Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko aamuäreitä ihmisiä?

Vierailija
16.05.2023 |

Tai oletko itse?
Illalla iloinen liverrys, ollaan niin niin iloisia ja puheliaita aina. Aamuisin taas kuin seipään nielleitä, joskus jopa riitaa haastavia. Eikä edes mitenkään joskus, vaan aina.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä yks. Katse kertoo, ei ei, älä puhu mulle mitään:D

Vierailija
2/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On perheessä tällainen. Kaikki paskaa aamuisin. Iltaisin elämä hymyilee. Rasittavaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu. Silloin on aina vastuunoton paikka omasta ja läheisten elämästä. Tekoja vaatii - paskapuheet on poissa.

Vierailija
4/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa mulla on perseessä stana

Vierailija
5/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On perheessä tällainen. Kaikki paskaa aamuisin. Iltaisin elämä hymyilee. Rasittavaa...

Täällä toimen samanlainen perhe,

Aamuisin on paras olla puhumatta

Vierailija
6/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna näin peilissä, prkl. Vit....aa niin että tukka lähtee ja varpaista kynnet.

Vierailija
7/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies onneksi osaa lukea minua ja antaa aamuisin olla rauhassa. :D

Vierailija
8/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies onneksi osaa lukea minua ja antaa aamuisin olla rauhassa. :D

Joo, en ymmärrä ihmisiä jotka menee tökkimään ihmistä jonka tietää ärsyyntyvä siitä. Meillä on miehen kanssa ihan eri rytmit. Hän häipyy töihin ennen kuin minä herään tai lähtee lenkille. :D

Vierailija
9/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärrrrrsyttävä avaus. Prkl. Olkaa HILJAA!!!! Ja menkää töihin tai tehkää jotain, STNA.

Vierailija
10/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä herään aikaisin mutta käynnistyn hitaasti. En ole mielestäni äreä jos en vaan jaksa puhua.

Vierailija
11/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äreä, olen vaan hidas, omissa ajatuksissani ja vähäpuheinen. Vastaan yhdellä tai kahdella sanalla jos mulle puhutaan. Haluan herätä rauhassa.

Vierailija
12/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies  on aamuisin kiukkuinen kuin talviuniltaan kesken unien herätetty karhu. Itse heräilen pirteänä ja reippaana viideltä tai vähän yli ja oon aamuisin virkeä ja reipas. Ärsyttävän touhukas kuulemma. Kaikki hyvin kun oon hiljaa ja pysyttelen miehestä vähintään kolmen metrin etäisyydellä ensimmäiset aamun kolme tuntia

Vierailija
13/13 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en muunlaisia tunnekaan. Kaikki ovat aamuäreitä, myös minä itse. Tosin minä lähden aamuvarhain tunnin tai parin aamulenkille ja siinä pahin äreys ehtii haihtua.