Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL
Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta.
Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi.
Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.
Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.
https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022
Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.
Kommentit (100630)
Salla tai Milla ulos, väärässä formaatissa kumpikin
Aika kaksinaamaista nyt puolustaa Lauraa ja Merveä Reeon vitseiltä, mutta Tarinaa ei puolustettu Krisun vitseiltä. Asiat menee tietyllä tavalla kun on tietyt tyypit kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Jestas mikä tuo Lauran meikki on?
Kotiinpaluu meikki 🙈
Laura on ihana, ei valita ja on hyvätapainen.
Merve on ihana, myönteinen mukava suloinen.
Mia äänekäs ja tempperamenttinen kiva.
Reeo itsekäs, omahyvänen, itserakas ja pahansuopanen. kiero ja oman edun tavoittelija. Manipuloi alusta saakka.
Miikka kaikkia noita edellä, mutta hienotunteisempi.
Heidi säälittävää mielistelyä.
Milla ja Salla pihalle.
Täällä on sokeeta porukkaa naisia kohtaan, äänestäjät on selvästi 65-70 vuotiaita naisia.
Vierailija kirjoitti:
Laura on ihana, ei valita ja on hyvätapainen.
Merve on ihana, myönteinen mukava suloinen.
Mia äänekäs ja tempperamenttinen kiva.
Reeo itsekäs, omahyvänen, itserakas ja pahansuopanen. kiero ja oman edun tavoittelija. Manipuloi alusta saakka.
Miikka kaikkia noita edellä, mutta hienotunteisempi.
Heidi säälittävää mielistelyä.
Milla ja Salla pihalle.
Täällä on sokeeta porukkaa naisia kohtaan, äänestäjät on selvästi 65-70 vuotiaita naisia.
t. haukun kaikki, jotka eivät ajattele kuten minä
Mikä tuuri muka et Salla päässyt moneen realityyn. Ilmeisesti hyötyä tästä tyrkkytaustasta et pääsi tähänkin.
Jos SallaMilla ei koko ajan eristäytyisi kahdestaan olemaan, niin ehkä heillä olisi paremmat välit muihin naisiin 🤔
Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?
No sitähän tämä on.
Laura on oikeen bitchien bitch ja tuossa kultapuserossaan niin täynnä itseään
Jos Krisu sai vitsailla, niin saa Reeokin vitsailla. Lauralla, Mervellä sun muilla on oma vastuu tunteistaan niin kuin oli Tarinallakin.
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?
Oikeassahan he ovat. Suurin osa kommenteista täyttä shaissea.
Mervellä on hyväntahtoisuus kaukana. Kantaa oikein kaunaa pelin takia Heidille. Kylmäävä tyyppi. Ei ole normaalia suuttua noin pelin takia.
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?
Totta kai💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?
No sitähän tämä on.
Ja täällä sinäkin kommentoimassa? Peliä ja leikkiähän tämä kaikki on :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?
No sitähän tämä on.
Ja täällä sinäkin kommentoimassa? Peliä ja leikkiähän tämä kaikki on :D
Leikissäkin on säännöt, ja voi pelata reilusti.
TÄssäkin ketjussa on ollut ihan hirveää kielen käyttöä ja toisten haukkumista,mitä en tippaakaan hyväksy. Sitten taas on välillä hyvääkin spekulointia ja hauskoja oivalluksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen 'kypärä'kampauksen tuo Merve tekee itselleen
Joo ei voi käsittää miten rumat hiukset! Jos olis vaikka pitkät kiharat ja runsaasti ohennetut mut tuommoinen jäykkä kypärä on järkky 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ett miehet tälläkin palstalla kaikkein eniten suoltaa naamioitunutta naisvihaa asukkaiden kautta. Tämä on syytä pitää mielessä ja en voi olla asiaa ajattelematta kun kommentteja luen, että joku sovinisti voi olla asialla.
No kuule ei pidä paikkaansa. 💃🏼 nainen mä ainakin oon ja kyllä tuolla talossa noi naiset on kaiken pahan alku ja juuri. Niin pinnallisia.
Kyllä naisistakin sovinisteja löytyy, valitettavasti. Eipä juuri typerämpää touhua ole, kuin oman oksan sahaaminen.
Mitä nuo Miikan kuullen pohtivat pisteitä? Kutsuisivat Reeon paikalle, niin ei tartteisi Miikan raportoida keskusteluja eteenpäin 😁
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/09/08/mita-mielta-urheilusta kohdasta 13:09 eteenpäin