Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Heidi todella empaattinen ja ihana ihminen, aidosti oli huolissaan Tuulan tilanteesta.
Muut katsoivat nyt tiukasti vaan peli edellä mutta Heidi (kakkoskamera kahden aikaan) antaa tunteiden tulla. Niin sitä pitääkin!!!!!
Samaistuttava tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?
Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.
Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta.
Vierailija kirjoitti:
Todella harmittava hammasvahinko Tuulalle. Tuula joutuu hammaslääkäriin ja paluu taloon voisi onnistua vasta uuden karanteenin jälkeen. Harmillisesti tämä taitaa tarkoittaa Tuulan kisan loppumista.
Täällä vain vahingoniloista naurua!
Kun ei äänestämällä ämmää ulos saatu, tämä oli paras vaihtoehto.
Nyt voin tilata 24/7:n uudelleen! Kun ei tarvitse sen hampaita katsella eukon syödessä suu auki, märehtiessään kuin lehmä.
Muulloinkin toljottaa alaleuka tippuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harmittava hammasvahinko Tuulalle. Tuula joutuu hammaslääkäriin ja paluu taloon voisi onnistua vasta uuden karanteenin jälkeen. Harmillisesti tämä taitaa tarkoittaa Tuulan kisan loppumista.
Ei tule Tuula enää takaisin. Ei niitä uusia kapuloita noin vain sinne suuhun taiota. Tai sitten tulee takaisin ilman hampaita pilli - soseruokinnalle. Uusien saaminen voi kestää viikkoja ja kestääkin.
Ihan varmaan tulee. Saa jotkut väliaikaset tekarit.
Johan se tuli ilman hampaita.
Eikiös Repan hampaatkin ole kirurgin kädestä.
Onko Tuulalla käytössään mitään muuta pronominia kuin yksikön ensimmäinen? Minä, minulla, minulle, minusta... Loputonta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä käy niin että tyttöporukan äänillä Heidi menee valehäätöön :D no tuleepahan dramaa ja pelikirjat sekaisin,
Tää ois täydellisintä mitä vois tapahtua! Heidi hyötyy eniten.
Ne valehäätää Sallan koska arvaavat tämän olevan valehäätö ja sitten iskevät Heidille ja Reeolle ja ehkä myös Miikalle pisteitä sunnuntain häätöön. Tää voi olla kohtalokas viikko Heidille, ikävä kyllä. Olen sitä mieltä että ei normitilanteessa tippuisi mutta jos vastassa olisikin Reeo, Miikka ja vaikka Sofia niin vaikeaksi voi mennä..
Millä ilveellä toi vähemmistö sais kaikki roomalaiset häätöön?? Haloo 😂 hyvä kun saavat edes yhtä kun eivät osaa pisteitäkään jakaa fiksusti. Jäi Reeokin häädöstä pois sillon kun sanoivat, että laittavat Reeon häätöön... no todellisuudessa Reeo ei olisi ollut häädössä ellei Heidi ja Mia ois laittaneet sitä sinne.
Jep. Heidi kyllä pitää huolen, että omat liittolaiset ovat häätöpenkillä. :D
Hyvä Heidi! kirjoitti:
Heidi todella empaattinen ja ihana ihminen, aidosti oli huolissaan Tuulan tilanteesta.
Muut katsoivat nyt tiukasti vaan peli edellä mutta Heidi (kakkoskamera kahden aikaan) antaa tunteiden tulla. Niin sitä pitääkin!!!!!Samaistuttava tilanne.
Heidin paineet purkautui ja Milena voitti. Tuulalla ei oo särkyä ei kipua, ainoastaan esteettinen haitta että käyttää kasvamaskia. Implantit saa takaisin, milloin luoja tietää. Itsellä omat hampaat, ei tekotissejä, cee cup, ei oo siloteltu kasvoja, ei paksunnettu huulia, ei alapäätä kursittu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harmittava hammasvahinko Tuulalle. Tuula joutuu hammaslääkäriin ja paluu taloon voisi onnistua vasta uuden karanteenin jälkeen. Harmillisesti tämä taitaa tarkoittaa Tuulan kisan loppumista.
Ei tule Tuula enää takaisin. Ei niitä uusia kapuloita noin vain sinne suuhun taiota. Tai sitten tulee takaisin ilman hampaita pilli - soseruokinnalle. Uusien saaminen voi kestää viikkoja ja kestääkin.
Ihan varmaan tulee. Saa jotkut väliaikaset tekarit.
Johan se tuli ilman hampaita.
Sanoi just että sillä on mukanaan vanhan silta (kun ennenkin implantit hajonneet), varmasti nopeasti tuo silta korjattavissa sopivaksi suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Sofialla on varmaan hampaissa kuoret ja Mervelläkin kun näyttää noilla olevan niin hyvältä näyttävät hampaat. Kas kun nuo kuoret eivät sitten irronneet.
Juu, aamulla kun nauroi tämä santeri, mustat hiirihampaat vaan näkyi. En oo huomannu aikasemmin. Ei oo mikään aitoa. Hirviö muovikuorissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?
Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.
Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta.
En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?
Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.
Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta.
En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.
äsken kertoi 247
Nappe vöhki pöhkin kirjoitti:
Löytyikö ne Tuulan hampaat? Äkkiä talteen. Nappe saattaa luulla pähkinöiksi ja pistää suuhunsa.
No Tuula saa ne vuorokauden kuluttua suuhunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä v*ttua tuo Heidi parkuu?
patoutuneita tunteita, eihän tuolla voi noin vaan itkeä, kaikki sitten ihmettelee mikä nyt, kotona itket itkus ja kukaan ei tiedä
Hammaseläkeläinen kirjoitti:
Kyllä pitää olla todella huomiohakuinen henkilö, kun pitää pudottaa jopa hampaat suustaan, että saisi huomiota osakseen.
Sisilisko pudottaa hännän, toiset hampaansa.
Kuinka kauan tänään sitten puhutaan talossa noista Tuulan hampaista? Kymmeneen kertaan halua itse kertoa kaikki yksityiskohdat niihin hampaisiin liittyen. Hoh hoijaa.
Eikös olisi ollut kaikille parasta, jos Tuula joutuisi nyt pitämään suunsa kiinni kunnes saa ne uudet hampaat?
Vierailija kirjoitti:
Nappe vöhki pöhkin kirjoitti:
Löytyikö ne Tuulan hampaat? Äkkiä talteen. Nappe saattaa luulla pähkinöiksi ja pistää suuhunsa.
No Tuula saa ne vuorokauden kuluttua suuhunsa.
Heidi itkee kyllä nyt jotain muuta kun Tuulan implantteja, ei oo kipua, ei verta ei särkyä, esteettinen haitta ja tietenkin soseutettu safka, onneksi on musta naamio
Kyllähän tuotanto pystyy paljon vaikuttamaan noihin neukkari juttuihin
viime viikolla ylläri ei sinne pässytkään päällikkö niinkö yleensä vaan nää kaks käärmettä sa mennä kaksistaan..jos ois pojat voittanu niin varmast joku eukko päällikkönä niin ois päässy mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niiden piti tehdä kilpailussa, kun hampaatkin irtoilevat?
Itse Tuula solmi niitä naruja ja veti hampailla niitä tiukemmalle. Ihan oma moka. Kun kerran jo aikaisemminkin implantit irronneet niin luulis ettei tommosta mene tekemään.
Tuula ollut pyörä onnettomuudessa niin ilmeisesti meni ne 3 hammasta.
En usko, että Tuula on ollut pyörä. Ei onnettomuudessa eikä muulloinkaan.
äsken kertoi 247
Ei taatusti kertonut olleensa pyörä. Höpö höpö.
Miksi Tuulalla on maski? Onko sillä korona?