Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Miksi ihmeessä Tuulalla on maski?
Miksi Tuulalla on suusuojain? Kipeä?
Vierailija kirjoitti:
Milena heitti liittonsa bussin alle ja lähti nuoleskelemaan toista liittoa. Harvoin löytää yhtä lojaalia joukkuepelaajaa.
Mihin perustat tämän väitteesi?
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö muut kuin Milena, että edessä on valehäätö?
Ei tiedä kukaan. Vasta torstaina on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reeo: Merve, lopeta toi röhnöttäminen ja istu suorassa. 😂
Hyvä Reeo 👌👌
Merve läntkyyti että Heidin olisi pitänyt nyt ajatella koko sakkia itse kuitenkin veti oman nimensä pois taululta näyttäisivät koko porukalle miten paljon tuo muikkelilauma muista pahaa...varsinaiset koulukiusaaja Reooa syyttävät joka asiasta itse ovat paljon pahempia....
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tuulalla on suusuojain? Kipeä?
Päällikkökisassa Tuula käytti hampaita köyden tekemiseen ja siinä Tuulan Hammasimplantti irtosi (3 hammasta) Nyt Tuula pitää maskia koska ei halua että suu näkyy kun hampaita puuttuu.
Oon seurannu kuin kauan hän on nuin kun eihän hänen tarvis nenän päällä maskia pitää. Ois helpompi hengittää.
Nyt ne puhu haukottelusta. Yks päivä kiinnitin huomiota siihen että Reoon ei tartu haukotus. Harvinainen piirre.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeät käärmekset kirjoitti:
Toi veden kaataminen Heidin naamalle... ööö...läppämasiina, oletko aivan varma...?
Onko tähän aikaleimaa? Haluaisin nähdä tuon, mutta en ehdi katsomaan kaikkia tapahtumia. Kiitos jo etukäteen.
Läppälooran vesitemppu ja Milena käärmeilee vieressä: Cam1 16:40.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Tuulalla on maski?
Tuulalta lähti päällikkökisassa hampaat.
Tosi kiva Tuulalla kun joutuu maskia käyttämään. Onkohan sillä koronatesti tehty.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Tuulalla on maski?
Tuulalta lähti päällikkökisassa hampaat.
Mitä se maski siihen auttaa?
Heidi best kirjoitti:
Ehkä Heidi kuitenkin eniten pelkää Milenan reaktiota. Milena on talossa jyrä kuin Kirsikka aikoinaan...
Oliko Milena ketä kiusattiin koulussa.ym..nyt on siirtynyt itse kiusaamaan oppi menyyt väärän suuntaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Tuulalla on maski?
Tuulalta lähti päällikkökisassa hampaat.
Mitä se maski siihen auttaa?
Ei halua esiintyä telkkarissa ilman hampaita, näin sanoi itse.
Vierailija kirjoitti:
Ei paljon huvita katsoa 24/7:aa kun tuo Milena on päällikkönä.
Vähintään kaksi viikkoa pitää nyt katsoa sen omahyväistä naamaa tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miikka näyttää kaameelta nuuska huulessa.
Mitä pelleilyä tämä on, että pelaaja saa nuuskaa pk-huoneesta?[/quoteonhan se voinut saada Millulta. Sitä paitsi eihän siinä ole mitään järkeä, että Miikka ainoana kärsisi Soffen saamasta rangaistusesta.
Tuulako sitten meinaa käyttää maskia koko sen ajan kun on talossa.🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Laura kertonut Sallalle että Reeo ja Miikka äänestivät häntä? No, pääsee nyt näkeän totuuden. Milena taas saa nähdä Merven ja Lauran antamat äänet hänelle.
Merve ja Laura ei ole äänestäneet Milenaa. Mutta kyllä, Laura jää nyt kiinni Sallalle :D Salla on iltanuotion jälkeen täysin Roomassa, koko käärmejengi äänestänyt häntä.
Laura taisi muistaakseni sanoa, että ainakaan kolmelta heistä ei ole saanut ääniä. Laura on samanlainen valehtelija kuin Mia, ja onneksi se selviää nyt. Saattaa auttaa Heidiäkin eroon hänestä, kun kuulee että valehtelee päin naamaa.
Laura sanoi MILLALLE ettei ole häntä äänestänyt, ei Sallalle. Myös Milla sanoi Sallalle että Laura tarkoitti häntä eikä Sallaa.
Voitteko lopettaa tämän p*skanpuhumisen?
ohoho.. kirjoitti:
Heidi best kirjoitti:
Ehkä Heidi kuitenkin eniten pelkää Milenan reaktiota. Milena on talossa jyrä kuin Kirsikka aikoinaan...
Oliko Milena ketä kiusattiin koulussa.ym..nyt on siirtynyt itse kiusaamaan oppi menyyt väärän suuntaan!
Taisi olla kiusattu? Mutta Milena tykkää kostaa. Sellaisen kuvan antaa päiväkirjahuoneessa uhitteluissaan. Pohjanoteeraus se päällekäyvä tenttaaminen koko porukalta kuka sen twiitin kirjoitti. Että sellainen boss lady
Laittais Tupu nyt jonkun ohuen huivin suunsa eteen, niin olis helpompi hengittää.
Onko Tuulalla koron a, mistä sen saanut?
Meni vähän pilalle tuo nimeämisten näyttö. Kaikki jo kertoo nimeämisensä. Parempi olisi ollut vaan isoveli kutsua 5 nuotiolle.