Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48561/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Heidi on kyllä lapsellinen idiootti!

Miten niin? Sen oli melkein pakko valita vihreä ovi koska pelkäsi, että punaisesta ovesta joutuu pihalle. Hommaa sinäkin se 24/7 niin tiedät enemmän talon tapahtumista.

Pahinta tuossa oli itsekään valinnan lisäksi kuitenkin nuo ääliömäiset puheet.

Ai sä olisit mielummin mahdollisesti tippunut ulos talosta, jotta olis säästänyt muille läheisten kirjeet.🤪

Vierailija
48562/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo heidin oman edun valinta ... Itse olisin teoriassa halunnut omaakin etua mutta en todellakaan ottaisi muille paskaa niskaan siitä hyvästä enkä varsinkaan tuossa tilanteessa. Heidi sinetöi sitten itsensä kerralla melkein kaikkien vihauslistalle ja lentolipun ulos talosta. Voin kuvitella miltä tuntuu muilla jäädä vaille läheisten terveisiä. Nyt oli kyllä pää pahasti persiissä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48563/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jaksatte katsoa tota?

Näyttää niin siltä että tuotanto olisi pedannut alusta asti voiton Reetulle. Kaikki mielenkiinto ohjelmaan mennyt kun 'tietää' miten tulee käymään.

No voihan sitä mätisäkkiä täällä ainakin solvata, kun ei ole muuta iloa tästä ohjelmasta.

Vierailija
48564/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jännittävä" reeon ja miikkan big brother kausi sen jatkuu. Heidän talossaan. Pistänpä viestiä siis viikon tauon jälkeen. Ei tällä kaudella ole vaan jännitystä kun nuo kaksi miestä laittavat haluamansa ulos siinä järjestyksessä kuin haluavat. Ihan hyvä kausi muuten, mutta odotin bb.n puuttuvan reagoivan enemmän /viihteellisemmin tuohon. Saumoja oli. Niitä ei käytetty. Terveisin miesSeuraaja. Liian helpoksi ja varmaksi tehty reeon helppopeli.

Tämä on huonoin BB kausi koskaan. Aina kun avaa jonkin fiidin, niin sieltä ei tule kuin sitä että kuka äänestetään seuraavaksi pois. Sitten jos ja kun joku mielenkiintoinen keskustelu alkaa, samantien ohjaaja kääntää sen pois jos joku toisaalla alkaa keskustelemaan siitä että kuka äänestetään pois talosta.

Ja nämä koosteet on pelkkää "Kuka äänestetään seuraavaksi pois talosta?"

Tämä ei ole BB:tä!

Kaikki nuo "pelaajatkin" pelaa tuolla koko ajan itseään vastaan. Ensimmäisistä viikoista lähtien uudet asukkaat varoittivat ensin tulleita, että Reeo ja Miika pitää äänestää pois. Kaikki nyökyttelivät päätään, ja sitten nimesivät kuitenkin uusista asukkaista toisen pois, "Koska Reeo on niin kiva".

Nyt kun olisi ollut mahdollista saada Reeo ja Miika ulos, niin yhä edelleen nämä "pelaajat" väittävät pelaavansa, vaikka ne tyhmyyksissään nimeävät vain toisiaan, "Koska Reeo on niin kiva".

Olen kaikenlaisia typeryksiä maailmalla tavannut, mutta tämä porukka vie kyllä kirkkaasti voiton. Kaikki varoittivat Reeosta ja Miikasta, ja silti mitään ei tapahtunut, ja nyt sitten typerykset nimeävät vain toisiaan vaikka ovat niitä ns. uusia asukkaita ja ihmettelevät että miten he voivat olla viikosta toiseen nimettyinä ja miksi kukaan ei nimeä Reeoa ja Miikaa!

Jos ensi vuonna tulee vielä jotain tämänkaltaista BB roskaa, jätän 247:n ostamatta kokonaan. Onneksi en ostanut koko kautta kun oletin mitä tämä "pelaamiskausi" tulee olemaan, vaan ostin pelkästään 2 kuukautta ja siitä hyvästä on saanut katsoa Ruudusta elokuvia.

Vierailija
48565/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan Lauraa äänesti, sai paljon lokaa niskaan päällikkyydestään ja päivän reuhottaminen tutannon taholta palkittiin. Alkuvuoisina BB aina ilmoitti, että voi muuttaa sääntöjään ja tässä yksi hauska muutos. Siinhän ihaillaan nyt tätä pskamasiinaa.

Vierailija
48566/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Heidi on kyllä lapsellinen idiootti!

Miten niin? Sen oli melkein pakko valita vihreä ovi koska pelkäsi, että punaisesta ovesta joutuu pihalle. Hommaa sinäkin se 24/7 niin tiedät enemmän talon tapahtumista.

Onko tää Heidi vajaa älyominaisuuksiltaan vai mikä? Eli jos ite olis tippunut toisesta niin toisesta loogisesti pitäs tippuu kaikki muut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48567/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Heidi. Joskus pelissä voi ajatella itseään. Niin kuin Laura ja Mervekin.

Se ajattelee aina vain itseään. Joskus vois muitakin miettiä

Mitenköhän silloin kun otti viikoksi tiskit itselleen sekä kylmän veden suihkut kun meni sanomaan että hänelle on tullut kolme kertaa kuulutus sääntöjen rikkeestä. Monet enemmän sääntöjä rikkoneet olivat vaan hiljaa kun eivät itse halunneet rangaistuksen kärsijöiksi.

Vierailija
48568/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika loppuu kohta kesken, nyt niitä ääniä Sallalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48569/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksi odottaa Millua katsomossa. Pääsisi hotellihuoneeseen toistensa kainaloon, jos Mia lähtee. Ei huono vaihtoehto. Ihanat Allu & Millu

Vierailija
48570/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä, että parhaimman näköinen lähtee pois, kun naiskatsojat pääasiassa äänestää. Eli Salla, vaikka vois jäädä taloon kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48571/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi Heidi on kyllä lapsellinen idiootti!

Miten niin? Sen oli melkein pakko valita vihreä ovi koska pelkäsi, että punaisesta ovesta joutuu pihalle. Hommaa sinäkin se 24/7 niin tiedät enemmän talon tapahtumista.

Onko tää Heidi vajaa älyominaisuuksiltaan vai mikä? Eli jos ite olis tippunut toisesta niin toisesta loogisesti pitäs tippuu kaikki muut?

Höpö höpö! Meinaatko tosissasi, että Heidi olisi yksin jäänyt taloon. Nyt niitä valoja päälle!

Vierailija
48572/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluutte Ateenasta bb voittajan äänestätte Miaa.

En tod halua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48573/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolta nyt Salla lähtee, niin ehä Millasta vois irrota jotain viihdettä vihdoin?

Ilman tupakkaa ja Sallaa vois ainakin olla aineksset...

Vierailija
48574/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo heidin oman edun valinta ... Itse olisin teoriassa halunnut omaakin etua mutta en todellakaan ottaisi muille paskaa niskaan siitä hyvästä enkä varsinkaan tuossa tilanteessa. Heidi sinetöi sitten itsensä kerralla melkein kaikkien vihauslistalle ja lentolipun ulos talosta. Voin kuvitella miltä tuntuu muilla jäädä vaille läheisten terveisiä. Nyt oli kyllä pää pahasti persiissä

Eihän se tiennyt mikä etu/paskaa oli. Olishan siellä punaisen oven takana voinut olla vaikka, häätöäänestykseen joutuminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48575/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santeri ruoskikoon vaan itseään!

Vierailija
48576/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa, nauran kakkaisesti kun surkimus Salla putoaa. Milla hajoaa ja tourette-Heidi ticcaa ihan himona. Hyvä Laura ja Merve, tyylikkäät kaunottaret.

Vierailija
48577/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että tällä ohjelmalla halutaan edistää kieroilua, selän takana puhumista, itsekkyyttä, kaksinaamaisuutta, pilkkaamista, kiusaamista sekä kaksinaismoralismia.

Vierailija
48578/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Heidi. Joskus pelissä voi ajatella itseään. Niin kuin Laura ja Mervekin.

Se ajattelee aina vain itseään. Joskus vois muitakin miettiä

Mitä se Merve itkee itsekkyydestä, itsekin pelasti oman per seensä äänestyksestä. Pitäisikö kaikkien muiden märistä myös Merven itsekkyydestä?

Mistä Heidi olis voinut tietää mitä se kurjuus ja etu tarkoittaa, sehän olis vaikka voinut olla häätö. Tuskinpa kukaan noista olis valinnut itselleen kurjuutta mitä ei etukäteen tiedä

Täysin eri asia! Koko muu asukasjoukko ei todellakaan saanu kärsiä Merven päätökseatä. Miks pitää väkisin vääntää tollasta shaibaa?

Vierailija
48579/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä, että parhaimman näköinen lähtee pois, kun naiskatsojat pääasiassa äänestää. Eli Salla, vaikka vois jäädä taloon kyllä.

Kuka noista on parhaimman näköinen. Samanlaisia wee-tee-emäntiä kaikki. 

Vierailija
48580/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jännittävä" reeon ja miikkan big brother kausi sen jatkuu. Heidän talossaan. Pistänpä viestiä siis viikon tauon jälkeen. Ei tällä kaudella ole vaan jännitystä kun nuo kaksi miestä laittavat haluamansa ulos siinä järjestyksessä kuin haluavat. Ihan hyvä kausi muuten, mutta odotin bb.n puuttuvan reagoivan enemmän /viihteellisemmin tuohon. Saumoja oli. Niitä ei käytetty. Terveisin miesSeuraaja. Liian helpoksi ja varmaksi tehty reeon helppopeli.

Tämä on huonoin BB kausi koskaan. Aina kun avaa jonkin fiidin, niin sieltä ei tule kuin sitä että kuka äänestetään seuraavaksi pois. Sitten jos ja kun joku mielenkiintoinen keskustelu alkaa, samantien ohjaaja kääntää sen pois jos joku toisaalla alkaa keskustelemaan siitä että kuka äänestetään pois talosta.

Ja nämä koosteet on pelkkää "Kuka äänestetään seuraavaksi pois talosta?"

Tämä ei ole BB:tä!

Kaikki nuo "pelaajatkin" pelaa tuolla koko ajan itseään vastaan. Ensimmäisistä viikoista lähtien uudet asukkaat varoittivat ensin tulleita, että Reeo ja Miika pitää äänestää pois. Kaikki nyökyttelivät päätään, ja sitten nimesivät kuitenkin uusista asukkaista toisen pois, "Koska Reeo on niin kiva".

Nyt kun olisi ollut mahdollista saada Reeo ja Miika ulos, niin yhä edelleen nämä "pelaajat" väittävät pelaavansa, vaikka ne tyhmyyksissään nimeävät vain toisiaan, "Koska Reeo on niin kiva".

Olen kaikenlaisia typeryksiä maailmalla tavannut, mutta tämä porukka vie kyllä kirkkaasti voiton. Kaikki varoittivat Reeosta ja Miikasta, ja silti mitään ei tapahtunut, ja nyt sitten typerykset nimeävät vain toisiaan vaikka ovat niitä ns. uusia asukkaita ja ihmettelevät että miten he voivat olla viikosta toiseen nimettyinä ja miksi kukaan ei nimeä Reeoa ja Miikaa!

Jos ensi vuonna tulee vielä jotain tämänkaltaista BB roskaa, jätän 247:n ostamatta kokonaan. Onneksi en ostanut koko kautta kun oletin mitä tämä "pelaamiskausi" tulee olemaan, vaan ostin pelkästään 2 kuukautta ja siitä hyvästä on saanut katsoa Ruudusta elokuvia.

Niin, tälläkin viikolla reeo selvisi kun tuotiin hyvän mielen keiju pelastamaan kovimman pelurin viikko. Kiitos 2022 lisää tätä helppoutta ja varmuutta!

Ketju on lukittu.