Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Eikö tuolla Sallalla oo muuta vaatetta laittaa sunnnuntain lähetyksiin ku tuo hoitajan takki?
Vierailija kirjoitti:
Nabaz siirtyy pian tyttöjen leiriin, jos Miikka jatkaa vittuiluaan. Ei näytä ihan huumorilla ottavan kaikkea.
Oli Nabazilta huono peliliike lyöttäytyä Miikkan ja Reeon kanssa kun ei justiinsa näytä niin hyvin tulevan näitten kanssa toimeen. Kyllähän se kohteliaisuudesta naureskelee mukana, mutta taitaa rasauttaa melkoisesti. Ja liekkö osittain siitä syystä ollut tunteet välillä pinnassa muittenkin kanssa. No, onhan se ymmärrettävää jos joutuu jatkuvan naljuilun kohteena olemaan, niin hermot siinä voi mennä.
Miikan jukkoilu alkanut ärsyttää. Vaikka onkin huumoria, nii ei enää oo hauskaa ku ihan kokkoajan Nabbea piikittelee. Menee jo ilkkeyden puolelle. Vaikka Reeo pidetäänkin pahempana, nii kyllä mun mielestä Miikka on paljon pahempi. Reeolla kuitenki on tilannetajua, eikä vaan jatka ja jatka pìikittelyä. Muutaman kkerran Miikalleki huomauttanutkin kevyesti kun menee liian pitkälle.
Kivat sotamaalaukset tytöillä.
Kävin ulkona ja satoi paljon vettä. Nyt on lettu ihan kosteana.👄
Vierailija kirjoitti:
Kivat sotamaalaukset tytöillä.
Illan lähetyksessä silmin mustat aukot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivat sotamaalaukset tytöillä.
Illan lähetyksessä silmin mustat aukot.
silminä*
Vierailija kirjoitti:
Jos Krisu sai vitsailla, niin saa Reeokin vitsailla. Lauralla, Mervellä sun muilla on oma vastuu tunteistaan niin kuin oli Tarinallakin.
Tarinahan puhui ärtymyksistään suoraan toisin kuin nämä kaksi lätkyttäjää. Merve ovelasti OK hionessa tiristi pienet itkut, jotta saa uskottavuutta lisää ja samalla mustamaalattua pelitaktisista syistä.
Krisu oli ihan oma persoonansa, ei voi missään suhteessa verrata. Hän ei tunteitaan näytellyt, oli tunteettoman oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nabaz siirtyy pian tyttöjen leiriin, jos Miikka jatkaa vittuiluaan. Ei näytä ihan huumorilla ottavan kaikkea.
Oli Nabazilta huono peliliike lyöttäytyä Miikkan ja Reeon kanssa kun ei justiinsa näytä niin hyvin tulevan näitten kanssa toimeen. Kyllähän se kohteliaisuudesta naureskelee mukana, mutta taitaa rasauttaa melkoisesti. Ja liekkö osittain siitä syystä ollut tunteet välillä pinnassa muittenkin kanssa. No, onhan se ymmärrettävää jos joutuu jatkuvan naljuilun kohteena olemaan, niin hermot siinä voi mennä.
Hyvin näyttää vielä tulevan toimeen Reeon kanssa.
Lauralle tiedoksi Hesen ranskalaiset valmistetaan aidosta perunasta, ei niin kuin läyhäjengiläinen sanoi. (valehteli?)
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla Sallalla oo muuta vaatetta laittaa sunnnuntain lähetyksiin ku tuo hoitajan takki?
Miksi ei saisi olla? Ettei sulle tulis paha mieli?
Helvetin pähee, sanoo Laura, niin itsevarmana täydessä tällingeissä, puhuu ihan muitten kielellä.
Jos Merveä ja Lauraa ahdistaa Reeon vitsit niin miks ei puhu asiasta Reeolle? Vai ovatko niin vässyköitä? Tarinalla oli paljon enemmän rohkeutta.
Lauralla noussut kusi päähän.
Ihanaa jos Aleksi ja Mia pääsee ehkä tänään yhteen 💕
Reeo on aika hämillään Nabazkzen naurukohtauksista. Onhan ne aika pelottavia sekoiluja suljetussa tilassa. Jotain nappeja ottaa aamuin illoin
Kultapaita on aika kamala. Liisteritukalla?
Kiusaajat Reeo ja Miikka ulos!
Vierailija kirjoitti:
Jos Merveä ja Lauraa ahdistaa Reeon vitsit niin miks ei puhu asiasta Reeolle? Vai ovatko niin vässyköitä? Tarinalla oli paljon enemmän rohkeutta.
Onko Repa-neiti kertonut oikein vitsin?
No ei Heidin meikki mikään tyylikkyyden huipentuma kyllä ole... Yrittää jäljitellä isoja tyttöjä, mutta ei ihan onnistu. Vai meikkasiko joku hänet?