Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48221/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muut naiset laittaa itseään, mutta Heidi ei vaatteilla koreile. Kamalia rääsyjä.

Fiksumman näköinen kuin läyhäjengin tyyppien hirviömeikit.

No ei Heidin meikki mikään tyylikkyyden huipentuma kyllä ole... Yrittää jäljitellä isoja tyttöjä, mutta ei ihan onnistu. Vai meikkasiko joku hänet?

Vierailija
48222/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuolla Sallalla oo muuta vaatetta laittaa sunnnuntain lähetyksiin ku tuo hoitajan takki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48223/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nabaz siirtyy pian tyttöjen leiriin, jos Miikka jatkaa vittuiluaan. Ei näytä ihan huumorilla ottavan kaikkea.

Oli Nabazilta huono peliliike lyöttäytyä Miikkan ja Reeon kanssa kun ei justiinsa näytä niin hyvin tulevan näitten kanssa toimeen. Kyllähän se kohteliaisuudesta naureskelee mukana, mutta taitaa rasauttaa melkoisesti. Ja liekkö osittain siitä syystä ollut tunteet välillä pinnassa muittenkin kanssa. No, onhan se ymmärrettävää jos joutuu jatkuvan naljuilun kohteena olemaan, niin hermot siinä voi mennä.

Vierailija
48224/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikan jukkoilu alkanut ärsyttää. Vaikka onkin huumoria, nii ei enää oo hauskaa ku ihan kokkoajan Nabbea piikittelee. Menee jo ilkkeyden puolelle. Vaikka Reeo pidetäänkin pahempana, nii kyllä mun mielestä Miikka on paljon pahempi. Reeolla kuitenki on tilannetajua, eikä vaan jatka ja jatka pìikittelyä. Muutaman kkerran Miikalleki huomauttanutkin kevyesti kun menee liian pitkälle.

Vierailija
48225/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sotamaalaukset tytöillä.

Vierailija
48226/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin ulkona ja satoi paljon vettä. Nyt on lettu ihan kosteana.👄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48227/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivat sotamaalaukset tytöillä.

Illan lähetyksessä silmin mustat aukot.

Vierailija
48228/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat sotamaalaukset tytöillä.

Illan lähetyksessä silmin mustat aukot.

silminä*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48229/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Krisu sai vitsailla, niin saa Reeokin vitsailla. Lauralla, Mervellä sun muilla on oma vastuu tunteistaan niin kuin oli Tarinallakin.

Tarinahan puhui ärtymyksistään suoraan toisin kuin nämä kaksi lätkyttäjää. Merve ovelasti OK hionessa tiristi pienet itkut, jotta saa uskottavuutta lisää ja samalla mustamaalattua pelitaktisista syistä.

Krisu oli ihan oma persoonansa, ei voi missään suhteessa verrata. Hän ei tunteitaan näytellyt, oli tunteettoman oloinen.

Vierailija
48230/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nabaz siirtyy pian tyttöjen leiriin, jos Miikka jatkaa vittuiluaan. Ei näytä ihan huumorilla ottavan kaikkea.

Oli Nabazilta huono peliliike lyöttäytyä Miikkan ja Reeon kanssa kun ei justiinsa näytä niin hyvin tulevan näitten kanssa toimeen. Kyllähän se kohteliaisuudesta naureskelee mukana, mutta taitaa rasauttaa melkoisesti. Ja liekkö osittain siitä syystä ollut tunteet välillä pinnassa muittenkin kanssa. No, onhan se ymmärrettävää jos joutuu jatkuvan naljuilun kohteena olemaan, niin hermot siinä voi mennä.

Hyvin näyttää vielä tulevan toimeen Reeon kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48231/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralle tiedoksi Hesen ranskalaiset valmistetaan aidosta perunasta, ei niin kuin läyhäjengiläinen sanoi. (valehteli?)

Vierailija
48232/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuolla Sallalla oo muuta vaatetta laittaa sunnnuntain lähetyksiin ku tuo hoitajan takki?

Miksi ei saisi olla? Ettei sulle tulis paha mieli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48233/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin pähee, sanoo Laura, niin itsevarmana täydessä tällingeissä, puhuu ihan muitten kielellä.

Vierailija
48234/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Merveä ja Lauraa ahdistaa Reeon vitsit niin miks ei puhu asiasta Reeolle? Vai ovatko niin vässyköitä? Tarinalla oli paljon enemmän rohkeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48235/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauralla noussut kusi päähän.

Vierailija
48236/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa jos Aleksi ja Mia pääsee ehkä tänään yhteen 💕

Vierailija
48237/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reeo on aika hämillään Nabazkzen naurukohtauksista. Onhan ne aika pelottavia sekoiluja suljetussa tilassa. Jotain nappeja ottaa aamuin illoin

Vierailija
48238/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultapaita on aika kamala. Liisteritukalla?

Vierailija
48239/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat Reeo ja Miikka ulos!

Vierailija
48240/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Merveä ja Lauraa ahdistaa Reeon vitsit niin miks ei puhu asiasta Reeolle? Vai ovatko niin vässyköitä? Tarinalla oli paljon enemmän rohkeutta.

Onko Repa-neiti kertonut oikein  vitsin?

Ketju on lukittu.