Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ton äänestyksen pitäisi olla sellainen, ettei näytettöis kertaakaan mikä on tilanne. Nyt lypsetään koko ajan ääniä, kun näytetän tilannetta.
Mikä tuolla talossa sihisee?🐍
Vierailija kirjoitti:
Kuoppasilmä jäi ja erja häkkinen lähti.
tukkijalka jäi sirosääri lähti.
Vierailija kirjoitti:
Saas nähdä yökukkujat Reeo ja Heidi. Ketä tulevat äänestämään valehäätöön.
Ja kenelle menee pojot noilla Kaninkolosilla.
Siellä on nyt Reeon poppoo 5 asukkia.
Kaninkololla 5 asukkia.Mihin joukkoon Milla menee. Onko Heidi se joka saa Millan kääntymään Reeon sakkiin. Veikkaan että kyllä.
Eikös tämä Milla just tippunut. Mitä helvetin välkisä sillä enää on, mihin joukkoon menee :D
Näitä koulu-ja työpaikkakiusaajia on paljon, miksi joku ohjelma edistää sellaista, pahaa puhumista selän takana ja eristämistä ei jatkoon voittaja varmaankin päätettyjo, sitten on lisäksi vielä nää pettämisohjelmat jossa ihannoidaan pettämistä ja alk oholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on kyllä paikkansa ansainnut! Aina freesi ja virkeä, hyvällä tuulella! Ei tästä voi kuin tykätä!
Tää on varmasti sarkasmia.😂
Ihan tosissaan ole! Laura ehdottomasti top3 ainesta tuolla. Mietipä sitä.
Niin varmaan joo.🤭
Vierailija kirjoitti:
Sillä on resting bitch face - ei voi itse sille mitään.
Voihan. L on sanonyt laittaneensa botoxia naamaan ennen bb-taloon tuloa. Voisi olla ilmeikkäämpi, jos jättäisi jatkossa pistokset vähemmälle.
Laura jee! Laura joo! On kyllä valio yksilö ja hyvä tyyppi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sofia tai Merve päälliköksi
Sittenhän se päällikön huone muuttuisi oikeaksi käärmeluolaksi.🐍
Kyllä. Siellähän ne olis läyhäämässä Mia, Soffe, Milena sekä Laura.
Siinä oikea juorukerho, jatkuvasti Heidiä haukkuvat, kuvittelevatko olevansa muita parempia. Pelaamisen tajuaa,muttei pahan puhumista seläntakana. Oikea käärmeenpesä kun nämä neljä kokoontuu.
BB on kuin Suomi pienoiskoossa. Ilkeät ja valehtelevat juoruakat menestyy ja miehistä hankkiudutaan eroon. Ihan iljettää olla nainen kun naiset ovat nykyään tuollaisia.
Väärä lähti. Milla olisi saanut jäädä taloon. Reilu ja omat mielipiteet omaava ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on kyllä paikkansa ansainnut! Aina freesi ja virkeä, hyvällä tuulella! Ei tästä voi kuin tykätä!
Tää on varmasti sarkasmia.😂
Ihan tosissaan ole! Laura ehdottomasti top3 ainesta tuolla. Mietipä sitä.
Mene pois sisko
Heidi alkoi heti Sallan kanssa sopia että Sofialle antavat 2p ja Mervelle Rooma pisteet ja loppu Rooma Milenalle pisteet.
Vierailija kirjoitti:
Bitchit sai jäädä taloon. Aina kaikki kivat tippuu.
Tällä hetkellä Salla ja Heidi puhuvat pahaa muista naisista ulkona. Näkyy kakkosfiidistä. Satavarma ettei huomisen koosteessa näytetä Heidiä puhumassa pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Valehäädön voittajaa ei todellisuudessa häädetä, milloin tieto tuosta asukkaille?
No ei kai sitä etukäteennoille ilmoiteta. Kylmästi vaan tulee käsky nousta ylös ja antaa ne pisteet.
Kaikkien edessä.
Että voikin Heidi ärsyttää niin paljon! Heidi talosta ulos seuraavaksi äidin luokse. Tarpeeksi on jo vapaa matkustanut.
Mulle spläässhit, Karvanille ei mitään!
No Laura ei ollut lopussa äänestettävissä, niin kannattaisiko ihan itse tarkistaa mihin on rahojaan laittamassa? :D