Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
jes, telkkarin äänet korjattiin! hieno juttu, mukavampi seurata
Vierailija kirjoitti:
Mistä te katotte nyt Kurosta?
Ruudun Livestä ykköskamerasta
Nää notskituokiot kestää ihan vatun kauan.😳
Saa nähdä kuka kestää ja miten paljon? Varmaan ajatuksia herättävä ilta.
Vierailija kirjoitti:
Nää notskituokiot kestää ihan vatun kauan.😳
Sehän on hyvä kun normaalisti kisat ja kaikki mielenkiintoinen ohi viidessä sekunnissa.
Merve ja Laura tärinä päällä 😂😂
Vierailija kirjoitti:
Nää notskituokiot kestää ihan vatun kauan.😳
No älä. Kaikki kun on käyty läpi niin kello on varmaan 3 yöllä.
Vierailija kirjoitti:
Nää notskituokiot kestää ihan vatun kauan.😳
Tällä menolla selvästi tulee kestämään hurjan kauan, mutta todennäkösesti ja toivottavasti kuronen saa pian korvanappiin kuulutusta että joutusammin eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiinnostavaa tuossa iltanotskissa nyt muka on kun kaikki kertoivat jo etukäteen toisilleen jos ovat antaneet ääniä heille ja perustelujen kera. Ei mitään ylläreitä taida tulla. Ainoastaan jos saavat näyttää myös pudonneiden antavat äänet, niin saattaa tulla jotain uutta, mutta muuten tää on vissiin ihan floppi notski.
Ne perustelut, ne perustelut...
Miten Nelonen ei osaa vuonna 2022 säätää noita ääniä niin ettei tarvii konetta laittaa täysille että noista telkkarin äänistä kuuluis edes jotain.
Voisiko joku tiivstää päivän tapahtumat? Ei jaksa enää tiirailla.
Vierailija kirjoitti:
Naba on niin onnellinen kun Miikka makaa sen vieressä. Hymyilee kuin Hangon keksi.
Olen aidosti iloinen Nabben puolesta, kun omien sanojensa mukaan 'ei koska ollu mieskavereita näin tällä viisiin'. Nabbe ei edes ole niin ärsyttävä nyt, kun hengailee Miikan ja Reeon kanssa.
Ahaa, nää aloitti siitä, jolla oli eniten pisteitä. Varmaan katsovat siitä, paljon meni aikaa tuohon, venyykö liikaa.
Salla kommunikoi todella hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Salla kommunikoi todella hyvin.
Jopa liian hyvin. Ulkoa opetellun kuulosta.
Mua jännittää Naban puolesta miten tuo notskijuttu menee. 😆
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku tiivstää päivän tapahtumat? Ei jaksa enää tiirailla.
Milenasta tuli päällikkö. Tuulan hampaat putos. Kurosen Samin iltanuotio menossa bb-talon pihalla.
Sallan hymy hyytyy vähitellen. Oikein! Ärsyttävä maireilija on.