Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?
Oikeassahan he ovat. Suurin osa kommenteista täyttä shaissea.
Talossa on niin paljon sontaa, sitä ei saa pesemälläkään pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen 'kypärä'kampauksen tuo Merve tekee itselleen
Joo ei voi käsittää miten rumat hiukset! Jos olis vaikka pitkät kiharat ja runsaasti ohennetut mut tuommoinen jäykkä kypärä on järkky 😳
Mervellä olisi upeat hiukset hyvällä leikkauksella kiharana ilman kömpelöä värjäystä. Miksi ihmeessä yrittää suoristaa niitä?
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö Laura on "esiintynyt" kovasti? Yritin katsoa 247 aamupäivällä, mutta täti veti niin noloa showta että ei vaan pystynyt katsomaan.
Siellä se on naama norsunv.......a kulkenut kultapusero päällään ja mulkoillut mm. Sallaa ja Millaa. Toivottavasti tuo käärme putoaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?
Kyllä fanitan!!!!!!!!!!!!
Repa-neiti kyttää toisessa huoneessa ja Miikka-neiti toisessa. :D
Kannattaisiko Miikka-neidin miettiä, onko hän liikaa Repa-neidin kyljessä?
Vierailija kirjoitti:
Muut naiset laittaa itseään, mutta Heidi ei vaatteilla koreile. Kamalia rääsyjä.
Fiksumman näköinen kuin läyhäjengin tyyppien hirviömeikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen 'kypärä'kampauksen tuo Merve tekee itselleen
Joo ei voi käsittää miten rumat hiukset! Jos olis vaikka pitkät kiharat ja runsaasti ohennetut mut tuommoinen jäykkä kypärä on järkky 😳
Mervellä olisi upeat hiukset hyvällä leikkauksella kiharana ilman kömpelöä värjäystä. Miksi ihmeessä yrittää suoristaa niitä?
On joo tosi häiritsevää kun se käyttää päivästään suuren osan kun haroo hiuksiaan suoremmaksi. Ja suorana sen tukka on ihan järkky
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?
Oikeassahan he ovat. Suurin osa kommenteista täyttä shaissea.
Talossa on niin paljon sontaa, sitä ei saa pesemälläkään pois.
Koko ohjelma on pelkkää p**kaa! Pikkaisen möyhimällä (=kommentoimalla) haju vain leviää
Vierailija kirjoitti:
Repa-neiti kyttää toisessa huoneessa ja Miikka-neiti toisessa. :D
Et selvästi tykkää Reeosta ja Miikasta, mutta samassa viestissä haukut myös tytöt.
Mun suosikit on Sofia ja Merve. Hyvältä näyttää ainakin vielä toistaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
J
os SallaMilla ei koko ajan eristäytyisi kahdestaan olemaan, niin ehkä heillä olisi paremmat välit muihin naisiin 🤔
Voi olla, mutta tää naisten porukka on niin vahva, laura,merve, sofia ja mia 😑vähän niinkun koulun suosituimmat tytöt 🙄eikös toi sofiakii ole omasta mielestään vähän parempi kun muut, vai mistä toi tupakanpoltto kielto tuli 😂
Vierailija kirjoitti:
Hurjaa, Nyt Repa-neiti tuli Miikka-neidin tilalle kyttäämään. Missä Miikka-neiti on? Oho, Miikka-neiti onkin Repa-neidin äskeisellä paikalla!
Ja vaihto! - Onko tämä jokin kansantanssi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J
os SallaMilla ei koko ajan eristäytyisi kahdestaan olemaan, niin ehkä heillä olisi paremmat välit muihin naisiin 🤔Voi olla, mutta tää naisten porukka on niin vahva, laura,merve, sofia ja mia 😑vähän niinkun koulun suosituimmat tytöt 🙄eikös toi sofiakii ole omasta mielestään vähän parempi kun muut, vai mistä toi tupakanpoltto kielto tuli 😂
Siis mitä? BBkö ilmoitti, että tupakointi on kielletty, koska Sofia on omasta mielestään paprempi kuin muut?
Nabaz siirtyy pian tyttöjen leiriin, jos Miikka jatkaa vittuiluaan. Ei näytä ihan huumorilla ottavan kaikkea.
Miikka-neiti ja Herra Sofia sopisivat hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen 'kypärä'kampauksen tuo Merve tekee itselleen
Joo ei voi käsittää miten rumat hiukset! Jos olis vaikka pitkät kiharat ja runsaasti ohennetut mut tuommoinen jäykkä kypärä on järkky 😳
Mervellä olisi upeat hiukset hyvällä leikkauksella kiharana ilman kömpelöä värjäystä. Miksi ihmeessä yrittää suoristaa niitä?
On joo tosi häiritsevää kun se käyttää päivästään suuren osan kun haroo hiuksiaan suoremmaksi. Ja suorana sen tukka on ihan järkky
Wanna be Kardashian.
Tän keskustelukulttuurin takia mä en voi olla oma itseni ja joudun Helvetin tasolle kolme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J
os SallaMilla ei koko ajan eristäytyisi kahdestaan olemaan, niin ehkä heillä olisi paremmat välit muihin naisiin 🤔Voi olla, mutta tää naisten porukka on niin vahva, laura,merve, sofia ja mia 😑vähän niinkun koulun suosituimmat tytöt 🙄eikös toi sofiakii ole omasta mielestään vähän parempi kun muut, vai mistä toi tupakanpoltto kielto tuli 😂
Siis mitä? BBkö ilmoitti, että tupakointi on kielletty, koska Sofia on omasta mielestään paprempi kuin muut?
parempi*
Siellä se Milena taas kyttää toisten juttuja. Onko värjännyt hiukset blondeiksi? Ei, kun sehän onkin Repa.