Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50881/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka se sitruunainen levite tehdään mitä Nabbe on tehnyt ja asukkaat ovat kiitelleet. Olisi hyvä joskus itsekin tehdä. Ja mitähän aineksia siihen tulee?

Se on hummusta, reseptejä löytyy netistä. Pääainesosat kikherneet, valkosipuli, sitruuna ja oliiviöljy.

Vierailija
50882/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka se sitruunainen levite tehdään mitä Nabbe on tehnyt ja asukkaat ovat kiitelleet. Olisi hyvä joskus itsekin tehdä. Ja mitähän aineksia siihen tulee?

Kikherneitä, sitruunaa, mausteita, valkosipulia. Kaikkea oman maun mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50883/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää olla nainen

Yllätys yllätys, että tämäkin tehtävä on taas sellainen jossa mätisäkki saa loistaa. Eihän tuotannolla ole omia suosikkeja eihän.

Vierailija
50884/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kypsyyttä,että reeo voi olla taustalla.

Vierailija
50885/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärmeiden vuosi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hävettää olla nainen

Yllätys yllätys, että tämäkin tehtävä on taas sellainen jossa mätisäkki saa loistaa. Eihän tuotannolla ole omia suosikkeja eihän.

Kuka on mätisäkki?

Vierailija
50886/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa kik

Herneitä ja pitääkö ne turvota eka vedessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50887/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlamaailman (yhteistyökumppani, sponsori) mainosta vedetään talossa nyt.

Vierailija
50888/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä asian vierestä: miksei äänestyksiä ole vieläkään rajattu?!?

Nyt joku jolla on pinkka kunnossa, voi pelastaa itsensä, mieleen tulee esim. Tuula.

Jos olisi vain yksi ääni per Ruutu+ tilaus ta vastaava, ei rahalla voisi ostaa voittoa.

Samaa oon miettinyt kokoajan. Ne asukkaat joilla on massikkaat kaverit ja omaiset järjestää kermaperseensä voittoon. Ei oo takapihojen talenteilla mahiksia, vie vähän fiilistä koko BB:stä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50889/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa kik

Herneitä ja pitääkö ne turvota eka vedessä?

Säilyketölkistä löytyy kikherneitä, ovat jo pehmeitä.

Vierailija
50890/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppä-Loora juoruaa taas Sallasta kylppärissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50891/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saa kik

Herneitä ja pitääkö ne turvota eka vedessä?

Säilyketölkistä löytyy kikherneitä, ovat jo pehmeitä.

Löytyykö tonnikalatölkeistä?

Vierailija
50892/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asukkaat käy kaupassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50893/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä asukkaat käy kaupassa?

tiettarilla

Vierailija
50894/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako kysyä asian vierestä: miksei äänestyksiä ole vieläkään rajattu?!?

Nyt joku jolla on pinkka kunnossa, voi pelastaa itsensä, mieleen tulee esim. Tuula.

Jos olisi vain yksi ääni per Ruutu+ tilaus ta vastaava, ei rahalla voisi ostaa voittoa.

Samaa oon miettinyt kokoajan. Ne asukkaat joilla on massikkaat kaverit ja omaiset järjestää kermaperseensä voittoon. Ei oo takapihojen talenteilla mahiksia, vie vähän fiilistä koko BB:stä

Suomi on pieni maa, tottakai nytkin monet talossa tuntevat toisensa, tuttuja tuotannossa, C Snow taitaa johtaa, kaikesta rönsykrääsästä päätellen. En vain kestä katsoa,  kun itseään myyvä voittjaksi pedattu häärää munakunigattarena, muut alamaisia. Kuvottaa, hirveää jos joku läheiseni oli tuon meikattavana.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50895/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka se sitruunainen levite tehdään mitä Nabbe on tehnyt ja asukkaat ovat kiitelleet. Olisi hyvä joskus itsekin tehdä. Ja mitähän aineksia siihen tulee?

  hummus, kikherneitä murskataan sekoittimella, sitruunamehua, valkospulia joukkoon ja Nabaz laittaa vieklä jotain maustetta

Vierailija
50896/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Big brotheria ei ole vaihdettu? Onko se käsikirjoittaja vai mikä siellä, tuttu ääni kuitenkin.

BB:n ääni on Putouksen "Liitto-Orava"! :D

No ei tasan tarkkaan ole.

Onhan se Joonas Nordman.

Vierailija
50897/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä asukkaat käy kaupassa?

tiettarilla

Mikä se on?

Vierailija
50898/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeon hartioillehan tuo koko homman onnistuminen näyttää taas kasautuvan :D Nää ois kyllä tässäki tehtävässä aivan pihalla ilman Reeoa

Juu kaikki tehtävät olisi epäonnistuneet Lauran jengin toimesta. Ei toi Miikkakaan juuri osaa paljoa, peesaa minkä ehtii.

Vierailija
50899/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka se sitruunainen levite tehdään mitä Nabbe on tehnyt ja asukkaat ovat kiitelleet. Olisi hyvä joskus itsekin tehdä. Ja mitähän aineksia siihen tulee?

Se on hummusta, reseptejä löytyy netistä. Pääainesosat kikherneet, valkosipuli, sitruuna ja oliiviöljy.

Lisäksi tahini on tärkeä oikean hummuksen ainesosa.

Vierailija
50900/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka se sitruunainen levite tehdään mitä Nabbe on tehnyt ja asukkaat ovat kiitelleet. Olisi hyvä joskus itsekin tehdä. Ja mitähän aineksia siihen tulee?

  hummus, kikherneitä murskataan sekoittimella, sitruunamehua, valkospulia joukkoon ja Nabaz laittaa vieklä jotain maustetta

  tietenkin oliiviölyä

Ketju on lukittu.