Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Viekö tää tehtävä reeoa mennessään 🙄kai sille nyt on jo tässä vaiheessa selvää että sofia pitää hänestä, paljon 😅
Eihän Reeo ole ehdottanut Sofian nimeämistä vaan Merven, Lauran ja Mian. Miikka, Heidi ja Salla haluavat Sofian häätöäänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heidi yrittää pelastaa viime viikonlopun valintojaa osallistumalla joka tehtävään asap 😂
Vai oisko vain ihan sen takia, kun tykkää tehdä? Eikö hän yhtenä vaihtoehtona haluaisi opiskelemaan media-alaa ja tuossahan sitä tehdään.
Varmaan sitten niin 👍
Miikka ilmoitti heti, että hän haluaisi keksiä lauluun sanat. Tähän Laura salamana, että hän myös haluaisi olla siinä mukana. Hivenen läpinäkyvää Miikan mielistelyä 😆
Vierailija kirjoitti:
Tuo Milena on ihan kuin jostain kauhuelokuvasta hääpuku päällään.
Heidi puolestaan on kuin Manaaja-elokuvasta se riivattu tyttö.
Miksi Miikka änkeää joka näytelmään.
Siis Laura oli kuulemma hyvä tuossa uutislähetyksessä. Ei minun mielestäni. 🥱
Nää on hyviä. Marttyyri-Miikka. :D
Monta Tuulaa talossa on? Katsoi mitä tahansa, koostetta tai 247 liveä, niin aina on joku Tuula ruudulla. Aaaargh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jodelin kansa saa Lauran voittoon. Se nähtiin jo häätöäänestyksessä. Harmi.
Hah, kuka haluaa tuon kuivan kieron vanhanpiian voittoon?? Ei onnistu!
Kuka haluaisi Heidin voittoon
Vierailija kirjoitti:
Sun miepidettä ei kysytty
Vierailija kirjoitti:
Pirkka, Jerri, Milena, Salla, Milla, Karvan ja Mathias kaikki varoittivat tiettyjä Reeon päällepäsmäisyydestä äänestysten suhteen. Ei Laura sitä itse kelsinyt. Alkoi vain katsoa tarkemmin epäilyksiään ja oljenkorsi oli viimeinen niitti. Kaikki jotkavaroittanu Reeosta niin ovat joutuneet häätöön. Reeo tuota peliä johtaa, määrää. Heidi pikku assistenttinsa ja Miikka peesaa.
Laurallakin on valtaa. Salla joutui miettimään joutuuko Reeon vai Lauran jengin äänestyksen kohteeksi.
Salla iha surkee täs uutisissa
Vierailija kirjoitti:
Pirkka, Jerri, Milena, Salla, Milla, Karvan ja Mathias kaikki varoittivat tiettyjä Reeon päällepäsmäisyydestä äänestysten suhteen. Ei Laura sitä itse kelsinyt. Alkoi vain katsoa tarkemmin epäilyksiään ja oljenkorsi oli viimeinen niitti. Kaikki jotkavaroittanu Reeosta niin ovat joutuneet häätöön. Reeo tuota peliä johtaa, määrää. Heidi pikku assistenttinsa ja Miikka peesaa.
Niin kun kaikissa koosteissa Reeosta tehtiin paha , kaikki siellä pelaa, Reeo vaan hyvin. Jerry js Mathias joutui pihalle, niin siis katsojat äänesti ne ulos, Ei Reeo.
Eipä ollut tämäkään Heidin tehtävä
Laura on ihan mainion lakoninen toimittaja. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun miepidettä ei kysytty
No ei sitten puhuta tässä ketjussa yhtään mitään muuta kun vastaillaan toisten kysymyksiin. Eihän näitä keskusteluja olla tehty mielipiteiden kertomista varten.
Vierailija kirjoitti:
Laura on ihan mainion lakoninen toimittaja. :D
Ymmärsitkö että kukaan ei ole kysynyt mielipidettäsi?
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut tämäkään Heidin tehtävä
Halusiko joku kuulla mielipidettä tästä?
Hah, kuka haluaa tuon kuivan kieron vanhanpiian voittoon?? Ei onnistu!