Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48601/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä pitää Milla talossa, Salla saattaa heilahtaa vielä käärmesjengin puolelle.

Mian lähtö olisi oikea pelillisesti ja äänellisesti.

Vierailija
48602/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvä, että parhaimman näköinen lähtee pois, kun naiskatsojat pääasiassa äänestää. Eli Salla, vaikka vois jäädä taloon kyllä.

Salla parhaimman näkönen?!?!?

Ok.

Noista kukaan ei ole parhaimman näköinen. Taviksia kaikki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48603/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä näpäytys teille kun Laura pääsi turvaan. Hä hää

Näin siellä jodelissa uhottiinkin.

Olisin halunnut nähdä mikä oli viimeinen tilanne Looran ja Millan välillä. BB!

Vierailija
48604/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Heidi on kyllä lapsellinen idiootti!

Miten niin? Sen oli melkein pakko valita vihreä ovi koska pelkäsi, että punaisesta ovesta joutuu pihalle. Hommaa sinäkin se 24/7 niin tiedät enemmän talon tapahtumista.

Onko tää Heidi vajaa älyominaisuuksiltaan vai mikä? Eli jos ite olis tippunut toisesta niin toisesta loogisesti pitäs tippuu kaikki muut?

Höpö höpö! Meinaatko tosissasi, että Heidi olisi yksin jäänyt taloon. Nyt niitä valoja päälle!

Siis tätähän minä nimenomaan tarkoitinkin. Että onko tää Heidi niin vajaa että luuli että se ovien valinta muka tiputtaa kilpailijoita!?

Itsekäs ja ilmeisesti myös tyhmä tyyppi.

Vierailija
48605/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Merve, sano vaan suorat sanat kuinka epäreilusti Heidi teki. Ihan käsittämättömän itsekäs ihminen. Merve on ihana, ei ikinä olis ottanut itselleen mitään hyvää. Hän on hyvä ihminen ja niin on Laurakin. 

Miksi sitten eivät puolustaneet Karvanin ehdotusta? Miksi Laura vaikeutti juuri Reeon ja Miikan peliä? Sinäkin siis kuulut näihin kaksinaismoralisteihin. Tarinaakaan et varmaan puolustanut, mutta Reeon vitsejä pidät pahana.

Vierailija
48606/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rangaistukseksi Santerille sopisi, että luovuttaisi bigbrotherille kaikki seksilelunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48607/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä uhriutumista Merveltä joka itse itsekkäästi pelasti itsensä häätöäänestyksestä. Noin katkeraa ihmistä ei ole näkynyt vähään aikaa tositeeveessä

Vierailija
48608/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siitä Merven valinnasta aiheutui pahaa muille. Pelasti itsensä, joten kenenkään muu tilanne äänestyksessä ei parantunut. Jos sä voit edes pelastaa yhden, niin se on epäitsekäs teko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48609/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milla on parhaimman näköinen

Vierailija
48610/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ollut itsekästä kun Merve otti itsensä pois häädöstä? Heidi taas ei olisi hänen mukaansa saanut niin tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48611/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Laura ja Merve eivät kannattaneet Karvanin ehdotusta? Miksi Laura vaikeutti Miikan ja Reeon peliä?

Lopeta jo. Lauran piti valita 2 jotka ei kisaa. Laura valitsi he jotka haluavat hänet pois talosta. Ja sai ruokabudjettiin rahaa Laura kun valitsi 2 ja sai vihjeen että suunnistustehtävä onnistuu.

Vierailija
48612/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Merve, sano vaan suorat sanat kuinka epäreilusti Heidi teki. Ihan käsittämättömän itsekäs ihminen. Merve on ihana, ei ikinä olis ottanut itselleen mitään hyvää. Hän on hyvä ihminen ja niin on Laurakin. 

Talon pahimmalla 🐍 ei ole varaa valittaa ja moralisoida. Sama Lauran suhteen. Hyi mitä koulukiusaajia, kummatkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48613/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä näpäytys teille kun Laura pääsi turvaan. Hä hää

Näin siellä jodelissa uhottiinkin.

Olisin halunnut nähdä mikä oli viimeinen tilanne Looran ja Millan välillä. BB!

Mikä tai kuka on Loora?

Vierailija
48614/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Merve, sano vaan suorat sanat kuinka epäreilusti Heidi teki. Ihan käsittämättömän itsekäs ihminen. Merve on ihana, ei ikinä olis ottanut itselleen mitään hyvää. Hän on hyvä ihminen ja niin on Laurakin. 

Maailman parhaat, puhtoisimmat ihmiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48615/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru ulos!

Vierailija
48616/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt loppukiri Sallalle, Millaa unohtamatta.

Vierailija
48617/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jess! Kiroilija on lähtemässä.

Vierailija
48618/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Merve, sano vaan suorat sanat kuinka epäreilusti Heidi teki. Ihan käsittämättömän itsekäs ihminen. Merve on ihana, ei ikinä olis ottanut itselleen mitään hyvää. Hän on hyvä ihminen ja niin on Laurakin. 

Merve on täys pa ska. Haukkuu Heidiä koko ajan, tekipä Heidi mitä hyvänsä.

Kotiinsa kähisemään koko akka.

Vierailija
48619/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo naisjuontajien vaattet mukamas trendikkäitä, tai upeita....aivan kamalia!

Ihan oikeasti. Nuorison mukaan, ei mitään tyylitajua stailaajilla....

Järkyttävä laatikkoasu! 😱

Vierailija
48620/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt toi prutku tuolta ulos!!!! Toinen prutku odottaa jo studiossa.

Ketju on lukittu.