Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

49101/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeätä kielenkäyttöä. Minkähänlainen lattaperse on itselläsi?

moi

Vierailija
49102/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaarisuttura!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49103/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Miikalla nuuska huulessa?

Vierailija
49104/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallalla rööki "muijan" ääni

Vierailija
49105/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka alkaa muistuttaa Lauraa. Täysin ilmeetön ollut koko aamun.

Vierailija
49106/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut ottanut nuuskaa, potee tupakantuskaa, sais olla muutama pvä ilman tupakkia. Sofialle kiitos. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49107/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabaski näyttelijä

Vierailija
49108/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikka alkaa muistuttaa Lauraa. Täysin ilmeetön ollut koko aamun.

Häijyn näköinen, oloinen äijä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49109/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on pilannut ton nimen.

Vierailija
49110/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nabas on kuin olisi feikki. Sitten vetää jonkun sönkötykden päälle ja Reeo katsoo kyseenalaisesti vetääkö showta vsi mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49111/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millan äänestäjät nukahtivat vissiin kun Milla oli jo lähellä Lauraa ja kuitenkin tippui. Harmi. Milla oli vähiten ärsyttävä nainen talossa. Onneksi tänään koosteessa saa kuulla.että oli toisena äänestyksessä pitkään hätyytellen jo ykköspaikkaa.

Vierailija
49112/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.

Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....

Upeet kasvot ja kroppa. Ihana hymy ja hampaat. Silmät.

Joo ihaile vaan näitä äijiä. Jonka muijat kaaput päällä ja myrkin sekä hellan välissä.

Tyhmä olet suomalainen muija. Ota tuollainen elätti itsellesi kun niin ihailet. Mutta varo voit päästä he. Stäsi.214

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49113/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miikkaa vituttaa röökittömyys taas, jees hyvältä näyttää! Menee skabat varmasti päin persettä sen takia. Saa taas kitisemisen aihetta.

  kisat on yleensä iltapvllä. Eikö ymmärtänyt ottaa nuuskaa koska on nikotiinista riippuvainen. Ei ummarra. 

Vierailija
49114/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ja Millu oli sunnuntaina ivallisia ja käyttäytyivät rumasti suorassa lähetyksessä.

Ovatko 15 vuotiaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49115/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!

Laura on kaunis nimi.

Nimeen on vain nyt assosioitunut liikaa negatiivistä fibaa

Vierailija
49116/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko päällikkökisa jo.

Oli

Vierailija
49117/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaarisuttura!!!!!!!!!!!

Sateenkaarihenkiöt  on eri aivan asia kuin tämä Sofia joka satuilee tuloillaan ja itsensä myymisen glamourista.  Miksi tunki kämäseen BB-taloon,  kun tarjolla huippuasiakkaita huippuhotelleissa,  Maksaako BB tuotanto paremmin, esiintyy kuin kuningatar ja lupasi istua sohvalla viimeisellä viikolla.   Käyttää pitkiä hansikkaita, mutta  mekko karmea rätti.

Työvaatteet päällä.

Vierailija
49118/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!

eikä Miaa...kertoi kakkajuttuja aamupaalla..pieru ja kakka vaan mielessä.

Vierailija
49119/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina migren. Tula bulla auta. Minä itke, ei kisata. Tsugu tsugu. Mina paha mieli.

Vierailija
49120/100630 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin musta tuntuu, et Milenasta tulee uusi päällikkö.

Joo, sitä Reeo ja Heidikin viimeyönä mietti. Tuulaakin povasivat. Sainio myös mietti josko Tuulasta ?

Tämä päällikkökisa on semmonen ettei Miikka ainakaan osaa eläytyä. Miika kärsii myös tupakantuskaa. Mia vois myös olla semmonen joka osaa eläytyä. Eikä Heidi osaa.

Ketju on lukittu.