Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Salla tarvitsee ison määrän ääniä tällä hetkellä.
Voi vitunreiänvittu!🤬 Mia kyllä nyt sais tippua.
Miauuu, sanovat mia eikä miia, joka on oikeampi versio. Jos heidi olisi osannut pelata olisi valinnut muut eikä itseään, nyt kaikkien kiukku heidiä kohtaan, sauna ja palju asiat osoitti jo sen, ettei muita ajattele, kun osa ei päässyt saunaan eikä paljuun.
Sofia ei tipu! heteromiehet pitää talossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Merve, sano vaan suorat sanat kuinka epäreilusti Heidi teki. Ihan käsittämättömän itsekäs ihminen. Merve on ihana, ei ikinä olis ottanut itselleen mitään hyvää. Hän on hyvä ihminen ja niin on Laurakin.
Merve on täys pa ska. Haukkuu Heidiä koko ajan, tekipä Heidi mitä hyvänsä.
Kotiinsa kähisemään koko akka.Mutkun Merve on niin cool. Sillon ihanat meikit ja vaatteet ja se on kaunis. Sitäpaitsi tyhmiä ihmisiä kuten Heidi saa haukkua. Tyhmät ja epämuodikkaat vois potkia ulos.
Nii just. Me Jodelissa jo alettiin selvittää Heidin äidin osoitetta!
Vierailija kirjoitti:
Voisiko bb antaa Mervelle kurkkupastillin
...yksi ei taida ehkä riittää, jos nielaisee sen heti! Merve on ihan viihdyttävä äänensä kanssa...
Milla = Reeon äänitorvi. Ei omia ajatuksia
Kylläpä helpotti, tv meni kiinni sillä sekunnilla kun Anni sanoi Lauran nimen ja avautuu BB:lle vasta ensi su riippuen ketä on häädössä. Noita kieroilevia käärmeitä ei vaan kestä, kun ei halua itselleen pahoja fiiliksiä. Miten tuonne on valikoitunutkin noin katkeria ja elämäänsä pettyneitä eukkoja?
Äsken oli 18% eroa millalla ja mialla ja mainoskatkot jälkeen onkin enää muutama prosentti vaan eroa.😴😴 Kuka oikeasti enää uskoo näitä äänestyksiä kun joka jaksossa on lopussa " niin tiukkaa taistelua ja eroa 2 prosenttia vaikka ensin oli 30% "... Todellista paskaa. Tuotanto todella uskottavaa toimintaa
Vierailija kirjoitti:
Salla tarvitsee ison määrän ääniä tällä hetkellä.
:D ... Kyse on varmaan muutamista kymmenistä äänistä. Ei noita äänestä ,kun tutut ja sukulaiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään ihminen menee äänestämään tuota oksettavaa kaksinaamaista kiusaaja Lauraa, ei tuollaisella ihmisellä voi olla faneja! Historian pahin kiusaaja Merven kanssa Suomen BB-talossa.
Menee ihan samaan kastiin aiempien BB:n voittaneiden kiusaajien Janican (2011) ja Teijan (2012) kanssa sillä erolla että Janica ja Teija olivat viihdyttäviä toisin kuin Laura.
Teija sairaanhoitaja oli ilkeä kiusaaja. Piti lopettaa kauden seuraaminen juuri hänen takiaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi vitunreiänvittu!🤬 Mia kyllä nyt sais tippua.
Tämä!
Kuka edes uskoo että äänet on pelkästään äänestäjien antamia? Tuotannolla on osuus asiaan!
Ihana ku Sofia voittaa niin Lauralla ja Mervellä ei oo mahdollisuuksia!💕
Voisiko äänestää nuo kaikki akat helvettiin tuolta talosta niin loppus se länkytys.
Sallan lähtölaskenta alkoi... tiktoktiktok... ja ei kun ämmä ulos kuin olis jo niin ihanat Laura ja Merve saa hallita taloa rauhassa. Millan ja Heidin ehtii pieraista ulos parilla seuraavalla kerralla.
Miksi tota Millaa äänestetään. Ei mitää järkeä