Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Ei tota Merveä vaan jaksa kuunnella. Osaako sanoa mitään mukavaa. Häätöön vaan nopeasti.
pitäisiköhän pierun vapautua niin tulisi mukavampi olo
Jos on pieni pää niin hiuksia ei pitäis vetää päätä pitkin kuten Lauralla nyt on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Milla on parhaimman näköinen
Siis se erja häkkisen näköinen? Lol 😹
Kai toi Heidi tajusi että oman hautansa kaivaa sillä että heittää koko lössin bussin alle. Varmasti kaikki tuon muistaa ensiviikolla.
Heihei Heidi ei valitettavasti tule ikävä.
Siis miten Sofia rikkoi sääntöjä?
Sallan puheet on hauskoja!💕
Nyt Mialle ääniä niin ohittaa seinäruusu valittajat.
Voi kun mia lähtis kotiin 🙏
Toi Salla puhuu kuin joku ostos-tv:n hahmo
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset itkee kun ne kuulee äidin äänen tai ajattelee miestään BB talossa?
Miksi lähtivät sinne jos kerran tulee sitten niin kova ikävä jo kuuden viikon kuluttua?
Kai sitä nyt tunteensa voi näyttää. Eihän sitä voi tietää minkälaisia tunteenpurkauksia tuo talossa olo voi aiheuttaa. Helppohan se on näin talon ulkopuolisena sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Kivat sotamaalaukset tytöillä.
Ihan bitcejä kaikki ja Laurakin siellä kultapuserossaan ylimielisenä keikkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo heidin oman edun valinta ... Itse olisin teoriassa halunnut omaakin etua mutta en todellakaan ottaisi muille paskaa niskaan siitä hyvästä enkä varsinkaan tuossa tilanteessa. Heidi sinetöi sitten itsensä kerralla melkein kaikkien vihauslistalle ja lentolipun ulos talosta. Voin kuvitella miltä tuntuu muilla jäädä vaille läheisten terveisiä. Nyt oli kyllä pää pahasti persiissä
Eihän se tiennyt mikä etu/paskaa oli. Olishan siellä punaisen oven takana voinut olla vaikka, häätöäänestykseen joutuminen.
Olishan punaisen oven takana voinut olla pikapassi talosta ulos.
Niin. Siellä olisi voinut olla vaikka mitä. Immuniteetti finaaliin, kaikki muut häätöäänestykseen. Esimerkiksi. Toisen oven takana olisi voinut olla potku persaukselle bb-talosta ja muille häätövapaa viikko. Sillä aikaa taloon äänestetään aiemmin asukkaiden häätämistä asukkaista joku sisään. Kyllähän nuo kaikki spekuloivat noita käänteitä mielessään ja tuossa piti tehdä nopeasti päätös. Olisi ollut ääliömäistä olla valitsematta omaa etua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Merve, sano vaan suorat sanat kuinka epäreilusti Heidi teki. Ihan käsittämättömän itsekäs ihminen. Merve on ihana, ei ikinä olis ottanut itselleen mitään hyvää. Hän on hyvä ihminen ja niin on Laurakin.
Merve on täys pa ska. Haukkuu Heidiä koko ajan, tekipä Heidi mitä hyvänsä.
Kotiinsa kähisemään koko akka.
Mutkun Merve on niin cool. Sillon ihanat meikit ja vaatteet ja se on kaunis. Sitäpaitsi tyhmiä ihmisiä kuten Heidi saa haukkua. Tyhmät ja epämuodikkaat vois potkia ulos.
No onneksi Sofia voittaa niin ei tarvi pelätä että Kivikasvo tai Spläässhi veisi!😄
Salla lupaa säpinää??? Siis menevät Reeon vanavedessä - onpa vaikeaa
Näin on. Ei mulla ole ketään suosikkia talossa. Yleensä on ollut joku edes.