Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä uhriutumista Merveltä joka itse itsekkäästi pelasti itsensä häätöäänestyksestä. Noin katkeraa ihmistä ei ole näkynyt vähään aikaa tositeeveessä
Ei se hieronut päätöstään muiden naamaan kuten Heidi.
Aleksin takia toivon, et Mia häädetään talosta.
Mia on poistumassa, mutta ero ei ole iso. Nyt viimeiset äänet Sallalle!
Miikka ja Reeo haluaa nimenomaan kaikkien tapettityttöjen jäävän, joilla ei ole mitään omia mielipiteitä. Niin ne tapetit voi sitten heitellä yks kerrallaan pois tuolta lopuks :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään ihminen menee äänestämään tuota oksettavaa kaksinaamaista kiusaaja Lauraa, ei tuollaisella ihmisellä voi olla faneja! Historian pahin kiusaaja Merven kanssa Suomen BB-talossa.
Menee ihan samaan kastiin aiempien BB:n voittaneiden kiusaajien Janican (2011) ja Teijan (2012) kanssa sillä erolla että Janica ja Teija olivat viihdyttäviä toisin kuin Laura.
Nyt ääniä Sallalle! Mia kotiin
Sallalle ja millalle nyt vielä kovasti ääniä
Maailman paskimmat asukkaat vuonna 2022 ovat Suomen BB:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mitä uhriutumista Merveltä joka itse itsekkäästi pelasti itsensä häätöäänestyksestä. Noin katkeraa ihmistä ei ole näkynyt vähään aikaa tositeeveessä
Siis sehän sano tossa pari pv sitten ei se luulin et tyypit oli unfollow sitä jossain niin se poisti ne kaikki omista seurattavistaan välittömästi. En tiiä minkä ikäinen toi muija on mut siis oikeesti niin hemmetin katkera ja lapsellinen ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo heidin oman edun valinta ... Itse olisin teoriassa halunnut omaakin etua mutta en todellakaan ottaisi muille paskaa niskaan siitä hyvästä enkä varsinkaan tuossa tilanteessa. Heidi sinetöi sitten itsensä kerralla melkein kaikkien vihauslistalle ja lentolipun ulos talosta. Voin kuvitella miltä tuntuu muilla jäädä vaille läheisten terveisiä. Nyt oli kyllä pää pahasti persiissä
Eihän se tiennyt mikä etu/paskaa oli. Olishan siellä punaisen oven takana voinut olla vaikka, häätöäänestykseen joutuminen.
Olishan punaisen oven takana voinut olla pikapassi talosta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Merve, sano vaan suorat sanat kuinka epäreilusti Heidi teki. Ihan käsittämättömän itsekäs ihminen. Merve on ihana, ei ikinä olis ottanut itselleen mitään hyvää. Hän on hyvä ihminen ja niin on Laurakin.
Maailman parhaat, puhtoisimmat ihmiset.
Ovat oikein pyhimyksiä kaikki.👼
Ihan sietämätön tuo Millu nyt tällä hetkellä. Huh, mitä esitystä. Ihan penska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Laura ja Merve eivät kannattaneet Karvanin ehdotusta? Miksi Laura vaikeutti Miikan ja Reeon peliä?
Lopeta jo. Lauran piti valita 2 jotka ei kisaa. Laura valitsi he jotka haluavat hänet pois talosta. Ja sai ruokabudjettiin rahaa Laura kun valitsi 2 ja sai vihjeen että suunnistustehtävä onnistuu.
En lopeta. Epäitsekkäämpää olisi ollut laittaa jotkut muut kuin päävihollisensa.
Vierailija<br />
kirjoitti:Miikka ja Reeo haluaa nimenomaan kaikkien tapettityttöjen jäävän, joilla ei ole mitään omia mielipiteitä. Niin ne tapetit voi sitten heitellä yks kerrallaan pois tuolta lopuks :D
Nyt Mialle kaikki äänet!!!! Tapetit ulos!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jännittävä" reeon ja miikkan big brother kausi sen jatkuu. Heidän talossaan. Pistänpä viestiä siis viikon tauon jälkeen. Ei tällä kaudella ole vaan jännitystä kun nuo kaksi miestä laittavat haluamansa ulos siinä järjestyksessä kuin haluavat. Ihan hyvä kausi muuten, mutta odotin bb.n puuttuvan reagoivan enemmän /viihteellisemmin tuohon. Saumoja oli. Niitä ei käytetty. Terveisin miesSeuraaja. Liian helpoksi ja varmaksi tehty reeon helppopeli.
Tämä on huonoin BB kausi koskaan. Aina kun avaa jonkin fiidin, niin sieltä ei tule kuin sitä että kuka äänestetään seuraavaksi pois. Sitten jos ja kun joku mielenkiintoinen keskustelu alkaa, samantien ohjaaja kääntää sen pois jos joku toisaalla alkaa keskustelemaan siitä että kuka äänestetään pois talosta.
Ja nämä koosteet on pelkkää "Kuka äänestetään seuraavaksi pois talosta?"
Tämä ei ole BB:tä!
Kaikki nuo "pelaajatkin" pelaa tuolla koko ajan itseään vastaan. Ensimmäisistä viikoista lähtien uudet asukkaat varoittivat ensin tulleita, että Reeo ja Miika pitää äänestää pois. Kaikki nyökyttelivät päätään, ja sitten nimesivät kuitenkin uusista asukkaista toisen pois, "Koska Reeo on niin kiva".
Nyt kun olisi ollut mahdollista saada Reeo ja Miika ulos, niin yhä edelleen nämä "pelaajat" väittävät pelaavansa, vaikka ne tyhmyyksissään nimeävät vain toisiaan, "Koska Reeo on niin kiva".
Olen kaikenlaisia typeryksiä maailmalla tavannut, mutta tämä porukka vie kyllä kirkkaasti voiton. Kaikki varoittivat Reeosta ja Miikasta, ja silti mitään ei tapahtunut, ja nyt sitten typerykset nimeävät vain toisiaan vaikka ovat niitä ns. uusia asukkaita ja ihmettelevät että miten he voivat olla viikosta toiseen nimettyinä ja miksi kukaan ei nimeä Reeoa ja Miikaa!
Jos ensi vuonna tulee vielä jotain tämänkaltaista BB roskaa, jätän 247:n ostamatta kokonaan. Onneksi en ostanut koko kautta kun oletin mitä tämä "pelaamiskausi" tulee olemaan, vaan ostin pelkästään 2 kuukautta ja siitä hyvästä on saanut katsoa Ruudusta elokuvia.
Niimpä ja kyllä varmasti pitää pohtia miksei kukaan nimeä Reeoa ja Miikkaa kun annetaan ääniä kokoajan muille. Reeo muutenkin itsekeskeinen oman edun tavoittelija ja kiero selkäänpuukottaja joka pelaa todella ilkeästi. Käytös kuin koulukiusaajalla ja takuulla ollut sellainen lapsena
Toivottavasti Sofian rangaistus on häätöön joutuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä, että parhaimman näköinen lähtee pois, kun naiskatsojat pääasiassa äänestää. Eli Salla, vaikka vois jäädä taloon kyllä.
Salla parhaimman näkönen?!?!?
Ok.Noista kukaan ei ole parhaimman näköinen. Taviksia kaikki.
Joo, noista neljästä Salla naamaltaan kuitenkin kaunein, vaikka kropaltaan ihan tavis. Mielipiteitä toki 😁
Miksi ihmiset itkee kun ne kuulee äidin äänen tai ajattelee miestään BB talossa?
Miksi lähtivät sinne jos kerran tulee sitten niin kova ikävä jo kuuden viikon kuluttua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleekohan tuo Millu olevansa hauska jonkun muunkin kuin itsensä mielestä? Tuollaiset tapaukset on niin nähty, luokan häirikkö.
Miasta tulee todella mieleen yläasteen muka-koviskimma, joka nuuska huulessa ja kaljapullo kädessä roikkuu jokaisessa jätkässä ja häiriköi tunneilla. Viimeistään ysiluokalla raskaana jollekin jonnelle.
Meidän luokalla oli just tommonen, kasi- ja ysiluokan välissä kesälomalla teki abortin.
No nyt näyttää paremmalta. Mia lähdössä !