Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Valehäätö tulossa torstaina ja äänet annnetaan julkisesti. Aika kuumottavaa.
Sofia tai Merve päälliköksi
Pliis nyt Reeo tai Miikka nimettyjen nuotiolle katsomaan nimeämisperusteluvideoita!
Paljastus huomisesta: Reeo voittaa päällikkyyden koska seuraava kisa on häntä nähden neulottu. Pääsee nuotiolle kuulemaan kauden nimeämiset. Varma laaki ja helppoa! Taas!
twistiä pukkaa ens viikolle
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Heidi ei nää niitä keltä saanut ääniä Kurosen grillissä
Toivottavasti näkis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto laittoi "parit" äänet Millulle. Turha taistella tuulimyllyä vastaan.
Nyt kyllä mättää äänestys, jumalavita!! 🤬🤬🤬
Tän jälkeen multa ei lähde nelosen äänestyksiin enää sentin senttiä 😡
Mä en tue enää Nelosta 24/7 tilauksella. Lopetan tilauksen.
Olet naurettava.
Nyt kun on kaikki suosikit ulkona, niin joudun seuraavaksi kannattamaan kiukku-Nabbea ja kiero-Reijoa. Huhhuh, enpä olisi arvannut muutama viikko sitten että näin käy. Hämmentävää.
to valehäätö ja ei tule nimetyksi
Just...asukkaat häätävät yhden tällä viikolla. Aika sopivasti Heidilel nakitettiin kaikenlaisia päätöksiä tällä viikolla, joiden avulla kaikkien vihat saatiin hänen päälleen. Liekö tarkoituksella junailtu juuri tälle viikolle?
yks lysti tämä milla. kukaan ei muista enää huomenna. saipahan sen oman 15 minuutin julkisuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka Milena voi olla niin älytön? Kirsin piirteitä. Toitotti Heidin valintaa itsekkääksi "Kyllä ois pitäny toisten etua aatella". Huh mikä marttyyri!
Jyrääjä.
Totta puhu. Niin olisi pitänyt miettiä. Mut itsekäs mikä itsekäs
ei vaikuta 24/7 katson loppuun asti
Jesh, Laura ja Merve pääsevät ensi viikolla päättämään ketkä näkevät heille annetut häätöpisteet. :D
Ihanaa nyt ei tarvi pelätä Heidin tai Sallan puolesta. Nyt kun Milla lähti niin lemppari trio muuttui lemppari duoksi. Vähän helpotusta💕
Heidi oli itsekäs ,oma etu paras etu, tyttö vasta 21 v, minulle kaikki heti sukupolvea
Olis kyllä kiva kun sais neloselle BIG Brotheria juontamaan selvempisanaisen juontajan kuin tuo Anni on.
Väärä lähti, ehdottomasti kiero ja pahaa puhuva Salla! olis pitänyt mennä.
Jos tuo on tosiaan katsojien toive saada kuunnella ja kattella, kun aikuinen nainen pieree, röyhtäilee, matkii kumman kaa sarjan fraaseja päivästä toiseen, kiusaa, puhuu pas kaa selän takana, ja uhkailee, niin onpahan "hienoa".
Hahaa Heidi valehäädetään torstaina ja välttää näin ollen taas kerran oikeaan häätöön joutumisen. Niin oikein noille muille!!