Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Sateenkaarisuttura!!!!!!!!!!!
Onko Miikalla nuuska huulessa?
Sallalla rööki "muijan" ääni
Miikka alkaa muistuttaa Lauraa. Täysin ilmeetön ollut koko aamun.
Ei ollut ottanut nuuskaa, potee tupakantuskaa, sais olla muutama pvä ilman tupakkia. Sofialle kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miikka alkaa muistuttaa Lauraa. Täysin ilmeetön ollut koko aamun.
Häijyn näköinen, oloinen äijä.
Laura on pilannut ton nimen.
Nabas on kuin olisi feikki. Sitten vetää jonkun sönkötykden päälle ja Reeo katsoo kyseenalaisesti vetääkö showta vsi mitä.
Millan äänestäjät nukahtivat vissiin kun Milla oli jo lähellä Lauraa ja kuitenkin tippui. Harmi. Milla oli vähiten ärsyttävä nainen talossa. Onneksi tänään koosteessa saa kuulla.että oli toisena äänestyksessä pitkään hätyytellen jo ykköspaikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz on ihan törkysen komea mies. Mut suunsa kun avaa, menee maku. En pidä puhetyylistä enkä sönkötyksestä. Liian naisellinen tyyli muutenkin.
Musta sen ässävika on söpö, vaikka jutut vähän kummallisia. Mutta jestas sentään se haba, kun jännittää lihaksia. Ja veistokselliset kasvot....
Upeet kasvot ja kroppa. Ihana hymy ja hampaat. Silmät.
Joo ihaile vaan näitä äijiä. Jonka muijat kaaput päällä ja myrkin sekä hellan välissä.
Tyhmä olet suomalainen muija. Ota tuollainen elätti itsellesi kun niin ihailet. Mutta varo voit päästä he. Stäsi.214
Vierailija kirjoitti:
Miikkaa vituttaa röökittömyys taas, jees hyvältä näyttää! Menee skabat varmasti päin persettä sen takia. Saa taas kitisemisen aihetta.
kisat on yleensä iltapvllä. Eikö ymmärtänyt ottaa nuuskaa koska on nikotiinista riippuvainen. Ei ummarra.
Laura ja Millu oli sunnuntaina ivallisia ja käyttäytyivät rumasti suorassa lähetyksessä.
Ovatko 15 vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!
Laura on kaunis nimi.
Nimeen on vain nyt assosioitunut liikaa negatiivistä fibaa
Vierailija kirjoitti:
Oliko päällikkökisa jo.
Oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenkaarisuttura!!!!!!!!!!!
Sateenkaarihenkiöt on eri aivan asia kuin tämä Sofia joka satuilee tuloillaan ja itsensä myymisen glamourista. Miksi tunki kämäseen BB-taloon, kun tarjolla huippuasiakkaita huippuhotelleissa, Maksaako BB tuotanto paremmin, esiintyy kuin kuningatar ja lupasi istua sohvalla viimeisellä viikolla. Käyttää pitkiä hansikkaita, mutta mekko karmea rätti.
Työvaatteet päällä.
Vierailija kirjoitti:
Casting: ei enää yhtään Laura nimistä asukkaaksi, eikä koostelähetysten kommentaattoriksi. Loora, Lörö, Late yök!
eikä Miaa...kertoi kakkajuttuja aamupaalla..pieru ja kakka vaan mielessä.
Mina migren. Tula bulla auta. Minä itke, ei kisata. Tsugu tsugu. Mina paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin musta tuntuu, et Milenasta tulee uusi päällikkö.
Joo, sitä Reeo ja Heidikin viimeyönä mietti. Tuulaakin povasivat. Sainio myös mietti josko Tuulasta ?
Tämä päällikkökisa on semmonen ettei Miikka ainakaan osaa eläytyä. Miika kärsii myös tupakantuskaa. Mia vois myös olla semmonen joka osaa eläytyä. Eikä Heidi osaa.
Törkeätä kielenkäyttöä. Minkähänlainen lattaperse on itselläsi?
moi