.