Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
50821/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulan osuus hauska, kyllä nauru maittaa, ai että ja vettä sataa . 

Vierailija
50822/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on parempia kuin Suomen ns komiikkatyypit! Heja sverige!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50823/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu loistava uutisankkuri

Salla vieläkin parempi!

Vierailija
50824/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millu loistava uutisankkuri

No on. Näkee ettå tekee puhetyötä

Vierailija
50825/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas jotakin. Minua ihmetyttää se miten te jaksatte kinata täysin tyhjänpäiväisistä asioista? Eiköhän anneta kaikille tilaa hengittää ja rauha olla omaa mieltä. Mitäpä sitä suotta kinastelemaan, se kun ei kenenkään elämää miksikään muuta. Eikä tästä mitään voitakaan.

Vierailija
50826/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy alkaa ilmoittamaan tekarihullun viestit asiattomiksi. Eilisestä asti jatkanut tätä häirintää. Toistaa samaa, kertoilee omista hampaista jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50827/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä tehtävää on ollut mukava seurata, kaikille löytyy tekemistä ja hyvin puhaltavat yhteen hiileen vaikka aluksi osa näytti nyrpeää naamaa. Kameran edessä olevat on suoriutuneet hyvin ja Reeo on hyvin pitänyt koko komppaniaa kasassa Sofian kans.

Vierailija
50828/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia ajatuksia kisaajista:

-Heidille ns. "valta" noussut päähän, ja hänestä paistaa läpi tietynlainen itsekkyys läpi. Esim. Laura toimi päällikkönä eri tavalla, ei mätystänyt muiden edessä herkkuja/käytti omaa budjettiaan yhteiseen hyvään (=ei syönyt yhteisistä vaan omistaan osan) ja tuosta syystä Nabbekin varmaan haki ne pähkinät (puhunut että mieli tekee ja toinen tulee eteen syömään) vaikka toki väärin teki kun varasti..!

+Itsekkyys oma/yhteinen hyvä, noissa 99% aina valitaan se yhteinen hyvä. +Kun itki "Tuulan hampaita" kisan jälkeen, niin oikeasti itki sitä ettei voittanut.

-Milena on epäluotettava --> hänestä ei voi sen takia pitää. Omissa ajatuksissaan varmaan todella hyvä/ovela pelaaja, mutta todellisuudessa itse mokaa oman pelinsä. Asiaa ei paranna ilkeys, vaikka en pidä Heidistä, rajansa kaikella.

-Laura/Merve on minusta suht tavallisia ja mukavia ihmisiä. Ymmärtävät olevansa alakynnessä ja koittavat pärjätä vaikka lukemat heitä vastaan. Joku sanoo että Laura on "eleetön", ehkä olen tuollaiseen tyyliin hämäläisenä tottunut, +muistuttaa sukulaistani ulkonäöltä, en näe samalla tavalla sitä hänen "mutrua ilmettä" (tai näen, mutta ymmärrän ettei ole selllainen, osan perusilme vaan on tuollainen, ei "happysmile" vaikka olisi ihan ns. iloinen) Mervestä en alkuu pitänyt, mutta nykyään on parempi kuva ja pidän.

-Reeo, ovela kettu, hän osaa näppärästi ohjailla peliä, mutta vierittää päätökset muiden niskoille. Marioinettinuket tottelevat häntä, ja saa esitetyä asiat niin että (viimesimipänä) "Salla saa päättää" kuka joutuu sohvalle. Mutta vain ns. hänen listaltaan, jos Salla olisi sanonut vaikka Miikka/Heidi, ei olisi sopinut.

-Miikka, ilkeys ja tyhmyys paistaa läpi, ja ennen kaikkea KATKERUUS. Aina on muka "hopealla" kisoissa, pl. viimeisin missä ei solmuja osannut tehdä. Lauralle sätti vapaamatkustamisesta: no olisi itse voittanut kisat. Ärsyttää kun kukaan ei tuossa kommentoinut, että Miikka kättä päälle nyt, jos itse voitat päällikköyden kahteen kertaan peräkkäin, lupaatko ETTET ota sitä jäkimmäistä vastaan kun et halua vapaamatkustaa....?

Mutta kaikkinensa tämä on TYLSÄ kausi. Juonittelu ihan jees, mutta ei oikein toimi kun ei kukaan ole tekemässä peliliikkeitä, vaan lähinnä kaksi "heimoa" kilpailee keskenään. Kaipaisin jotain että vaikka (huom: esimerkinluontoisesti!) joku Salla, Tuula, Merve ja Sofia vaikka loisivat oman liiton ja KAIKKI muut bussin alle. Jotain _yllättävää_, tuntuu että monen taktiikka vain päästä mahdollisimman pitkälle, joko taustalla chillamalla (esim. Sofia, Tuula, ehkä myös Nabbe) tai sokeasti liittoon uskoen (Reeo, Miikka, Heidi, samoin kuin hieman altavastaajina Laura, Merve, Mia)

Eisssuatana, et ole tosissasi, ethän? Eihän kukaan voi olla noin tyhmä? Vai meinaatko että esim. joku Laura sanoisi Sallalle että tervetuloa meidän klaaniin ja juu kyllä sä saat antaa nimeämispisteesi Mervelle tai minulle? 

Liittoutumia tehdään sen takia, että halutaan jokin TIETTY porukka pois ja tuolla talossa se Sallalle tarkoittaa sitä, että voi valita Lauran, Merven, Millun, Soffen (ja nyt immuniteetin omaavan Milenan) välillä. Mutta ei, kun tämäkin on vain paha-Reeon narsistista määräilyä. 

Ei elämä teitä puusilmiä ja -päitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50829/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tehtävää on ollut mukava seurata, kaikille löytyy tekemistä ja hyvin puhaltavat yhteen hiileen vaikka aluksi osa näytti nyrpeää naamaa. Kameran edessä olevat on suoriutuneet hyvin ja Reeo on hyvin pitänyt koko komppaniaa kasassa Sofian kans.

Kyllä, kauden parasta antia toistaiseksi.

Vierailija
50830/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy alkaa ilmoittamaan tekarihullun viestit asiattomiksi. Eilisestä asti jatkanut tätä häirintää. Toistaa samaa, kertoilee omista hampaista jne.

Olen ilmiantanut muutaman. Toivottavasti tuo pakkomielteisyydessään sairaalta vaikuttava henkilö saa apua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50831/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenellä 247, Tuula vuorossa, huikeeta esitystä

Vierailija
50832/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa nyt tuulan hampaiden olla.

Älä vastaa viestiin jos joku trollaa hampaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50833/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omia ajatuksia kisaajista:

-Heidille ns. "valta" noussut päähän, ja hänestä paistaa läpi tietynlainen itsekkyys läpi. Esim. Laura toimi päällikkönä eri tavalla, ei mätystänyt muiden edessä herkkuja/käytti omaa budjettiaan yhteiseen hyvään (=ei syönyt yhteisistä vaan omistaan osan) ja tuosta syystä Nabbekin varmaan haki ne pähkinät (puhunut että mieli tekee ja toinen tulee eteen syömään) vaikka toki väärin teki kun varasti..!

+Itsekkyys oma/yhteinen hyvä, noissa 99% aina valitaan se yhteinen hyvä. +Kun itki "Tuulan hampaita" kisan jälkeen, niin oikeasti itki sitä ettei voittanut.

-Milena on epäluotettava --> hänestä ei voi sen takia pitää. Omissa ajatuksissaan varmaan todella hyvä/ovela pelaaja, mutta todellisuudessa itse mokaa oman pelinsä. Asiaa ei paranna ilkeys, vaikka en pidä Heidistä, rajansa kaikella.

-Laura/Merve on minusta suht tavallisia ja mukavia ihmisiä. Ymmärtävät olevansa alakynnessä ja koittavat pärjätä vaikka lukemat heitä vastaan. Joku sanoo että Laura on "eleetön", ehkä olen tuollaiseen tyyliin hämäläisenä tottunut, +muistuttaa sukulaistani ulkonäöltä, en näe samalla tavalla sitä hänen "mutrua ilmettä" (tai näen, mutta ymmärrän ettei ole selllainen, osan perusilme vaan on tuollainen, ei "happysmile" vaikka olisi ihan ns. iloinen) Mervestä en alkuu pitänyt, mutta nykyään on parempi kuva ja pidän.

-Reeo, ovela kettu, hän osaa näppärästi ohjailla peliä, mutta vierittää päätökset muiden niskoille. Marioinettinuket tottelevat häntä, ja saa esitetyä asiat niin että (viimesimipänä) "Salla saa päättää" kuka joutuu sohvalle. Mutta vain ns. hänen listaltaan, jos Salla olisi sanonut vaikka Miikka/Heidi, ei olisi sopinut.

-Miikka, ilkeys ja tyhmyys paistaa läpi, ja ennen kaikkea KATKERUUS. Aina on muka "hopealla" kisoissa, pl. viimeisin missä ei solmuja osannut tehdä. Lauralle sätti vapaamatkustamisesta: no olisi itse voittanut kisat. Ärsyttää kun kukaan ei tuossa kommentoinut, että Miikka kättä päälle nyt, jos itse voitat päällikköyden kahteen kertaan peräkkäin, lupaatko ETTET ota sitä jäkimmäistä vastaan kun et halua vapaamatkustaa....?

Mutta kaikkinensa tämä on TYLSÄ kausi. Juonittelu ihan jees, mutta ei oikein toimi kun ei kukaan ole tekemässä peliliikkeitä, vaan lähinnä kaksi "heimoa" kilpailee keskenään. Kaipaisin jotain että vaikka (huom: esimerkinluontoisesti!) joku Salla, Tuula, Merve ja Sofia vaikka loisivat oman liiton ja KAIKKI muut bussin alle. Jotain _yllättävää_, tuntuu että monen taktiikka vain päästä mahdollisimman pitkälle, joko taustalla chillamalla (esim. Sofia, Tuula, ehkä myös Nabbe) tai sokeasti liittoon uskoen (Reeo, Miikka, Heidi, samoin kuin hieman altavastaajina Laura, Merve, Mia)

Eisssuatana, et ole tosissasi, ethän? Eihän kukaan voi olla noin tyhmä? Vai meinaatko että esim. joku Laura sanoisi Sallalle että tervetuloa meidän klaaniin ja juu kyllä sä saat antaa nimeämispisteesi Mervelle tai minulle? 

Liittoutumia tehdään sen takia, että halutaan jokin TIETTY porukka pois ja tuolla talossa se Sallalle tarkoittaa sitä, että voi valita Lauran, Merven, Millun, Soffen (ja nyt immuniteetin omaavan Milenan) välillä. Mutta ei, kun tämäkin on vain paha-Reeon narsistista määräilyä. 

Ei elämä teitä puusilmiä ja -päitä.

Myönnän alkuun, että olen kilpailuhenkinen. Mutta jos haluaa voittaa, niin silloin ei kannata pelata itseään _vahvempien_ kanssa.

Jos olisin Sallana talossa, niin kannattaisi etsiä Oma Liitto, niistä jotka eivät ole sitä kirkkainta kärkeä.

Kaikissa vastaavissa realityissä, ne tavikset häviää aina kirkkaimmille tähdille.

Salla tuli taloon jälkijunassa, tietää ketkä ns. suosikkeja on. Jos pelaisi hyvin, koittaisi saada tavikset äänestämään kirkkaimmat tähdet keskenään häätöön.

Salla on vain työkalu, ihan sama onko Team Reeo vain Team Laura =häviö on varma. Jos saisi häätöön pahimmat voittajakanditaatit, hänkin voisi voittaa.

Eli fiksu ei pelaa vahvimpien kanssa, vaantavosten kanssa ne vahvimmat pois!

Vierailija
50834/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anu Saukko, Perässähiihtäjä, Unelma Sirpaleena, Pallivaha...

niin kulunutta.

Mutta tuo duo Salla ja Millu ovat kyllä hyviä äänenkäyttäjiä ja juontajia.

Tuula on hössö, kuten aina.

Heidi muuten hyvä mutta kaakattaa ja kiekuu.

Heh, amatöörien tyyppimoka: alanpa olla hauska ja muutan tälleen vähän ÄÄntäni muutaman asteen kimeämmäksi tai möreämmäksi ja vähän kiekaisen niin avot. Tai laitan hassun tukan ja lasit. 

Mutta Heidin harrastaa kyllä muutenkin tuollaista teennäistä, voimakkaasti painotettua puhetta puhuessaan muiden kuin Reeon tai Sallan kanssa. Sekin varmaan osaltaan tekee Heidistä niin epäsuositun talossa, Heidi ei päästä lähelleen vaan on tuollaisen esittävän suojamuurin takana usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50835/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kuunnella tuon Heidin "näyttelemistä".

Vierailija
50836/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Tuula saanut hampaat? Eilen oli se musta naamio. 

Uudet implantit sai tänään 👍

Ei se ihan noin mene, että heti, kun entiset putoaa, niin voit hakea uudet, kysykää vaikka hammaslääkäriltä.

  Tuulalla oli tekarit , ilmeisesti kolmen hampaan tekarit , tuonut kotoa, vähän kinkkisempi juttu laittaa ne impparit, OYSsiin kun pääsee talosta, oisko se 28.11. kun loppuu. 

mikäli saa olla loppuun saakka, minusta se ei ole ihan niin selvä vaihtoehto, jos on sunnuntaina sohvalla niin pääsee hoitamaan suutaan, ulos vanha kääkkä.

Vierailija
50837/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tehtävää on ollut mukava seurata, kaikille löytyy tekemistä ja hyvin puhaltavat yhteen hiileen vaikka aluksi osa näytti nyrpeää naamaa. Kameran edessä olevat on suoriutuneet hyvin ja Reeo on hyvin pitänyt koko komppaniaa kasassa Sofian kans.

Vierailija
50838/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onks Tuula saanut hampaat? Eilen oli se musta naamio. 

Uudet implantit sai tänään 👍

Ei se ihan noin mene, että heti, kun entiset putoaa, niin voit hakea uudet, kysykää vaikka hammaslääkäriltä.

Onneksi ei ollut gynegologinen käynti, kun piti moneen kertaan seikkaperäisesti toitottaa. Taisi olla osaproteesi joka korjattiin.

Vierailija
50839/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestä kuunnella tuon Heidin "näyttelemistä".

Mä en kestä tuota Lauran kiekumista kun pitää toistaa sitä Peteliuksen Jarna-hahmon "se on kyllä hyvä" -hokemaa tuossa esityksessäkin. Antais jo sen olla. Menee hermot tohon Looraan. 

Vierailija
50840/100630 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka ja Salla olivat parhaita.

Ketju on lukittu.