Onko näkijää paikalla?
Mitenkähän vanhin poikani selviää tulevasta projektista? On paljon epävarmuustekijöitä ja toisaalta aika paljon pelissä.
Kommentit (14)
Minkälainen projekti? Naimisiinmeno? Vauvan alullepano? = tekijä??? (Otsikoita seksipalstalta???)
Kerro nyt mistä kyse!
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla vielä yhteys häneen?
Ja että keneen? Toimii varmaan telefoni Afrikassa... kokeile... Täällä keskusneiti! Haloo! Yhdistänkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko minulla vielä yhteys häneen?
Ja että keneen? Toimii varmaan telefoni Afrikassa... kokeile... Täällä keskusneiti! Haloo! Yhdistänkö?
Mitä saat tästä? Sulla on varmaan tosi paha ja epävarma olo.
Epäonnistuu täysin. Pieleen menee.
No jos sinä kiroat häntä niin todennäköisesti ei kovin hyvin. Mieti omaa asennettasi
PIRKITTA POVVAA. MAKSAA VIISKYMPPIÄ. AKKAA TYRKKÄÄ KUNKKUU TYRKKÄÄ JÄTKÄÄ TYRKKÄÄ RISTII TYRKKÄÄÄÄ. VOI EMÄNTÄ HYVÄ. TÄÄ MENNEE NURIN KOKO ROJEKTI. ETHÄN OO TAKKUUVASTUUSA. NYT MENNEE KAIKKI MENNEE TALO MENNEE AUTO MENNEE VENE. VOI POIKA RUKKAA. ISO PANKKIIRI VIE KAIKEN. JA VALLESMANNI LOPUT.
Näkijä tässä päivää. Katsoin korteista, ja valitettavasti pakko todeta että vituix menee rojekti.
Ei ihan täydellisesti eikä ihan aikataulussa mutta selviää lopulta. Hän ei aluksi suostu pyytämään neuvoa eikä apua, mutta lopulsi nöyrtyy siihen ja oppii paljon. Jatkossa helpompaa.
Tässä toinen näkijä, mutta en näe kovin kauas, kun on päässä lukulasit.
Miten minun parisuhteeni käy. Kumppani ei ole rehellinen ja en haluaisi elää valheessa.
Kyllä mä ihan positiivisesti asian nään. Reitti näyttää pitkältä, ja siinä on paljon pieniä haaroja, jotka johtavat takaisin reitille. Perillä on seesteistä, mutten nää ilotulitusta.
Siinä näkijä missä tekijä