Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on tällä neljän muijan koplalla: kiusaaminen ja läyhääminen. Järkyttävä kausi. Kertoo ehkä jotain tästä ajasta.
Mulla on ikävä alkukausia kun voittajat olivat oikeasti mukavia ihmisiä, kuten Perttu (2005), Sari (2006)ja Sauli (2007). Perttua kohteli kaltoin samantyylinen naisporukka kuin Laura, Merve ja Millu, mutta katsojat hoitivat heidät ulos ja pelastivat Pertun häädöstä kerta toisensa jälkeen. Lopulta katsojat myös äänestivät Perttua kiusanneet Iinan, Minnan ja Hannan ulos heti kun mahdollista. Harmi kun nykyään katsojat kannattavat kiusaajia. :(
Näin on. Ja tähän naisporukkaan lisättävä vielä Milena. Pahoinvointia aiheuttava kausi tämä.
Vierailija kirjoitti:
Kuoppasilmä jäi ja erja häkkinen lähti.
Milla vaan kauniimpi mitä Erija koskaan
Valehäädön voittajaa ei todellisuudessa häädetä, milloin tieto tuosta asukkaille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä yhteistä on tällä neljän muijan koplalla: kiusaaminen ja läyhääminen. Järkyttävä kausi. Kertoo ehkä jotain tästä ajasta.
Mulla on ikävä alkukausia kun voittajat olivat oikeasti mukavia ihmisiä, kuten Perttu (2005), Sari (2006)ja Sauli (2007). Perttua kohteli kaltoin samantyylinen naisporukka kuin Laura, Merve ja Millu, mutta katsojat hoitivat heidät ulos ja pelastivat Pertun häädöstä kerta toisensa jälkeen. Lopulta katsojat myös äänestivät Perttua kiusanneet Iinan, Minnan ja Hannan ulos heti kun mahdollista. Harmi kun nykyään katsojat kannattavat kiusaajia. :(
Lapin mies oli myös mukava voittaja.
Joo,Antte oli hyvä voittaja.
Twitteristä poimittua: Laura-Milla taistelussa äänet ei lopussa enää menneet läpi, kun yritti antaa Millalle ääniä.
Laura on kyllä paikkansa ansainnut! Aina freesi ja virkeä, hyvällä tuulella! Ei tästä voi kuin tykätä!
Lauralla taas mutrunaama vaikka säästyi häädöltä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen äänestää kenet haluaa, itse en äänestä , jos äänestän niin oman "maun" mukaan
En mäkään ikinä laittaisi yhtään senttiäkään omaa rahaa tuohon. Mut kai niitä äänestäjiä riittää. Ihmettelen, että miksi? Mielipiteitä on mullakin, mut lopulta ihan sama ketkä tuolla on. Toki toivon, että "tapetit" ei pelkästään jää, viihteen kannalta, mut en siltikään maksaisi siitä mitään. Jos on tylsää niin vaihdan ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Laura on kyllä paikkansa ansainnut! Aina freesi ja virkeä, hyvällä tuulella! Ei tästä voi kuin tykätä!
Tää on varmasti sarkasmia.😂
Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.
Vierailija kirjoitti:
Lauralla taas mutrunaama vaikka säästyi häädöltä.
Sillä on resting bitch face - ei voi itse sille mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mian pelkäsin tippuvan, tuohan Mia iloisuutta ja on sanavalmis, Aleksi oli yleisössä
Huutaa. Kiroilee. Läyhää.
En ymmärrä miksi Jodelilaiset yms äänesti kuivakan, ankean ja tylsän kivikasvo-Lauran jatkoon ensimmäisenä? Millä hänen suosiotaan perustellaan siellä Jodelissa? Laura tarjoaa hauskaa läppää?
Pahoinvointivalmentaja läyhääjien joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on kyllä paikkansa ansainnut! Aina freesi ja virkeä, hyvällä tuulella! Ei tästä voi kuin tykätä!
Tää on varmasti sarkasmia.😂
Ihan tosissaan ole! Laura ehdottomasti top3 ainesta tuolla. Mietipä sitä.
Millla melekin otti kiinni Lauran äänestyksessä ja sitten kuitenkin tippui. Tää äänestys on ihan tyhmä. Taas kerran
Vähä huvittaa nyt tuo Heidin ja Sallan pelivimma :D Kauheassa innostuksen puuskassa suunnittelevat muka pisteitä, et kukaa antaa kenellekin. Onneks Reeo johtaa kuitenki tuota porukkaa ja toimii vähä järjen äänenä, nii saattaa onnistua vähä paremmin :D
Karsee kolttu tolla personal trainerilla. Hyvä maku on nähtävästi harvinaista BB:ssä.
Saas nähdä yökukkujat Reeo ja Heidi. Ketä tulevat äänestämään valehäätöön.
Ja kenelle menee pojot noilla Kaninkolosilla.
Siellä on nyt Reeon poppoo 5 asukkia.
Kaninkololla 5 asukkia.
Mihin joukkoon Milla menee. Onko Heidi se joka saa Millan kääntymään Reeon sakkiin. Veikkaan että kyllä.
Tirsk 🤭