Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Lettu-Leena kirjoitti:
Kävin ulkona ja satoi paljon vettä. Nyt on lettu ihan kosteana.👄
paljain ber---seinkö kävelit
Toivottavasti milla ja salla pääsee jatkoon, ennemmin kun laura kuka tuntee olevansa "pelin päällä" tai mia, kumman kaa imitaattori 😂
Oikeasti nuo Lauran yritykset olla ilmeisesti sarkastinen läpänheittäjä, ovat suorastaan avuttomia. Ja kun ei oikein kirvoita naurunremakkaa hänen läppänsä, niin sitten ottaa noita Peteliuksen sketsien hokemista ja tekoräkätystä Millun kanssa ja muuta yhtä vaivannuttavaa.
Kyl voi olla samanlainen tapaus viime vuoden Muurahaiskuningattaren kanssa (Katjako sen nimi on`?). Epävarma ja varovainen pomona, että ei vain sano tai tee mitään sellaista, mikä suututtaisi muut asukkaat. Sitten taputtaa itseään olalle, että olinpa älykäs ja kuinka tyhmä toi Heidi on. Ja katsojat kuolee tylsyyteen.
Santerilla ihanat tekohiukset. Santeri-neiti kylvyssä, ah ha, haa!
Eikö turvaan pääse aika pian eli Lauralla loppuu jännittäminen. Sallan tai Millan laittaisin ulos. Yhtä juonittelua koko pvä.
Onkohan Merve laitattanut takapuoleensa täytettä vyötäröltä. Huulissa on ainakin.
Toi läyhäjengi tekee elämänsä virheen kun laittaa Heidin häätösoffalle. Sitten siellä on sinakin Merve ja Laura, jos ei tänään tipu. Samoin siellä istuu Milena.
Nukkuvat 10 tuntia, makaavat sohvalla 8 tuntia, syövät 6 tuntia, siinä päiväohjelmaa kerrakseen.
Kenen kanssa Merve mustamaalaa muita, kun Laura häädetään talosta. Milena??
Eli näillä sivuilla laura ja mia on suosikit 🙄
Laura pihalle ei ääniä sille menee rahat hukkaan
Vierailija kirjoitti:
Kenen kanssa Merve mustamaalaa muita, kun Laura häädetään talosta. Milena??
Mian ja Milenan.
Reeoa kaduttaa Miikan kanssa hengailu ja muuttuu itsekin ilkeäksi. Ei paljon valinnanvaraa. Nabaz aika surullinen. Harmi, että Rusu poistettu.
Vierailija kirjoitti:
Kultapaita on aika kamala. Liisteritukalla?
The star is born.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultapaita on aika kamala. Liisteritukalla?
The star is born.
The star is porn.
Vierailija kirjoitti:
Miikan jukkoilu alkanut ärsyttää. Vaikka onkin huumoria, nii ei enää oo hauskaa ku ihan kokkoajan Nabbea piikittelee. Menee jo ilkkeyden puolelle. Vaikka Reeo pidetäänkin pahempana, nii kyllä mun mielestä Miikka on paljon pahempi. Reeolla kuitenki on tilannetajua, eikä vaan jatka ja jatka pìikittelyä. Muutaman kkerran Miikalleki huomauttanutkin kevyesti kun menee liian pitkälle.
Mäkin oon huomannut että Reeoaki ehkä vähä alkanut haittaan tuo Miikan jatkuva nälviminen Nabbea kohtaan. Alkuun lähti itekki paljon enemmän mukaan, nyt koittaa viedä usein keskustelua muihin suuntiin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Merve laitattanut takapuoleensa täytettä vyötäröltä. Huulissa on ainakin.
On yoghurt splääsh-täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Merve laitattanut takapuoleensa täytettä vyötäröltä. Huulissa on ainakin.
hyvin on muodokas takapuoli, käykö Merve salilla? humppaaa pumppaaa kun ingas jumppaa, kannat kattoon rallalllaaa
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla Sallalla oo muuta vaatetta laittaa sunnnuntain lähetyksiin ku tuo hoitajan takki?
tuo ollut aiemminkin, eikö oo ottanut mukaan juhlaläninkiä
Itse istuisin nakuna häätösohvalla. Saisin varmaan kunnolla niitä ääniä.