Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Hahhahhaa, nauran kakkaisesti kun surkimus Salla putoaa. Milla hajoaa ja tourette-Heidi ticcaa ihan himona. Hyvä Laura ja Merve, tyylikkäät kaunottaret.
Älä unohda kakkavaippaa!
Vierailija kirjoitti:
Katsos mervekin peiliin kuka ajoi omaa etua otti itsensä pois häädöstä ja valittaa heidistä
Tekee Heidi mitä tahansa, tuo känisijä valittaa aina.
Mian pierut, huudot tois kuitenkin äxönii. Milla ei tuo mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi Heidi on kyllä lapsellinen idiootti!
Miten niin? Sen oli melkein pakko valita vihreä ovi koska pelkäsi, että punaisesta ovesta joutuu pihalle. Hommaa sinäkin se 24/7 niin tiedät enemmän talon tapahtumista.
Pahinta tuossa oli itsekään valinnan lisäksi kuitenkin nuo ääliömäiset puheet.
Ai sä olisit mielummin mahdollisesti tippunut ulos talosta, jotta olis säästänyt muille läheisten kirjeet.🤪
Juurihan sanoin, että ne päätöksen jälkeiset puheet olivat täyttä törkeyttä. Voi pitää päänsä kiinni tuollaisen päätöksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Heidi. Joskus pelissä voi ajatella itseään. Niin kuin Laura ja Mervekin.
Se ajattelee aina vain itseään. Joskus vois muitakin miettiä
Mitenköhän silloin kun otti viikoksi tiskit itselleen sekä kylmän veden suihkut kun meni sanomaan että hänelle on tullut kolme kertaa kuulutus sääntöjen rikkeestä. Monet enemmän sääntöjä rikkoneet olivat vaan hiljaa kun eivät itse halunneet rangaistuksen kärsijöiksi.
Jep. Nyt sai Heidi korvauksen siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo heidin oman edun valinta ... Itse olisin teoriassa halunnut omaakin etua mutta en todellakaan ottaisi muille paskaa niskaan siitä hyvästä enkä varsinkaan tuossa tilanteessa. Heidi sinetöi sitten itsensä kerralla melkein kaikkien vihauslistalle ja lentolipun ulos talosta. Voin kuvitella miltä tuntuu muilla jäädä vaille läheisten terveisiä. Nyt oli kyllä pää pahasti persiissä
Eihän se tiennyt mikä etu/paskaa oli. Olishan siellä punaisen oven takana voinut olla vaikka, häätöäänestykseen joutuminen.
No näinpä. Ihmiset ylireagoivat, jälleen kerran. Onpa kauheeta nukkua yksi yö ulkona, vieläpä lasitetulla "terasilla" :---D
Kultapossuksi pukeutuneelta putkahti pieru kun pääsi päiväkirjahuoneesta pihalle.
Tuosta kirosanoja suoltavasta Milluukkesta pitää pika pikaa päästä eroon.
Nuo naisjuontajien vaattet mukamas trendikkäitä, tai upeita....aivan kamalia!
Ihan oikeasti. Nuorison mukaan, ei mitään tyylitajua stailaajilla....
Aika pentu tuo Heidi. Pitää saada kuulla viesti äidiltä "jatka samaan malliiin".
Miksi Laura ja Merve eivät kannattaneet Karvanin ehdotusta? Miksi Laura vaikeutti Miikan ja Reeon peliä?
Oksettavaa miten noi muut asukkaat menee olevinaan halaamaan Heidiä.
Vierailija kirjoitti:
Selvä, että parhaimman näköinen lähtee pois, kun naiskatsojat pääasiassa äänestää. Eli Salla, vaikka vois jäädä taloon kyllä.
Salla parhaimman näkönen?!?!?
Ok.
Kultapossu Laura kirjoitti:
Onneks tänään on ruutu+tilaus on viimeistä päivää voimassa. En uusi ennenkuin Laura ulostuu talosta.
Millun jos sais tänään pihalle niin toki positiivinen asia olisi.Jatkossa katson vaan Sainion lähetyksen, ei tota käärmemuidujengiä vaan jaksa.
Tuo käärme kehtasi pk:ssa Annille kertoa, että hän oli häädössä muka siksi, et Reeo& Miikka käytti koodikieltä. Niinhän tuo käärme kätyreineen käytti itsekin ja ettei muka tienny olevansa operaatio kaninkolossa. Yök mikä muija! Harmi ettei tippunut!
Millu kotiin piereskelemään :)
Hyi saakeli. Mitä tuo Heidi määkyy ja vollottaa naama räässä.
Hyvä Merve, sano vaan suorat sanat kuinka epäreilusti Heidi teki. Ihan käsittämättömän itsekäs ihminen. Merve on ihana, ei ikinä olis ottanut itselleen mitään hyvää. Hän on hyvä ihminen ja niin on Laurakin.
Vierailija kirjoitti:
Luuleekohan tuo Millu olevansa hauska jonkun muunkin kuin itsensä mielestä? Tuollaiset tapaukset on niin nähty, luokan häirikkö.
Miasta tulee todella mieleen yläasteen muka-koviskimma, joka nuuska huulessa ja kaljapullo kädessä roikkuu jokaisessa jätkässä ja häiriköi tunneilla. Viimeistään ysiluokalla raskaana jollekin jonnelle.
Kylläpä Jodelissa haluttiin niin tylsää big Brotheria🥱 mitä mielenkiintoa tässä käänteessä oli? Tylsää jos tuonne jää joku läyhääjäjengi jotka on kavereita keskenään eikä synny konflikteja.
Miksi yksikään ihminen menee äänestämään tuota oksettavaa kaksinaamaista kiusaaja Lauraa, ei tuollaisella ihmisellä voi olla faneja! Historian pahin kiusaaja Merven kanssa Suomen BB-talossa.
Näin siellä jodelissa uhottiinkin.