Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Onko Tuulan tekohampaat korjattu?
Vierailija kirjoitti:
Heidi yksin käsikirjoittaa luontodokkaria, miksi ihmeesså, riittääkö huumori?986
Laittoiko Milena sille enemmän tehtäviä kuin muille? Simputtaako?
Vierailija kirjoitti:
Omia ajatuksia kisaajista:
-Heidille ns. "valta" noussut päähän, ja hänestä paistaa läpi tietynlainen itsekkyys läpi. Esim. Laura toimi päällikkönä eri tavalla, ei mätystänyt muiden edessä herkkuja/käytti omaa budjettiaan yhteiseen hyvään (=ei syönyt yhteisistä vaan omistaan osan) ja tuosta syystä Nabbekin varmaan haki ne pähkinät (puhunut että mieli tekee ja toinen tulee eteen syömään) vaikka toki väärin teki kun varasti..!
+Itsekkyys oma/yhteinen hyvä, noissa 99% aina valitaan se yhteinen hyvä. +Kun itki "Tuulan hampaita" kisan jälkeen, niin oikeasti itki sitä ettei voittanut.-Milena on epäluotettava --> hänestä ei voi sen takia pitää. Omissa ajatuksissaan varmaan todella hyvä/ovela pelaaja, mutta todellisuudessa itse mokaa oman pelinsä. Asiaa ei paranna ilkeys, vaikka en pidä Heidistä, rajansa kaikella.
-Laura/Merve on minusta suht tavallisia ja mukavia ihmisiä. Ymmärtävät olevansa alakynnessä ja koittavat pärjätä vaikka lukemat heitä vastaan. Joku sanoo että Laura on "eleetön", ehkä olen tuollaiseen tyyliin hämäläisenä tottunut, +muistuttaa sukulaistani ulkonäöltä, en näe samalla tavalla sitä hänen "mutrua ilmettä" (tai näen, mutta ymmärrän ettei ole selllainen, osan perusilme vaan on tuollainen, ei "happysmile" vaikka olisi ihan ns. iloinen) Mervestä en alkuu pitänyt, mutta nykyään on parempi kuva ja pidän.
-Reeo, ovela kettu, hän osaa näppärästi ohjailla peliä, mutta vierittää päätökset muiden niskoille. Marioinettinuket tottelevat häntä, ja saa esitetyä asiat niin että (viimesimipänä) "Salla saa päättää" kuka joutuu sohvalle. Mutta vain ns. hänen listaltaan, jos Salla olisi sanonut vaikka Miikka/Heidi, ei olisi sopinut.
-Miikka, ilkeys ja tyhmyys paistaa läpi, ja ennen kaikkea KATKERUUS. Aina on muka "hopealla" kisoissa, pl. viimeisin missä ei solmuja osannut tehdä. Lauralle sätti vapaamatkustamisesta: no olisi itse voittanut kisat. Ärsyttää kun kukaan ei tuossa kommentoinut, että Miikka kättä päälle nyt, jos itse voitat päällikköyden kahteen kertaan peräkkäin, lupaatko ETTET ota sitä jäkimmäistä vastaan kun et halua vapaamatkustaa....?
Mutta kaikkinensa tämä on TYLSÄ kausi. Juonittelu ihan jees, mutta ei oikein toimi kun ei kukaan ole tekemässä peliliikkeitä, vaan lähinnä kaksi "heimoa" kilpailee keskenään. Kaipaisin jotain että vaikka (huom: esimerkinluontoisesti!) joku Salla, Tuula, Merve ja Sofia vaikka loisivat oman liiton ja KAIKKI muut bussin alle. Jotain _yllättävää_, tuntuu että monen taktiikka vain päästä mahdollisimman pitkälle, joko taustalla chillamalla (esim. Sofia, Tuula, ehkä myös Nabbe) tai sokeasti liittoon uskoen (Reeo, Miikka, Heidi, samoin kuin hieman altavastaajina Laura, Merve, Mia)
Hyvin kuvailit tilanteita talossa. Kaksipuoluejärjestelmät ovat aina tylsiä, näin 247 katsojallekin. Se kolmas Madrid-ryhmä juuri näistä keskikaistalla olevista oli tuloillaan, mutta tiuha uusien tulo/lähtö häiritsi prosessia ja kun kukaan ei johtajuutta ottanut ei tulosta tullut. Harmi. Jotain isoa liikahdusta ja yllätystä kaipaisin dynamiikkaan, nyt he ovat jo liikaa poteroissaan. Tänään ollut vaihteeksi hyvin viihdyttävää seurata tv-ohjelmien tekoa, hyvin vetävät ja ovat innostuneita, eivät ehdi missään välissä juonitella (paitsi Salla ja Heidi).
Vierailija kirjoitti:
Reeo taisi olla koko jutun päähenkilö. Ohjaus, kameran käyttö.
Millu ja Salla aivan mahtavia ja Salla ihan paras.
Reeo on tyypillinen taustatiimiläinen, ei ole valokeilassa kameran edessä mutta tekee kameran takana kaiken, että homma onnistuu. Tykkään!
Ja kaikki tosiaan kameran edessä onnistui, Millu ja Salla huippuja. Miikkakin yllätti positiivisesti.
Missä se äänestys tapahtuu ja onko se taas maksullinen?
Miksi Big brotheria ei ole vaihdettu? Onko se käsikirjoittaja vai mikä siellä, tuttu ääni kuitenkin.
Reeo näyttää ihan ohjaajalta. Kukin elementissään. Hyvä mieli nyt. Tällaista lisää hyvää hioutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omia ajatuksia kisaajista:
-Heidille ns. "valta" noussut päähän, ja hänestä paistaa läpi tietynlainen itsekkyys läpi. Esim. Laura toimi päällikkönä eri tavalla, ei mätystänyt muiden edessä herkkuja/käytti omaa budjettiaan yhteiseen hyvään (=ei syönyt yhteisistä vaan omistaan osan) ja tuosta syystä Nabbekin varmaan haki ne pähkinät (puhunut että mieli tekee ja toinen tulee eteen syömään) vaikka toki väärin teki kun varasti..!
+Itsekkyys oma/yhteinen hyvä, noissa 99% aina valitaan se yhteinen hyvä. +Kun itki "Tuulan hampaita" kisan jälkeen, niin oikeasti itki sitä ettei voittanut.-Milena on epäluotettava --> hänestä ei voi sen takia pitää. Omissa ajatuksissaan varmaan todella hyvä/ovela pelaaja, mutta todellisuudessa itse mokaa oman pelinsä. Asiaa ei paranna ilkeys, vaikka en pidä Heidistä, rajansa kaikella.
-Laura/Merve on minusta suht tavallisia ja mukavia ihmisiä. Ymmärtävät olevansa alakynnessä ja koittavat pärjätä vaikka lukemat heitä vastaan. Joku sanoo että Laura on "eleetön", ehkä olen tuollaiseen tyyliin hämäläisenä tottunut, +muistuttaa sukulaistani ulkonäöltä, en näe samalla tavalla sitä hänen "mutrua ilmettä" (tai näen, mutta ymmärrän ettei ole selllainen, osan perusilme vaan on tuollainen, ei "happysmile" vaikka olisi ihan ns. iloinen) Mervestä en alkuu pitänyt, mutta nykyään on parempi kuva ja pidän.
-Reeo, ovela kettu, hän osaa näppärästi ohjailla peliä, mutta vierittää päätökset muiden niskoille. Marioinettinuket tottelevat häntä, ja saa esitetyä asiat niin että (viimesimipänä) "Salla saa päättää" kuka joutuu sohvalle. Mutta vain ns. hänen listaltaan, jos Salla olisi sanonut vaikka Miikka/Heidi, ei olisi sopinut.
-Miikka, ilkeys ja tyhmyys paistaa läpi, ja ennen kaikkea KATKERUUS. Aina on muka "hopealla" kisoissa, pl. viimeisin missä ei solmuja osannut tehdä. Lauralle sätti vapaamatkustamisesta: no olisi itse voittanut kisat. Ärsyttää kun kukaan ei tuossa kommentoinut, että Miikka kättä päälle nyt, jos itse voitat päällikköyden kahteen kertaan peräkkäin, lupaatko ETTET ota sitä jäkimmäistä vastaan kun et halua vapaamatkustaa....?
Mutta kaikkinensa tämä on TYLSÄ kausi. Juonittelu ihan jees, mutta ei oikein toimi kun ei kukaan ole tekemässä peliliikkeitä, vaan lähinnä kaksi "heimoa" kilpailee keskenään. Kaipaisin jotain että vaikka (huom: esimerkinluontoisesti!) joku Salla, Tuula, Merve ja Sofia vaikka loisivat oman liiton ja KAIKKI muut bussin alle. Jotain _yllättävää_, tuntuu että monen taktiikka vain päästä mahdollisimman pitkälle, joko taustalla chillamalla (esim. Sofia, Tuula, ehkä myös Nabbe) tai sokeasti liittoon uskoen (Reeo, Miikka, Heidi, samoin kuin hieman altavastaajina Laura, Merve, Mia)
Hyvin kuvailit tilanteita talossa. Kaksipuoluejärjestelmät ovat aina tylsiä, näin 247 katsojallekin. Se kolmas Madrid-ryhmä juuri näistä keskikaistalla olevista oli tuloillaan, mutta tiuha uusien tulo/lähtö häiritsi prosessia ja kun kukaan ei johtajuutta ottanut ei tulosta tullut. Harmi. Jotain isoa liikahdusta ja yllätystä kaipaisin dynamiikkaan, nyt he ovat jo liikaa poteroissaan. Tänään ollut vaihteeksi hyvin viihdyttävää seurata tv-ohjelmien tekoa, hyvin vetävät ja ovat innostuneita, eivät ehdi missään välissä juonitella (paitsi Salla ja Heidi).
Niin, katsojana jos loppukausi menee siihen, että ryhmän A tai B porukka äänestää ylivoimallaan toiset pois, mielenkiinto on nolla.
Vaikka puolelta tai toiselta yksi olisi turvassa, lopputuloksen kannalta merkitys on olematon. Jos ja kun toinen tiimi saa niskaotteen, sitten vaan äänestetään onko se Reeo vai Miikka, tai Laura vai Merve joka ensin lentää ulos.
Ei peliliikkeitä tai yllätyksiä, vaan pelkkää suohon laulantaa voittajatiimin kautta, -T Y L S Ä Ä !!!
Minkä kautta takia vuoksi noilla joillan on eläinpuku?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Big brotheria ei ole vaihdettu? Onko se käsikirjoittaja vai mikä siellä, tuttu ääni kuitenkin.
BB:n ääni on Putouksen "Liitto-Orava"! :D
Vierailija kirjoitti:
Minkä kautta takia vuoksi noilla joillan on eläinpuku?
PK:n kautta
Vierailija kirjoitti:
Missä se äänestys tapahtuu ja onko se taas maksullinen?
bb:n sivulla on äänestys, ei maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Big brotheria ei ole vaihdettu? Onko se käsikirjoittaja vai mikä siellä, tuttu ääni kuitenkin.
BB:n ääni on Putouksen "Liitto-Orava"! :D
No ei tasan tarkkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Heidi yksin käsikirjoittaa luontodokkaria, miksi ihmeesså, riittääkö huumori?986
Sallahan tuo sanelee ja Heidi yrittää kirjoittaa. Ei käy yhtä sutjakasti kuin Millun käsikirjoittaminen edellisessä tehtävässä.
Hauskaa kepeää ohjelmaa, parempi mieli meillä kaikilla :)
Asukkaillakin.
Saako kysyä asian vierestä: miksei äänestyksiä ole vieläkään rajattu?!?
Nyt joku jolla on pinkka kunnossa, voi pelastaa itsensä, mieleen tulee esim. Tuula.
Jos olisi vain yksi ääni per Ruutu+ tilaus ta vastaava, ei rahalla voisi ostaa voittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se äänestys tapahtuu ja onko se taas maksullinen?
bb:n sivulla on äänestys, ei maksa mitään.
Voisitko ystävällisesti laittaa linkin sille äänestyssivulle. Kiitos.
Kuinka se sitruunainen levite tehdään mitä Nabbe on tehnyt ja asukkaat ovat kiitelleet. Olisi hyvä joskus itsekin tehdä. Ja mitähän aineksia siihen tulee?
Reeo on just hyvä taustatiimiläinen eli aivot ja keksijä. Muiden tsemppari. Reeo kyllä ansaitsee finaalin ja jopa ehkä voiton. Tuo tasapainon kanalauman keskelle.
Heidi yksin käsikirjoittaa luontodokkaria, miksi ihmeesså, riittääkö huumori?986