Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maailman paskimmat asukkaat vuonna 2022 ovat Suomen BB:ssä.
Näin on. Ei mulla ole ketään suosikkia talossa. Yleensä on ollut joku edes.
Sama juttu. Kaikkina häätökertoina on ollut aivan yksi ja sama kuka on häädetty.
Minulle on ihan sama vaikka BB tuotanto ilmoittaisi tänään että Maanantaina heivataan kaikki ulos talosta, ja viimeisenä lähtenyt sammuttaa valot. Tämä on ensimmäinen BB kausi kun olen jättänyt kokonaan sen katsomatta. Nyt katsoin kahden viikon jälkeen kun puoliso laittoi television päälle ja alkoi tuijottamaan tuota.
Jotkut maikkarin BB kaudet olivat huonoja ja tylsiä, mutta tämä kausi on aivan ehdottomasti sekä tuotannon, "pelin" että myös asukkaiden osalta vain puhdasta roskaa!
Ihmettelen sitä miten BB tuotanto voi toistaa ne virheet mitä muut tuotannot maailmalla ovat tehneet. Tällä hetkellä BB:n katsojia on todella vähän verrattuna edellisvuosiin, ja tämä on käynyt kaikkien muidenkin maiden BB tuotannossa kun BB:n alkuperäistä formaattia on muutettu täysin päinvastaiseksi ja väännetty siitä "peliä".
BB katsojat pitävät siitä kun asukkaat eivät saa juonia ja talosta on aina haluttu äänestää pois sellaiset asukkaat jotka ovat kiusaajia tai muutoin ilkeitä. Mutta BB tuotanto ei katso ohjelmaansa katsojan silmin, vaan sillä silmällä että talossa pitää aiheuttaa konflikteja jotta syntyisi kohuotsikoita ja saataisiin katsojat tappelemaan toisiaan vastaan. Sen vuoksi tuotanto muutti esimerkiksi äänestyksen sellaiseksi ettei katsojat äänestäkään asukasta pois, vaan asukasta jäämään taloon. Sen lisäksi tuotanto suosii sitä asukasta jota vihataan eniten, jotta 247 katsojat olisivat pelkkien koosteiden katsojia vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne saa tuonn
taloon jotain näyttävää trans-naista. Tyyliin Henny Harjusola
Ja taloon pitäisi saada näyttävä transnainen koska..?
Äänestys menee aina samaa rataa, kaksi vähiten saanutta ovat aina enintään muutaman prosentin erolla toisisaan, ja äänestyksen loppua kohti nousevat samaan tahtiin eniten ääniä saanutta ja kohti ja yhtäkkiä eniten ääniä saanutta ei äänestetäkkään(äänestäjät mystisesti katoavat) vaan niitä, jotka ovat olleet koko illan vähillä äänin.
Minulle ei niin väliä kuka lähti, mutta olen tähän kiinnittänyt huomiota
Kuinka Milena voi olla niin älytön? Kirsin piirteitä. Toitotti Heidin valintaa itsekkääksi "Kyllä ois pitäny toisten etua aatella". Huh mikä marttyyri!
Jyrääjä.
Tää oli kyllä tosi räväkkä tapaus tää Milla !
Meniks mulla ohi vai sanoiko hän jotain tossa häädön aikana? Olen kyllä samaa mieltä, että välillä tulee sellasta ylimielistä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto toi sofia on ylimielinen!!!
ei saanu Milla mitään talossa aikaiseksi, tylsä kooste!!!
Näti tyttö toi Milla. Kaukkea hyvää sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Ylivoimaisesti paras kommentti mikä nitoo kauden: "YLLÄTTYNYT ETTÄ PÄÄSIN NÄINKÄÄN LÄHELLE REEOA". -MILLA 2022.
Reeon varmakausi jatkuu.
Joo mitähän tuumaa ku kattoo kuluneita viikkoja ja kuulee Raaon, Miikan ja Heidin suunnitelmista Sallan ja itsensä varalle. Taitaa ajatukset Reeosta muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto laittoi "parit" äänet Millulle. Turha taistella tuulimyllyä vastaan.
Nyt kyllä mättää äänestys, jumalavita!! 🤬🤬🤬
Tän jälkeen multa ei lähde nelosen äänestyksiin enää sentin senttiä 😡
Mä en tue enää Nelosta 24/7 tilauksella. Lopetan tilauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ollut vähän äänestäjiä kun näin kääntyi 🙁
Joo, onhan tuottajat myöntäneet tän, että äänestäjämäärät ovat pieniä ja vähälläkin äänimäärällä tulee äkkinäisiä käänteitä.
Ei tullut alussa äkkiänäisiä käänteitä. Jodelin pellet äänestivät alussa Lauraa ja muut eivät? En muutakaan enää keksi miten noi toimii päin mäntyä.
Jodelissa päätettiin että Lauran jälkeen turvaan Mia. Hyvin meni äänestykset 🤣
No nyt on ihan jännä viikko tiedossa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun viimeset lempparit Heidi ja Milla häädetään niin sit meen Nabazin, Tuulan ja Sofian puolelle.
Harmi kun Milla tippui, kyllä oli käärme Laura onnellisen näköinen, halaili hymyssä suin Miaa kun ennen kun Milla oli edes ulkona. Yök mikä muija!
Ei oo mitään Nabazin, Tuulan ja Sofian porukkaa. Nabaz ja Tuula on Reeon leirissä. Sofia on taas kuullu totuuksia ja kaliistuu Lauran, Merven ja Miian porukkaan
Ahaa, mä en tiennyt etten voisi pitää Nabazista, Sofiasta ja Tuulasta jos ne ei oo samaa porukkaa. Kiitos kun selvensit logiikkaa.
Annilla aina jättijakkuja, yök.
Toivottavasti Heidi ei nää niitä keltä saanut ääniä Kurosen grillissä
Bitchit sai jäädä taloon. Aina kaikki kivat tippuu.
Millaa olis mieluimmin talossa katsellut ja kuunnellut kuin silmät syvällä kuopissaan olevaa onttopäätä pieruineen.
Noni...eli heidi säästyy ens viikollakii häädöltä. Haistakaa kakka
Ja Mia ylivoimainen!!! :D