Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Jes. Reeo pääsee näkemään mitä ketkuja Laura ja kumppanit 🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaninkololaiset ovat ilkeitä ja juonittelijoista pahimpia. Peliä voi pelata reilumminkin. Varsinkin Heidi näyttää olevan ko porukan hampaissa. Edessä kaveeravat kuten Laura tekee, mutta heti selän käännyttyä alkaa supina häntä vastaan. Pelkäävät kun Heidi on aina selvinnyt kuitenkin häädöstä. Sehän osoittaa, että katsojat tykkäävät hänestä.
Milloin Heidi on ollut häädössä, jonka tuloksesta katsojat päättävät?
Sillon muistaakseni kun Kirsikin oli ekan kerran 🤔
Siinäkin tapauksessa typerää puhetta, miten Heidi on aina selvinnyt häädöstä.
Laura pelastanut kerran häädöstä, päällikkö mutta ansaittu voitto, ei oo ollut muuten häädössä
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Voihan hammaskruunu irrota ruuvista minkä hammaskirurgi on istuttanut hammasluuhun ja siihen kiinnitetään hammaskruunu. Tämä kokonaisuus on nimeltään implantti. Oletan, että Tuulalla on irronnut tämä hammasosa
Voi jeesus kun on vaikeaa.
Iltiksessä just oli että LAMINAATIT irtosi. Jos se on totta niin miksi v...ssa täällä jengi arvailee, kun se on jo kerrottu.
Älä välitä, palstan sakki koostuu pitkälti wt-porukasta.
Kannattaako suolistovaivaisen Mian syödä majoneesia? Toisaalta itse suolistovaivaisena olen huomannut, että S-ryhmän oman merkin halpa majoneesia ei aiheuta suolistovaivoja, että esim. jopa laktoositon kermaviili aiheuttaa pahoja suolistovaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Milena kertoi, että laittaa aina joukkueen edun oman edun edelle. Heti kun tätä testattiin ensimmäisen kerran, hän valitsi oman edun liittonsa edun edelle...
Mitä Melina teit.
Katso peilii..
100kg jyrää, voi vitalis mikä ämmä.
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Implantti on yksittäinen hammas ja silta laitetaan kahteen typistettyyn hampaaseen. Ei kait implantti irtoa. Se on nastassa kiinni ja on kuin oikea hammas.
Big Brother -talon niin sanottu päällikkökisa päättyi tänään dramaattisesti.
Talossa kauden alusta lähtien asuneen Tuulan, 59, kolme hammaslaminaattia irtosi kesken kisan.
No tuossahan tuo on Iltalehden jutussa. Samaa kamaa suussa kuin Almalla, joka pilasi ulkonäkönsä noilla kaakelilaatoilla.
V...u että ihmiset on tyhmiä.
Kun laminaatit laitetaan alkuperäinen hammas hiotaan aika nysäksi, ja päälle lyödään laminaatti. Eli alkuperäinen hammas on sitten tuhottu ulkonäöltään.
Alma tanssi tähtien kanssa ja haastis niin Almalla tuntu kans että irtoo hampaat, lousku, miten ihmiset hoitaa hampaita, nuori tämä Almakin että pitää turvautua tekohampaisiin, nysät jätetään.
Niin, ja veikkaan että Alman originaalihampaat oli terveet, mutta halusi turhamaisuuttaan näyttävän kaluston ja sitä sai. Tosin näyttävä negatiivisessa mielessä, ei näytä pätkääkään luonnolliselta.
näyttää isot olevan
Vierailija kirjoitti:
Jes. Reeo pääsee näkemään mitä ketkuja Laura ja kumppanit 🔥🔥🔥
Onneksi varmasti pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo Hussin laadukkaasta hammashoidosta kun implantit irtoavat suusta. 2019- laitettu ja nyt jo irtoaa...
Mistä ihmeen HUS:n hoidosta?
Ainoastaan kiireellinen hammashoito on HUS:n vastuulla. Kyllä noi kosmeettiset hoidot tehdään yksityisellä.
Edes kaupunki ei tee esteettistä hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Milena vaikuttaa aivan sekopäältä. Todella aggressiivinen, käy varmaan vielä Heidin päälle tuolla. Alkoi taannoin Millallekin huutamana ja haukkumaan ilman syytä ulkona. BB:n pitäisi pitää häntä silmällä.
Se oli sekopäistä se Millalle huutaminen. En ihmettelisi, jos alkaisi tosiaan Heidillekin huutaa, kun on mennyt käärmejengin psykoosiin mukaan ja on niin katkera. En muista ollenkaan pisteperusteluja, onko hänelle tulossa pahojakin juttuja, joista voi suuttua?
En ole hiusasiantuntija mutta jos joku on, miten Merven hiukset on käsitelty. Eivät liiku, haperot
Monelta se iltanuotio on? Olis ollut paljon parempi, jos olisi näytetty kunnon juonitteluvideoita sviitistä, vessasta, neukkarista ja pihalta, eikä tylsiä nimeämispisteitä ja -perusteluita, joissa aina kaunistellaan.
Siis miten toi Milena kehtaaki vinkua ku en saanu juomii, en päässy paljuun.. yhyy.. aikuinen ihminen! Miten voi olla noin katkera! Huh huh..
Mites jos Tuula ei tuu takaisin niin ei sitten pääse nuotiollekkaan. Miksi Milena otti Heidin pois kun tiesi Tuulan tilanteen. En ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jes. Reeo pääsee näkemään mitä ketkuja Laura ja kumppanit 🔥🔥🔥
Onneksi varmasti pääsee.
Ja häpeää edes hetken pahkaa käytöstään ennen kuin jatkaa juonimistaan.
Ketkä Milena valitsi iltanuotiolle? Kolme on varmasti Merve, Lauta ja Soffe.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo ole vakava asia, esteettinen haitta, jotkuthan kulkee ettei oo kaikki hampaat suussa.
Mitenkä ne hapaat noin vain irtosi, mitä Tuula teki sellaista hampaillaan
Varmasti harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo Hussin laadukkaasta hammashoidosta kun implantit irtoavat suusta. 2019- laitettu ja nyt jo irtoaa...
Tottakaki Jannilla on laatua kaikki, koko nainen, eihän muuten olisi kelvannut Harkimon sukuun, Hjallis sentään tuleva appiukko, Janni raikas tuulahdus
Milloin Milena pääsee kauppaan? Ostaa varmaan ainakin naudan jauhelihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä sinne notskille ny menee??
reeo tuula milena salla
Selvä harkittu peliliike Milenalta valita nuo henkilöt iltanuotiolle mutta ei Reeo, Tuula ja Salla niin tyhmiä ole etteivät tajuaisi tätä.
Voi jeesus kun on vaikeaa.
Iltiksessä just oli että LAMINAATIT irtosi. Jos se on totta niin miksi v...ssa täällä jengi arvailee, kun se on jo kerrottu.