Tunnetko aamuäreitä ihmisiä?
Tai oletko itse?
Illalla iloinen liverrys, ollaan niin niin iloisia ja puheliaita aina. Aamuisin taas kuin seipään nielleitä, joskus jopa riitaa haastavia. Eikä edes mitenkään joskus, vaan aina.
Kommentit (13)
On perheessä tällainen. Kaikki paskaa aamuisin. Iltaisin elämä hymyilee. Rasittavaa...
Aamu. Silloin on aina vastuunoton paikka omasta ja läheisten elämästä. Tekoja vaatii - paskapuheet on poissa.
Vierailija kirjoitti:
On perheessä tällainen. Kaikki paskaa aamuisin. Iltaisin elämä hymyilee. Rasittavaa...
Täällä toimen samanlainen perhe,
Aamuisin on paras olla puhumatta
Tänä aamuna näin peilissä, prkl. Vit....aa niin että tukka lähtee ja varpaista kynnet.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies onneksi osaa lukea minua ja antaa aamuisin olla rauhassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies onneksi osaa lukea minua ja antaa aamuisin olla rauhassa. :D
Joo, en ymmärrä ihmisiä jotka menee tökkimään ihmistä jonka tietää ärsyyntyvä siitä. Meillä on miehen kanssa ihan eri rytmit. Hän häipyy töihin ennen kuin minä herään tai lähtee lenkille. :D
Ärrrrrsyttävä avaus. Prkl. Olkaa HILJAA!!!! Ja menkää töihin tai tehkää jotain, STNA.
Minä herään aikaisin mutta käynnistyn hitaasti. En ole mielestäni äreä jos en vaan jaksa puhua.
En ole äreä, olen vaan hidas, omissa ajatuksissani ja vähäpuheinen. Vastaan yhdellä tai kahdella sanalla jos mulle puhutaan. Haluan herätä rauhassa.
Mies on aamuisin kiukkuinen kuin talviuniltaan kesken unien herätetty karhu. Itse heräilen pirteänä ja reippaana viideltä tai vähän yli ja oon aamuisin virkeä ja reipas. Ärsyttävän touhukas kuulemma. Kaikki hyvin kun oon hiljaa ja pysyttelen miehestä vähintään kolmen metrin etäisyydellä ensimmäiset aamun kolme tuntia
Minä en muunlaisia tunnekaan. Kaikki ovat aamuäreitä, myös minä itse. Tosin minä lähden aamuvarhain tunnin tai parin aamulenkille ja siinä pahin äreys ehtii haihtua.
No tässäpä yks. Katse kertoo, ei ei, älä puhu mulle mitään:D