Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Piti lopettaa jopa koosteiden katsomisen, kyllä huomaa että omia tuttuja on rekrytty ohi tavallisten hakijoiden.
Rooma tämän kauden pelasti osittain, mutta nyt Milla putoaminen tympaisee liikaa... Jää vain läyhääjä joukko kiusaamaan Heidiä ja Sallaa.
Seuraan loppukauden ainoastaan palstaa.
No voi voi Heidi. Karma is a bitch. Lauantaina muuta itki, kun eivät saaneet läheisiltään viestejä
Vierailija kirjoitti:
Piti lopettaa jopa koosteiden katsomisen, kyllä huomaa että omia tuttuja on rekrytty ohi tavallisten hakijoiden.
Rooma tämän kauden pelasti osittain, mutta nyt Milla putoaminen tympaisee liikaa... Jää vain läyhääjä joukko kiusaamaan Heidiä ja Sallaa.
Seuraan loppukauden ainoastaan palstaa.
älä seuraa ei sua kaivata täälläkään
Vierailija kirjoitti:
Piti lopettaa jopa koosteiden katsomisen, kyllä huomaa että omia tuttuja on rekrytty ohi tavallisten hakijoiden.
Rooma tämän kauden pelasti osittain, mutta nyt Milla putoaminen tympaisee liikaa... Jää vain läyhääjä joukko kiusaamaan Heidiä ja Sallaa.
Seuraan loppukauden ainoastaan palstaa.
Ihan oikea putos. Ei tuonut mitään taloon. Heidi ja Salla sais seuraavaksi pudota
Hyvä Rooma kirjoitti:
Hieno juttu että Lauran ja kumppaineiden pisteet Reeolle tulee tänään ilmi :)
Nautin!!!
Niin nautin minäkin, kun Reeo ottaa Lauran tähtäimeensä ja pistää asukashäädössä "luiskaan". Kappas kun se onkin valehäätö ja Lauralle immuniteetti sunnuntaiksi. Avot 👌🏻.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuulan hampaat lähti juttu täällä toistuu?
Sulla ei oon 24/7 tai et lue Iltiksestä päivän uutisia ?
Kai me 247 nyt nähdään tää iltanuotio. Ettei taas pimitetä.
Pitääkö tässä vielä nähdä homoparin nylkkäys orrella.
Odotan eniten Tuulan reaktioita. 👏👏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cam1 16:40. Makaavat bb-käskystä makkarissa. Heidi on läppälooran ja Melinan välissä. Läppäloora kaataa pullosta vettä Heidin poskelle. Katsokaapa ketkä pystyy miten kiusaajakaksikko toimii tämän jälkeen. Mitkä ilmeet ja elehdinnät, varsinkin Milena, yks pirulainen 👺
Miten tuo Laura kehtaa? Esittää kaveria ja sitten laskee vettä naamalle ja vielä naureskelee. Ei vaikuta että on vain läppä. Sallalla hyviä ilmeitä kerrossängyssä.
Oliko vaan läppämachinen läppä?
Mile vois nyt päällikkönä pakottaa sen ihmisen kertomaan, kuka kirjoitti sen puoli-ilkeän kommentin hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuulan hampaat lähti juttu täällä toistuu?
Sulla ei oon 24/7 tai et lue Iltiksestä päivän uutisia ?
Töissä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Tuulalla on maski?
Tuulalta lähti päällikkökisassa hampaat.
Mitä se maski siihen auttaa?
Eihän kukaan halua näyttää hampaatonta suuta.
Mitä kiinnostavaa tuossa iltanotskissa nyt muka on kun kaikki kertoivat jo etukäteen toisilleen jos ovat antaneet ääniä heille ja perustelujen kera. Ei mitään ylläreitä taida tulla. Ainoastaan jos saavat näyttää myös pudonneiden antavat äänet, niin saattaa tulla jotain uutta, mutta muuten tää on vissiin ihan floppi notski.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon huvita katsoa 24/7:aa kun tuo Milena on päällikkönä.
Vähintään kaksi viikkoa pitää nyt katsoa sen omahyväistä naamaa tuolla.
Ihan oikea voitti. Onneks Heidi ei taas voittanut
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiinnostavaa tuossa iltanotskissa nyt muka on kun kaikki kertoivat jo etukäteen toisilleen jos ovat antaneet ääniä heille ja perustelujen kera. Ei mitään ylläreitä taida tulla. Ainoastaan jos saavat näyttää myös pudonneiden antavat äänet, niin saattaa tulla jotain uutta, mutta muuten tää on vissiin ihan floppi notski.
Häh, on vai. Ompa mälsää
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Rooma kirjoitti:
Hieno juttu että Lauran ja kumppaineiden pisteet Reeolle tulee tänään ilmi :)
Nautin!!!Niin nautin minäkin, kun Reeo ottaa Lauran tähtäimeensä ja pistää asukashäädössä "luiskaan". Kappas kun se onkin valehäätö ja Lauralle immuniteetti sunnuntaiksi. Avot 👌🏻.
Tai Merven laittaa häätöön. Kyll nyt menee Reeon ja Miikan pelikirja sekasin. Eilen illalla niin naureskeli että on se niin helppoo lasketella finaaliviikolle. Miika raukka menee ihan hapoille, Heidillä flippaa jo päästä.
Teeo, ihan vain tiedoksesi: myös Isoveli pelaa. Ja taitaa pelata tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt milena menee taas reeo kelkkaan?
Nuoleskelee, koska on antanut tälle pisteitä ja tietää Reeon näkevän sen tänään.
Mitä Milena on kuin rakki? Joo kaikkea taas on kuultu ja nähty. Tähän liittyy vain pieni vitsi ja se pitää hakea eri tavalla. Jotkut tajuaa sen sekunnissa.
Okei, Laura nostaa taas osakkeitaan kun niin kivasti nyt huomioi ja lohduttelee Heidiä. Voi jopa kivuta takaisin omaan top 3:seen, jossa aluksi olikin.
Täällä on koko ajan tietoisesti valehdeltu Lauran tekemisistä. Kaunis, nuori ja fiksu nainen. Mikäs muu se toista naista enemmän v*tuttaisi?
Mutta ai että miten nautin katsella eilen kun Laura pääsi yleisön suosikkina turvaan! Laura voittoon!!