Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48781/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Mia ylivoimainen!!! :D 

Vierailija
48782/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman paskimmat asukkaat vuonna 2022 ovat Suomen BB:ssä.

Näin on. Ei mulla ole ketään suosikkia talossa. Yleensä on ollut joku edes.

Sama juttu. Kaikkina häätökertoina on ollut aivan yksi ja sama kuka on häädetty.

Minulle on ihan sama vaikka BB tuotanto ilmoittaisi tänään että Maanantaina heivataan kaikki ulos talosta, ja viimeisenä lähtenyt sammuttaa valot. Tämä on ensimmäinen BB kausi kun olen jättänyt kokonaan sen katsomatta. Nyt katsoin kahden viikon jälkeen kun puoliso laittoi television päälle ja alkoi tuijottamaan tuota.

Jotkut maikkarin BB kaudet olivat huonoja ja tylsiä, mutta tämä kausi on aivan ehdottomasti sekä tuotannon, "pelin" että myös asukkaiden osalta vain puhdasta roskaa!

Ihmettelen sitä miten BB tuotanto voi toistaa ne virheet mitä muut tuotannot maailmalla ovat tehneet. Tällä hetkellä BB:n katsojia on todella vähän verrattuna edellisvuosiin, ja tämä on käynyt kaikkien muidenkin maiden BB tuotannossa kun BB:n alkuperäistä formaattia on muutettu täysin päinvastaiseksi ja väännetty siitä "peliä".

BB katsojat pitävät siitä kun asukkaat eivät saa juonia ja talosta on aina haluttu äänestää pois sellaiset asukkaat jotka ovat kiusaajia tai muutoin ilkeitä. Mutta BB tuotanto ei katso ohjelmaansa katsojan silmin, vaan sillä silmällä että talossa pitää aiheuttaa konflikteja jotta syntyisi kohuotsikoita ja saataisiin katsojat tappelemaan toisiaan vastaan. Sen vuoksi tuotanto muutti esimerkiksi äänestyksen sellaiseksi ettei katsojat äänestäkään asukasta pois, vaan asukasta jäämään taloon. Sen lisäksi tuotanto suosii sitä asukasta jota vihataan eniten, jotta 247 katsojat olisivat pelkkien koosteiden katsojia vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48783/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne saa tuonn

taloon jotain näyttävää trans-naista. Tyyliin Henny Harjusola

Ja taloon pitäisi saada näyttävä transnainen koska..?

Vierailija
48784/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestys menee aina samaa rataa, kaksi vähiten saanutta ovat aina enintään muutaman prosentin erolla toisisaan, ja äänestyksen loppua kohti nousevat samaan tahtiin eniten ääniä saanutta ja kohti ja yhtäkkiä eniten ääniä saanutta ei äänestetäkkään(äänestäjät mystisesti katoavat) vaan niitä, jotka ovat olleet koko illan vähillä äänin.

Minulle ei niin väliä kuka lähti, mutta olen tähän kiinnittänyt huomiota

Vierailija
48785/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka Milena voi olla niin älytön? Kirsin piirteitä. Toitotti Heidin valintaa itsekkääksi "Kyllä ois pitäny toisten etua aatella". Huh mikä marttyyri!

Jyrääjä.

Vierailija
48786/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

GO TUULA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48787/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä tosi räväkkä tapaus tää Milla !

Vierailija
48788/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniks mulla ohi vai sanoiko hän jotain tossa häädön aikana? Olen kyllä samaa mieltä, että välillä tulee sellasta ylimielistä käytöstä.

Vierailija kirjoitti:

Hyi hitto toi sofia on ylimielinen!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48789/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanu Milla mitään talossa aikaiseksi, tylsä kooste!!!

Vierailija
48790/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näti tyttö toi Milla. Kaukkea hyvää sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48791/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylivoimaisesti paras kommentti mikä nitoo kauden: "YLLÄTTYNYT ETTÄ PÄÄSIN NÄINKÄÄN LÄHELLE REEOA". -MILLA 2022.

Reeon varmakausi jatkuu.

Joo mitähän tuumaa ku kattoo kuluneita viikkoja ja kuulee Raaon, Miikan ja Heidin suunnitelmista Sallan ja itsensä varalle. Taitaa ajatukset Reeosta muuttua.

Vierailija
48792/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotanto laittoi "parit" äänet Millulle. Turha taistella tuulimyllyä vastaan.

Nyt kyllä mättää äänestys, jumalavita!! 🤬🤬🤬

Tän jälkeen multa ei lähde nelosen äänestyksiin enää sentin senttiä 😡

Mä en tue enää Nelosta 24/7 tilauksella. Lopetan tilauksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48793/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ollut vähän äänestäjiä kun näin kääntyi 🙁

Joo, onhan tuottajat myöntäneet tän, että äänestäjämäärät ovat pieniä ja vähälläkin äänimäärällä tulee äkkinäisiä käänteitä.

Ei tullut alussa äkkiänäisiä käänteitä. Jodelin pellet äänestivät alussa Lauraa ja muut eivät? En muutakaan enää keksi miten noi toimii päin mäntyä.

Jodelissa päätettiin että Lauran jälkeen turvaan Mia. Hyvin meni äänestykset 🤣

Vierailija
48794/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on ihan jännä viikko tiedossa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48795/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun viimeset lempparit Heidi ja Milla häädetään niin sit meen Nabazin, Tuulan ja Sofian puolelle.

Harmi kun Milla tippui, kyllä oli käärme Laura onnellisen näköinen, halaili hymyssä suin Miaa kun ennen kun Milla oli edes ulkona. Yök mikä muija!

Ei oo mitään Nabazin, Tuulan ja Sofian porukkaa. Nabaz ja Tuula on Reeon leirissä. Sofia on taas kuullu totuuksia ja kaliistuu Lauran, Merven ja Miian porukkaan

Ahaa, mä en tiennyt etten voisi pitää Nabazista, Sofiasta ja Tuulasta jos ne ei oo samaa porukkaa. Kiitos kun selvensit logiikkaa.

Vierailija
48796/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annilla aina jättijakkuja, yök.

Vierailija
48797/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Heidi ei nää niitä keltä saanut ääniä Kurosen grillissä

Vierailija
48798/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitchit sai jäädä taloon. Aina kaikki kivat tippuu.

Vierailija
48799/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaa olis mieluimmin talossa katsellut ja kuunnellut kuin silmät syvällä kuopissaan olevaa onttopäätä pieruineen.

Vierailija
48800/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noni...eli heidi säästyy ens viikollakii häädöltä. Haistakaa kakka

Ketju on lukittu.