Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48641/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman paskimmat asukkaat vuonna 2022 ovat Suomen BB:ssä.

Näin on. Ei mulla ole ketään suosikkia talossa. Yleensä on ollut joku edes.

Vierailija
48642/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallalle ääniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48643/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tota Merveä vaan jaksa kuunnella. Osaako sanoa mitään mukavaa. Häätöön vaan nopeasti.

Vierailija
48644/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisiköhän pierun vapautua niin tulisi mukavampi olo

Vierailija
48645/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pieni pää niin hiuksia ei pitäis vetää päätä pitkin kuten Lauralla nyt on tehty.

Vierailija
48646/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milla on parhaimman näköinen

Siis se erja häkkisen näköinen? Lol 😹

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48647/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai toi Heidi tajusi että oman hautansa kaivaa sillä että heittää koko lössin bussin alle. Varmasti kaikki tuon muistaa ensiviikolla.

Heihei Heidi ei valitettavasti tule ikävä.

Vierailija
48648/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten Sofia rikkoi sääntöjä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48649/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallan puheet on hauskoja!💕

Vierailija
48650/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Mialle ääniä niin ohittaa seinäruusu valittajat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48651/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mia lähtis kotiin 🙏

Vierailija
48652/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Salla puhuu kuin joku ostos-tv:n hahmo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48653/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmiset itkee kun ne kuulee äidin äänen tai ajattelee miestään BB talossa?

Miksi lähtivät sinne jos kerran tulee sitten niin kova ikävä jo kuuden viikon kuluttua?

Kai sitä nyt tunteensa voi näyttää. Eihän sitä voi tietää minkälaisia tunteenpurkauksia tuo talossa olo voi aiheuttaa. Helppohan se on näin talon ulkopuolisena sanoa.

Vierailija
48654/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat sotamaalaukset tytöillä.

Ihan bitcejä kaikki ja Laurakin siellä kultapuserossaan ylimielisenä keikkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48655/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo heidin oman edun valinta ... Itse olisin teoriassa halunnut omaakin etua mutta en todellakaan ottaisi muille paskaa niskaan siitä hyvästä enkä varsinkaan tuossa tilanteessa. Heidi sinetöi sitten itsensä kerralla melkein kaikkien vihauslistalle ja lentolipun ulos talosta. Voin kuvitella miltä tuntuu muilla jäädä vaille läheisten terveisiä. Nyt oli kyllä pää pahasti persiissä

Eihän se tiennyt mikä etu/paskaa oli. Olishan siellä punaisen oven takana voinut olla vaikka, häätöäänestykseen joutuminen. 

Olishan punaisen oven takana voinut olla pikapassi talosta ulos.

Niin. Siellä olisi voinut olla vaikka mitä. Immuniteetti finaaliin, kaikki muut häätöäänestykseen. Esimerkiksi. Toisen oven takana olisi voinut olla potku persaukselle bb-talosta ja muille häätövapaa viikko. Sillä aikaa taloon äänestetään aiemmin asukkaiden häätämistä asukkaista joku sisään. Kyllähän nuo kaikki spekuloivat noita käänteitä mielessään ja tuossa piti tehdä nopeasti päätös. Olisi ollut ääliömäistä olla valitsematta omaa etua.

Vierailija
48656/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallalle ääniä

Vierailija
48657/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Merve, sano vaan suorat sanat kuinka epäreilusti Heidi teki. Ihan käsittämättömän itsekäs ihminen. Merve on ihana, ei ikinä olis ottanut itselleen mitään hyvää. Hän on hyvä ihminen ja niin on Laurakin. 

Merve on täys pa ska. Haukkuu Heidiä koko ajan, tekipä Heidi mitä hyvänsä.

Kotiinsa kähisemään koko akka.

Mutkun Merve on niin cool. Sillon ihanat meikit ja vaatteet ja se on kaunis. Sitäpaitsi tyhmiä ihmisiä kuten Heidi saa haukkua. Tyhmät ja epämuodikkaat vois potkia ulos. 

Vierailija
48658/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi Sofia voittaa niin ei tarvi pelätä että Kivikasvo tai Spläässhi veisi!😄

Vierailija
48659/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Mia on niin teini

Vierailija
48660/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla lupaa säpinää??? Siis menevät Reeon vanavedessä - onpa vaikeaa

Ketju on lukittu.