Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48901/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reeon katseista näkee että haluis liittyä Ateenaan. Katsoo ihaillen aina Merveä.

Tirsk 🤭

Vierailija
48902/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteistä on tällä neljän muijan koplalla: kiusaaminen ja läyhääminen. Järkyttävä kausi. Kertoo ehkä jotain tästä ajasta.

Mulla on ikävä alkukausia kun voittajat olivat oikeasti mukavia ihmisiä, kuten Perttu (2005), Sari (2006)ja Sauli (2007). Perttua kohteli kaltoin samantyylinen naisporukka kuin Laura, Merve ja Millu, mutta katsojat hoitivat heidät ulos ja pelastivat Pertun häädöstä kerta toisensa jälkeen. Lopulta katsojat myös äänestivät Perttua kiusanneet Iinan, Minnan ja Hannan ulos heti kun mahdollista. Harmi kun nykyään katsojat kannattavat kiusaajia. :(

Näin on. Ja tähän naisporukkaan lisättävä vielä Milena. Pahoinvointia aiheuttava kausi tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48903/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoppasilmä jäi ja erja häkkinen lähti.

   Milla vaan kauniimpi mitä Erija koskaan

Vierailija
48904/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehäädön voittajaa ei todellisuudessa häädetä, milloin tieto tuosta asukkaille?

Vierailija
48905/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä yhteistä on tällä neljän muijan koplalla: kiusaaminen ja läyhääminen. Järkyttävä kausi. Kertoo ehkä jotain tästä ajasta.

Mulla on ikävä alkukausia kun voittajat olivat oikeasti mukavia ihmisiä, kuten Perttu (2005), Sari (2006)ja Sauli (2007). Perttua kohteli kaltoin samantyylinen naisporukka kuin Laura, Merve ja Millu, mutta katsojat hoitivat heidät ulos ja pelastivat Pertun häädöstä kerta toisensa jälkeen. Lopulta katsojat myös äänestivät Perttua kiusanneet Iinan, Minnan ja Hannan ulos heti kun mahdollista. Harmi kun nykyään katsojat kannattavat kiusaajia. :(

Lapin mies oli myös mukava voittaja.

Joo,Antte oli hyvä voittaja.

Vierailija
48906/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Twitteristä poimittua: Laura-Milla taistelussa äänet ei lopussa enää menneet läpi, kun yritti antaa Millalle ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48907/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on kyllä paikkansa ansainnut! Aina freesi ja virkeä, hyvällä tuulella! Ei tästä voi kuin tykätä!

Vierailija
48908/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla taas mutrunaama vaikka säästyi häädöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48909/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen äänestää kenet haluaa, itse en äänestä , jos äänestän niin oman "maun" mukaan

En mäkään ikinä laittaisi yhtään senttiäkään omaa rahaa tuohon. Mut kai niitä äänestäjiä riittää. Ihmettelen, että miksi? Mielipiteitä on mullakin, mut lopulta ihan sama ketkä tuolla on. Toki toivon, että "tapetit" ei pelkästään jää, viihteen kannalta, mut en siltikään maksaisi siitä mitään. Jos on tylsää niin vaihdan ohjelmaa.

Vierailija
48910/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on kyllä paikkansa ansainnut! Aina freesi ja virkeä, hyvällä tuulella! Ei tästä voi kuin tykätä!

Tää on varmasti sarkasmia.😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48911/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko huomannut että jos joku kehuu merveä niin ei tytöltä löydy yhtään nöyryyttä tai sano edes kiitos. On vaan että niin niin joo kyllä. Eilen Tupu kehu luonnetta ja ylisti niin Merve se vaan vastaili että niin niin joo kyllä. Ootin että sanois edes kiitos mut ei. Sama äsken ku kehuivat.

Vierailija
48912/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauralla taas mutrunaama vaikka säästyi häädöltä.

Sillä on resting bitch face - ei voi itse sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48913/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mian pelkäsin tippuvan, tuohan Mia iloisuutta ja on sanavalmis, Aleksi oli yleisössä

Huutaa. Kiroilee. Läyhää.

Vierailija
48914/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi Jodelilaiset yms äänesti kuivakan, ankean ja tylsän kivikasvo-Lauran jatkoon ensimmäisenä? Millä hänen suosiotaan perustellaan siellä Jodelissa? Laura tarjoaa hauskaa läppää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48915/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointivalmentaja läyhääjien joukossa.

Vierailija
48916/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laura on kyllä paikkansa ansainnut! Aina freesi ja virkeä, hyvällä tuulella! Ei tästä voi kuin tykätä!

Tää on varmasti sarkasmia.😂

Ihan tosissaan ole! Laura ehdottomasti top3 ainesta tuolla. Mietipä sitä.

Vierailija
48917/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millla melekin otti kiinni Lauran äänestyksessä ja sitten kuitenkin tippui. Tää äänestys on ihan tyhmä. Taas kerran

Vierailija
48918/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä huvittaa nyt tuo Heidin ja Sallan pelivimma :D Kauheassa innostuksen puuskassa suunnittelevat muka pisteitä, et kukaa antaa kenellekin. Onneks Reeo johtaa kuitenki tuota porukkaa ja toimii vähä järjen äänenä, nii saattaa onnistua vähä paremmin :D

Vierailija
48919/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsee kolttu tolla personal trainerilla. Hyvä maku on nähtävästi harvinaista BB:ssä.

Vierailija
48920/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä yökukkujat Reeo ja Heidi. Ketä tulevat äänestämään valehäätöön.

Ja kenelle menee pojot noilla Kaninkolosilla.

Siellä on nyt Reeon poppoo 5 asukkia.

Kaninkololla 5 asukkia.

Mihin joukkoon Milla menee. Onko Heidi se joka saa Millan kääntymään Reeon sakkiin. Veikkaan että kyllä.

Ketju on lukittu.