Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Milena on päättänyt ketkä pääsevät iltanuotiolle. Miksi isoveli noin sanoi.
Heidi osaa kyllä olla rasittava. Minä minä minä märinää tuntitolkulla.
Sallalle pisteet. Jaksoi tuota itsekeskeisyyttä, vaikka itse on oikeasti ollut siellä häätöpenkillä ja tietää olevansa myös jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Tää Milena on ihan sekaisin, aivan kauhuelokuvamateriaalia. Katkera ämmä.
Reeo sopis Hohto-leffan päähenkilöksi tai Psykon narisevaksi mummoksi.
Tuula loukkaantui kun Merve antanut 2p hänelle 5-6 viikon aikana. Kas kummaa Reeolle ja Niikalle ei vaikka nimesivät Tuulaa. Reeo ja Miikka saavat Tuulan mielen äänestään Merveä, Miaa ja Lauraa. Tuula on helpompi manipuloida kuin Nabbe.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sofia ei saanut rangaistusta kun poltti sähkäriä sisällä. Ja Nabbe sai isot rangaistukset muutamasta pähkinästä. Miksi?
Sofian rangaistus oli pahempi kuin Nabben. Nabbe sai henk.koht.rankun kun Sofia puolestaan rankun joka koski hänen itsensä lisäksi kaikkia jotka tupakoivat.
Nabbe kärsi yksin, Sofian rankun johdosta kärsivät muutkin.
Lisäksi Nabbe varasti tietoisesti toiselta asukkaalta. Sofia testasi sähkötupakan vahingossa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Milenan pitänyt valita oman edun sijasta muiden etu? Päätti sitten kostaa Heidille.
Onko joutunut tekemään jotain päätöksiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla itkee Millan perään, Laura tulee jauhamaan pelistä. Ei ole tilannetajua ei. Nabaz ihanasti lohdutti ja kertoi ymmärtävänsä kun Kirsi lähti.
No ei nyt ihan kaikessa sentään kannata nähdä piruja seinillä. Selkeästi Laura yritti lohduttaa.
Ihanasti lohduttikin kun tylsistyneellä äänellä kysyy pelikuvioita ja Salla selitti että nyt vaan miettii Millan lähtöä.
No ei kaikki ole hyviä tuollaisessa.
Itse valitsisin kuitenkin mielummin Lauran lähestymisen tuossa tilanteessa, kuin feikin Nabazin teatraalisen halauksen.
Joo, ja Heidi ole hyvä tunnistamaan mikä on itsekäs teko ja mikä ei. Täytyy ymmärtää että hän on vielä nuori ja virheitä sattuu.
Miten Heidi tuohon tilanteeseen liittyy mitenkään? Puhuttiin Sallasta, Laurasta ja Nabazista.
Vierailija kirjoitti:
Tuula loukkaantui kun Merve antanut 2p hänelle 5-6 viikon aikana. Kas kummaa Reeolle ja Niikalle ei vaikka nimesivät Tuulaa. Reeo ja Miikka saavat Tuulan mielen äänestään Merveä, Miaa ja Lauraa. Tuula on helpompi manipuloida kuin Nabbe.
Tuula on tyhmä vanha kanttura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs täällä Lauran kroppaa pilkataan. Täydellinen nainen!
Kakkosnelosen pätkäkin näyttää enemmän naiselta kuin Laura.
Varo, ettet saa tikkuja alapäähäsi, kun pelehdit kakkosnelosnaisesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Missä Tuulan leekot?
Kurosen mukaan lähti
Tuula on kyllä ihan hauska tuolla nuotiolla. Hampaat ovat lähteneet ja Nabazin kampaajakäsittelyn jälkeen näköjään hiuksetkin, mutta hyvin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Missä Tuulan leekot?
Mitä ovat leekot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Tuulan leekot?
Mitä ovat leekot?
Hampaat
Sallan osakkeet nousee kirjoitti:
Heidi osaa kyllä olla rasittava. Minä minä minä märinää tuntitolkulla.
Sallalle pisteet. Jaksoi tuota itsekeskeisyyttä, vaikka itse on oikeasti ollut siellä häätöpenkillä ja tietää olevansa myös jatkossa.
Sallalla oli kyllä ihailtavan pitkä pinna Heidin kanssa.
Tuula. Hänen persoonastaan on kaikkien tykättävä. Ihan käsittämätöntä. Kemiat ei useinkaan toimi ihmisten välillä juuri siksi, et persoonat on niin erilaisia. Kyllä moni varmasti tuolla äänestää juurikin sen takia, millainen persoona joku on. En ymmärrä tota Tuulaa. Vastenmielinen tyyppi. Muistuttaa yhtä entistä tuttuani. Ilkeämielinen piilovittuilu piilotettuna hymyn taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla itkee Millan perään, Laura tulee jauhamaan pelistä. Ei ole tilannetajua ei. Nabaz ihanasti lohdutti ja kertoi ymmärtävänsä kun Kirsi lähti.
No ei nyt ihan kaikessa sentään kannata nähdä piruja seinillä. Selkeästi Laura yritti lohduttaa.
Ihanasti lohduttikin kun tylsistyneellä äänellä kysyy pelikuvioita ja Salla selitti että nyt vaan miettii Millan lähtöä.
No ei kaikki ole hyviä tuollaisessa.
Itse valitsisin kuitenkin mielummin Lauran lähestymisen tuossa tilanteessa, kuin feikin Nabazin teatraalisen halauksen.
Joo, ja Heidi ole hyvä tunnistamaan mikä on itsekäs teko ja mikä ei. Täytyy ymmärtää että hän on vielä nuori ja virheitä sattuu.
Miten Heidi tuohon tilanteeseen liittyy mitenkään? Puhuttiin Sallasta, Laurasta ja Nabazista.
Ei kun ihmetyttää vaan kun Lauran mokia pitäs ymmärtää ja Heidi, joka on vasta parikymppinen nuori pitäs tuomita syvimpään Helvettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Milenan pitänyt valita oman edun sijasta muiden etu? Päätti sitten kostaa Heidille.
Onko joutunut tekemään jotain päätöksiä?
No Milenahan olisi voinut ottaa itsensä pois nimettyjen nuotiolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Tuulan leekot?
Mitä ovat leekot?
Hampaat
Ei ole. Hampaita kutsutaan toisinaan Legoiksi. Leekoista en ole kuullutkaan.