Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se sitruunainen levite tehdään mitä Nabbe on tehnyt ja asukkaat ovat kiitelleet. Olisi hyvä joskus itsekin tehdä. Ja mitähän aineksia siihen tulee?
Kikherneitä, sitruunaa, mausteita, valkosipulia. Kaikkea oman maun mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää olla nainen
Yllätys yllätys, että tämäkin tehtävä on taas sellainen jossa mätisäkki saa loistaa. Eihän tuotannolla ole omia suosikkeja eihän.
Se on kypsyyttä,että reeo voi olla taustalla.
Käärmeiden vuosi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hävettää olla nainen
Yllätys yllätys, että tämäkin tehtävä on taas sellainen jossa mätisäkki saa loistaa. Eihän tuotannolla ole omia suosikkeja eihän.
Kuka on mätisäkki?
Mistä saa kik
Herneitä ja pitääkö ne turvota eka vedessä?
Juhlamaailman (yhteistyökumppani, sponsori) mainosta vedetään talossa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä asian vierestä: miksei äänestyksiä ole vieläkään rajattu?!?
Nyt joku jolla on pinkka kunnossa, voi pelastaa itsensä, mieleen tulee esim. Tuula.
Jos olisi vain yksi ääni per Ruutu+ tilaus ta vastaava, ei rahalla voisi ostaa voittoa.
Samaa oon miettinyt kokoajan. Ne asukkaat joilla on massikkaat kaverit ja omaiset järjestää kermaperseensä voittoon. Ei oo takapihojen talenteilla mahiksia, vie vähän fiilistä koko BB:stä
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa kik
Herneitä ja pitääkö ne turvota eka vedessä?
Säilyketölkistä löytyy kikherneitä, ovat jo pehmeitä.
Läppä-Loora juoruaa taas Sallasta kylppärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä saa kik
Herneitä ja pitääkö ne turvota eka vedessä?
Säilyketölkistä löytyy kikherneitä, ovat jo pehmeitä.
Löytyykö tonnikalatölkeistä?
Missä asukkaat käy kaupassa?
Vierailija kirjoitti:
Missä asukkaat käy kaupassa?
tiettarilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä asian vierestä: miksei äänestyksiä ole vieläkään rajattu?!?
Nyt joku jolla on pinkka kunnossa, voi pelastaa itsensä, mieleen tulee esim. Tuula.
Jos olisi vain yksi ääni per Ruutu+ tilaus ta vastaava, ei rahalla voisi ostaa voittoa.
Samaa oon miettinyt kokoajan. Ne asukkaat joilla on massikkaat kaverit ja omaiset järjestää kermaperseensä voittoon. Ei oo takapihojen talenteilla mahiksia, vie vähän fiilistä koko BB:stä
Suomi on pieni maa, tottakai nytkin monet talossa tuntevat toisensa, tuttuja tuotannossa, C Snow taitaa johtaa, kaikesta rönsykrääsästä päätellen. En vain kestä katsoa, kun itseään myyvä voittjaksi pedattu häärää munakunigattarena, muut alamaisia. Kuvottaa, hirveää jos joku läheiseni oli tuon meikattavana.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se sitruunainen levite tehdään mitä Nabbe on tehnyt ja asukkaat ovat kiitelleet. Olisi hyvä joskus itsekin tehdä. Ja mitähän aineksia siihen tulee?
hummus, kikherneitä murskataan sekoittimella, sitruunamehua, valkospulia joukkoon ja Nabaz laittaa vieklä jotain maustetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Big brotheria ei ole vaihdettu? Onko se käsikirjoittaja vai mikä siellä, tuttu ääni kuitenkin.
BB:n ääni on Putouksen "Liitto-Orava"! :D
No ei tasan tarkkaan ole.
Onhan se Joonas Nordman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä asukkaat käy kaupassa?
tiettarilla
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Reeon hartioillehan tuo koko homman onnistuminen näyttää taas kasautuvan :D Nää ois kyllä tässäki tehtävässä aivan pihalla ilman Reeoa
Juu kaikki tehtävät olisi epäonnistuneet Lauran jengin toimesta. Ei toi Miikkakaan juuri osaa paljoa, peesaa minkä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se sitruunainen levite tehdään mitä Nabbe on tehnyt ja asukkaat ovat kiitelleet. Olisi hyvä joskus itsekin tehdä. Ja mitähän aineksia siihen tulee?
Se on hummusta, reseptejä löytyy netistä. Pääainesosat kikherneet, valkosipuli, sitruuna ja oliiviöljy.
Lisäksi tahini on tärkeä oikean hummuksen ainesosa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka se sitruunainen levite tehdään mitä Nabbe on tehnyt ja asukkaat ovat kiitelleet. Olisi hyvä joskus itsekin tehdä. Ja mitähän aineksia siihen tulee?
hummus, kikherneitä murskataan sekoittimella, sitruunamehua, valkospulia joukkoon ja Nabaz laittaa vieklä jotain maustetta
tietenkin oliiviölyä
Se on hummusta, reseptejä löytyy netistä. Pääainesosat kikherneet, valkosipuli, sitruuna ja oliiviöljy.