Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
No toivottavasti ees mia luiskaan, pierujensa kanssa 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jännittävä" reeon ja miikkan big brother kausi sen jatkuu. Heidän talossaan. Pistänpä viestiä siis viikon tauon jälkeen. Ei tällä kaudella ole vaan jännitystä kun nuo kaksi miestä laittavat haluamansa ulos siinä järjestyksessä kuin haluavat. Ihan hyvä kausi muuten, mutta odotin bb.n puuttuvan reagoivan enemmän /viihteellisemmin tuohon. Saumoja oli. Niitä ei käytetty. Terveisin miesSeuraaja. Liian helpoksi ja varmaksi tehty reeon helppopeli.
Koska naiset vaan haukkuu toisiaan selän takana. Yhdessä tekemällä saisivat reeon ja Miikan penkille yhtä aikaa.
Ei ole auttanut sekään tällä kaudella. Juuri niinä hetkinä kun reeo on saatu asetettua johonkin, pelastuu hän niissäkin tilanteissa.
Hyvä näpäytys teille kun Laura pääsi turvaan. Hä hää
Jos lippalakki on paskanen niin kannattaa lähteä kotiin. Vink vink
Tapetit ulos!!! Nyt ääniä Mialle!!! 🏋🏋🏋
Laura: "mä en kuullut kannustushuutoja!" (Studiosta siis) ehkä hieman ylimielinen...
Sitruunaface varmaan käynnistää nyt läppämachinen.
No ei hätää, Laura tulee tippuu ens viikolla.
Nonni kyllä Heidi tiesi että saa oman edun aj muille vahingon
No nyt sitten näistä kolmesta korvia raastava sisko Millu pihalle!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä näpäytys teille kun Laura pääsi turvaan. Hä hää
No onneksi ei ainakaan voita tota BB:tä.
Pissishuutaja ulos tänään talosta.
BOORIIING! NIIN ITSESTÄÄN SELVÄÄ! KETÄ KIINNOSTAA?
Jeeeeeeeee. Vai lähtee Laura kotiin kuten Reeon jengi läyhäsi ja toivoi. Kiitos Lauran puolesta äänestäjille. Nyt ääniä Mialle tai Sallalle.
Vierailija kirjoitti:
No ei hätää, Laura tulee tippuu ens viikolla.
Ei vaan heidi
Sallalle ääniä, pierupöksy kotisohvalle Allun seuraksi
Sallalle ja Millalle ääniä. Mia haluaakin jo Aleksin viekkuun.