Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
49741/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä Laurallekin kelpasi 250€ maksu että saa kaksi pois pelistä hetkeksi.

Niimpä, mikä oli Lauralta tosi itsekäs teko, eipä siinä ajateltu muita. Sama koskee Miaa. No tota se Reeoviha teettää, hukkaan meni molempien suuñitelmat, sekös nìitä harmittaa.

-Siis miksi se  ei mene jo jakeluun, että Lauraosti yhteisellä päätöksellä kauppatehtävään vihjeen, jota ilman olisi budjetti jäänyt nollille. Vihje maksoi 250 € ja sen, että kaksi piti ottaa pois kisasta. 

Valehteletko tietoisesti, vai esitätkö omia luulojasi totena?

Täällä on koko ajan tietoisesti valehdeltu Lauran tekemisistä. Kaunis, nuori ja fiksu nainen. Mikäs muu se toista naista enemmän v*tuttaisi?

Mutta ai että miten nautin katsella eilen kun Laura pääsi yleisön suosikkina turvaan! Laura voittoon!!

Vierailija
49742/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti lopettaa jopa koosteiden katsomisen, kyllä huomaa että omia tuttuja on rekrytty ohi tavallisten hakijoiden.

Rooma tämän kauden pelasti osittain, mutta nyt Milla putoaminen tympaisee liikaa... Jää vain läyhääjä joukko kiusaamaan Heidiä ja Sallaa.

Seuraan loppukauden ainoastaan palstaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49743/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi Heidi. Karma is a bitch. Lauantaina muuta itki, kun eivät saaneet läheisiltään viestejä

Vierailija
49744/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti lopettaa jopa koosteiden katsomisen, kyllä huomaa että omia tuttuja on rekrytty ohi tavallisten hakijoiden.

Rooma tämän kauden pelasti osittain, mutta nyt Milla putoaminen tympaisee liikaa... Jää vain läyhääjä joukko kiusaamaan Heidiä ja Sallaa.

Seuraan loppukauden ainoastaan palstaa.

älä seuraa ei sua kaivata täälläkään

Vierailija
49745/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piti lopettaa jopa koosteiden katsomisen, kyllä huomaa että omia tuttuja on rekrytty ohi tavallisten hakijoiden.

Rooma tämän kauden pelasti osittain, mutta nyt Milla putoaminen tympaisee liikaa... Jää vain läyhääjä joukko kiusaamaan Heidiä ja Sallaa.

Seuraan loppukauden ainoastaan palstaa.

Ihan oikea putos. Ei tuonut mitään taloon. Heidi ja Salla sais seuraavaksi pudota

Vierailija
49746/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Rooma kirjoitti:

Hieno juttu että Lauran ja kumppaineiden pisteet Reeolle tulee tänään ilmi :)

Nautin!!!

Niin nautin minäkin, kun Reeo ottaa Lauran tähtäimeensä ja pistää asukashäädössä "luiskaan". Kappas kun se onkin valehäätö ja Lauralle immuniteetti sunnuntaiksi. Avot 👌🏻.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49747/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuulan hampaat lähti juttu täällä toistuu?

Sulla ei oon 24/7 tai et lue Iltiksestä päivän uutisia ?

Vierailija
49748/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai me 247 nyt nähdään tää iltanuotio. Ettei taas pimitetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49749/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä vielä nähdä homoparin nylkkäys orrella. 

Vierailija
49750/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan eniten Tuulan reaktioita. 👏👏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49751/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Cam1 16:40. Makaavat bb-käskystä makkarissa. Heidi on läppälooran ja Melinan välissä. Läppäloora kaataa pullosta vettä Heidin poskelle. Katsokaapa ketkä pystyy miten kiusaajakaksikko toimii tämän jälkeen. Mitkä ilmeet ja elehdinnät, varsinkin Milena, yks pirulainen 👺

Miten tuo Laura kehtaa? Esittää kaveria ja sitten laskee vettä naamalle ja vielä naureskelee. Ei vaikuta että on vain läppä. Sallalla hyviä ilmeitä kerrossängyssä.

Oliko vaan läppämachinen läppä?

Vierailija
49752/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mile vois nyt päällikkönä pakottaa sen ihmisen kertomaan, kuka kirjoitti sen puoli-ilkeän kommentin hänestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49753/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tuulan hampaat lähti juttu täällä toistuu?

Sulla ei oon 24/7 tai et lue Iltiksestä päivän uutisia ?

Töissä..

Vierailija
49754/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä Tuulalla on maski?

Tuulalta lähti päällikkökisassa hampaat.

Mitä se maski siihen auttaa?

Eihän kukaan halua näyttää hampaatonta suuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49755/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kiinnostavaa tuossa iltanotskissa nyt muka on kun kaikki kertoivat jo etukäteen toisilleen jos ovat antaneet ääniä heille ja perustelujen kera. Ei mitään ylläreitä taida tulla. Ainoastaan jos saavat näyttää myös pudonneiden antavat äänet, niin saattaa tulla jotain uutta, mutta muuten tää on vissiin ihan floppi notski.

Vierailija
49756/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljon huvita katsoa 24/7:aa kun tuo Milena on päällikkönä.

Vähintään kaksi viikkoa pitää nyt katsoa sen omahyväistä naamaa tuolla.

Ihan oikea voitti. Onneks Heidi ei taas voittanut

Vierailija
49757/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostavaa tuossa iltanotskissa nyt muka on kun kaikki kertoivat jo etukäteen toisilleen jos ovat antaneet ääniä heille ja perustelujen kera. Ei mitään ylläreitä taida tulla. Ainoastaan jos saavat näyttää myös pudonneiden antavat äänet, niin saattaa tulla jotain uutta, mutta muuten tää on vissiin ihan floppi notski.

Häh, on vai. Ompa mälsää

Vierailija
49758/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Rooma kirjoitti:

Hieno juttu että Lauran ja kumppaineiden pisteet Reeolle tulee tänään ilmi :)

Nautin!!!

Niin nautin minäkin, kun Reeo ottaa Lauran tähtäimeensä ja pistää asukashäädössä "luiskaan". Kappas kun se onkin valehäätö ja Lauralle immuniteetti sunnuntaiksi. Avot 👌🏻.

Tai Merven laittaa häätöön. Kyll nyt menee Reeon ja Miikan pelikirja sekasin. Eilen illalla niin naureskeli että on se niin helppoo lasketella finaaliviikolle. Miika raukka menee ihan hapoille, Heidillä flippaa jo päästä.

Teeo, ihan vain tiedoksesi: myös Isoveli pelaa. Ja taitaa pelata tosi hyvin.

Vierailija
49759/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nyt milena menee taas reeo kelkkaan?

Nuoleskelee, koska on antanut tälle pisteitä ja tietää Reeon näkevän sen tänään.

Mitä Milena on kuin rakki? Joo kaikkea taas on kuultu ja nähty. Tähän liittyy vain pieni vitsi ja se pitää hakea eri tavalla. Jotkut tajuaa sen sekunnissa.

Vierailija
49760/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, Laura nostaa taas osakkeitaan kun niin kivasti nyt huomioi ja lohduttelee Heidiä. Voi jopa kivuta takaisin omaan top 3:seen, jossa aluksi olikin.

Ketju on lukittu.