Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48621/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt näyttää paremmalta. Mia lähdössä !

Vierailija
48622/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä uhriutumista Merveltä joka itse itsekkäästi pelasti itsensä häätöäänestyksestä. Noin katkeraa ihmistä ei ole näkynyt vähään aikaa tositeeveessä

Ei se hieronut päätöstään muiden naamaan kuten Heidi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48623/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksin takia toivon, et Mia häädetään talosta.

Vierailija
48624/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mia on poistumassa, mutta ero ei ole iso. Nyt viimeiset äänet Sallalle!

Vierailija
48625/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikka ja Reeo haluaa nimenomaan kaikkien tapettityttöjen jäävän, joilla ei ole mitään omia mielipiteitä. Niin ne tapetit voi sitten heitellä yks kerrallaan pois tuolta lopuks :D

Vierailija
48626/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksikään ihminen menee äänestämään tuota oksettavaa kaksinaamaista kiusaaja Lauraa, ei tuollaisella ihmisellä voi olla faneja! Historian pahin kiusaaja Merven kanssa Suomen BB-talossa.

Menee ihan samaan kastiin aiempien BB:n voittaneiden kiusaajien Janican (2011) ja Teijan (2012) kanssa sillä erolla että Janica ja Teija olivat viihdyttäviä toisin kuin Laura.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48627/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ääniä Sallalle! Mia kotiin

Vierailija
48628/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallalle ja millalle nyt vielä kovasti ääniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48629/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman paskimmat asukkaat vuonna 2022 ovat Suomen BB:ssä.

Vierailija
48630/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä uhriutumista Merveltä joka itse itsekkäästi pelasti itsensä häätöäänestyksestä. Noin katkeraa ihmistä ei ole näkynyt vähään aikaa tositeeveessä

Siis sehän sano tossa pari pv sitten ei se luulin et tyypit oli unfollow sitä jossain niin se poisti ne kaikki omista seurattavistaan välittömästi. En tiiä minkä ikäinen toi muija on mut siis oikeesti niin hemmetin katkera ja lapsellinen ihminen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48631/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo heidin oman edun valinta ... Itse olisin teoriassa halunnut omaakin etua mutta en todellakaan ottaisi muille paskaa niskaan siitä hyvästä enkä varsinkaan tuossa tilanteessa. Heidi sinetöi sitten itsensä kerralla melkein kaikkien vihauslistalle ja lentolipun ulos talosta. Voin kuvitella miltä tuntuu muilla jäädä vaille läheisten terveisiä. Nyt oli kyllä pää pahasti persiissä

Eihän se tiennyt mikä etu/paskaa oli. Olishan siellä punaisen oven takana voinut olla vaikka, häätöäänestykseen joutuminen. 

Olishan punaisen oven takana voinut olla pikapassi talosta ulos.

Vierailija
48632/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Merve, sano vaan suorat sanat kuinka epäreilusti Heidi teki. Ihan käsittämättömän itsekäs ihminen. Merve on ihana, ei ikinä olis ottanut itselleen mitään hyvää. Hän on hyvä ihminen ja niin on Laurakin. 

Maailman parhaat, puhtoisimmat ihmiset.

Ovat oikein pyhimyksiä kaikki.👼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48633/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sietämätön tuo Millu nyt tällä hetkellä. Huh, mitä esitystä. Ihan penska.

Vierailija
48634/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Laura ja Merve eivät kannattaneet Karvanin ehdotusta? Miksi Laura vaikeutti Miikan ja Reeon peliä?

Lopeta jo. Lauran piti valita 2 jotka ei kisaa. Laura valitsi he jotka haluavat hänet pois talosta. Ja sai ruokabudjettiin rahaa Laura kun valitsi 2 ja sai vihjeen että suunnistustehtävä onnistuu.

En lopeta. Epäitsekkäämpää olisi ollut laittaa jotkut muut kuin päävihollisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48635/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<br />

kirjoitti:

Miikka ja Reeo haluaa nimenomaan kaikkien tapettityttöjen jäävän, joilla ei ole mitään omia mielipiteitä. Niin ne tapetit voi sitten heitellä yks kerrallaan pois tuolta lopuks :D

Nyt Mialle kaikki äänet!!!! Tapetit ulos!!!!

Vierailija
48636/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jännittävä" reeon ja miikkan big brother kausi sen jatkuu. Heidän talossaan. Pistänpä viestiä siis viikon tauon jälkeen. Ei tällä kaudella ole vaan jännitystä kun nuo kaksi miestä laittavat haluamansa ulos siinä järjestyksessä kuin haluavat. Ihan hyvä kausi muuten, mutta odotin bb.n puuttuvan reagoivan enemmän /viihteellisemmin tuohon. Saumoja oli. Niitä ei käytetty. Terveisin miesSeuraaja. Liian helpoksi ja varmaksi tehty reeon helppopeli.

Tämä on huonoin BB kausi koskaan. Aina kun avaa jonkin fiidin, niin sieltä ei tule kuin sitä että kuka äänestetään seuraavaksi pois. Sitten jos ja kun joku mielenkiintoinen keskustelu alkaa, samantien ohjaaja kääntää sen pois jos joku toisaalla alkaa keskustelemaan siitä että kuka äänestetään pois talosta.

Ja nämä koosteet on pelkkää "Kuka äänestetään seuraavaksi pois talosta?"

Tämä ei ole BB:tä!

Kaikki nuo "pelaajatkin" pelaa tuolla koko ajan itseään vastaan. Ensimmäisistä viikoista lähtien uudet asukkaat varoittivat ensin tulleita, että Reeo ja Miika pitää äänestää pois. Kaikki nyökyttelivät päätään, ja sitten nimesivät kuitenkin uusista asukkaista toisen pois, "Koska Reeo on niin kiva".

Nyt kun olisi ollut mahdollista saada Reeo ja Miika ulos, niin yhä edelleen nämä "pelaajat" väittävät pelaavansa, vaikka ne tyhmyyksissään nimeävät vain toisiaan, "Koska Reeo on niin kiva".

Olen kaikenlaisia typeryksiä maailmalla tavannut, mutta tämä porukka vie kyllä kirkkaasti voiton. Kaikki varoittivat Reeosta ja Miikasta, ja silti mitään ei tapahtunut, ja nyt sitten typerykset nimeävät vain toisiaan vaikka ovat niitä ns. uusia asukkaita ja ihmettelevät että miten he voivat olla viikosta toiseen nimettyinä ja miksi kukaan ei nimeä Reeoa ja Miikaa!

Jos ensi vuonna tulee vielä jotain tämänkaltaista BB roskaa, jätän 247:n ostamatta kokonaan. Onneksi en ostanut koko kautta kun oletin mitä tämä "pelaamiskausi" tulee olemaan, vaan ostin pelkästään 2 kuukautta ja siitä hyvästä on saanut katsoa Ruudusta elokuvia.

Niimpä ja kyllä varmasti pitää pohtia miksei kukaan nimeä Reeoa ja Miikkaa kun annetaan ääniä kokoajan muille. Reeo muutenkin itsekeskeinen oman edun tavoittelija ja kiero selkäänpuukottaja joka pelaa todella ilkeästi. Käytös kuin koulukiusaajalla ja takuulla ollut sellainen lapsena

Vierailija
48637/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Sofian rangaistus on häätöön joutuminen.

Vierailija
48638/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, että parhaimman näköinen lähtee pois, kun naiskatsojat pääasiassa äänestää. Eli Salla, vaikka vois jäädä taloon kyllä.

Salla parhaimman näkönen?!?!?

Ok.

Noista kukaan ei ole parhaimman näköinen. Taviksia kaikki. 

Joo, noista neljästä Salla naamaltaan kuitenkin kaunein, vaikka kropaltaan ihan tavis. Mielipiteitä toki 😁

Vierailija
48639/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset itkee kun ne kuulee äidin äänen tai ajattelee miestään BB talossa?

Miksi lähtivät sinne jos kerran tulee sitten niin kova ikävä jo kuuden viikon kuluttua?

Vierailija
48640/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuleekohan tuo Millu olevansa hauska jonkun muunkin kuin itsensä mielestä? Tuollaiset tapaukset on niin nähty, luokan häirikkö.

Miasta tulee todella mieleen yläasteen muka-koviskimma, joka nuuska huulessa ja kaljapullo kädessä roikkuu jokaisessa jätkässä ja häiriköi tunneilla. Viimeistään ysiluokalla raskaana jollekin jonnelle.

Meidän luokalla oli just tommonen, kasi- ja ysiluokan välissä kesälomalla teki abortin.

Ketju on lukittu.