Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48181/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaat kommentoijat. Sateenkaarilipun alla on yhä tilaa teille kaikille. Vahva yhdenvertainen yhteisömme on sitoutunut saattamaan Sofian tämän kauden voittajaksi. Tule sinäkin mukaan Snow’n tiimiin.

En ikinä voi hyväksyä noita homoja, en lesboja, ne ei tule ikinä olemaan minun elämässäni.

Santeri on tosi kuvottava. Menisi vaan tekemään porno keikkojaan sinne mistä taloon on tullut. 

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2006/09/08/mita-mielta-urheilusta  kohdasta 13:09 eteenpäin

Vierailija
48182/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla tai Milla ulos, väärässä formaatissa kumpikin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48183/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kaksinaamaista nyt puolustaa Lauraa ja Merveä Reeon vitseiltä, mutta Tarinaa ei puolustettu Krisun vitseiltä. Asiat menee tietyllä tavalla kun on tietyt tyypit kyseessä.

Vierailija
48184/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikä tuo Lauran meikki on?

Kotiinpaluu meikki 🙈

Vierailija
48185/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on ihana, ei valita ja on hyvätapainen.

Merve on ihana, myönteinen mukava suloinen.

Mia äänekäs ja tempperamenttinen kiva.

Reeo itsekäs, omahyvänen, itserakas ja pahansuopanen. kiero ja oman edun tavoittelija. Manipuloi alusta saakka.

Miikka kaikkia noita edellä, mutta hienotunteisempi.

Heidi säälittävää mielistelyä.

Milla ja Salla pihalle.

Täällä on sokeeta porukkaa naisia kohtaan, äänestäjät on selvästi 65-70 vuotiaita naisia.

Vierailija
48186/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on ihana, ei valita ja on hyvätapainen.

Merve on ihana, myönteinen mukava suloinen.

Mia äänekäs ja tempperamenttinen kiva.

Reeo itsekäs, omahyvänen, itserakas ja pahansuopanen. kiero ja oman edun tavoittelija. Manipuloi alusta saakka.

Miikka kaikkia noita edellä, mutta hienotunteisempi.

Heidi säälittävää mielistelyä.

Milla ja Salla pihalle.

Täällä on sokeeta porukkaa naisia kohtaan, äänestäjät on selvästi 65-70 vuotiaita naisia.

t. haukun kaikki, jotka eivät ajattele kuten minä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48187/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuuri muka et Salla päässyt moneen realityyn. Ilmeisesti hyötyä tästä tyrkkytaustasta et pääsi tähänkin.

Vierailija
48188/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos SallaMilla ei koko ajan eristäytyisi kahdestaan olemaan, niin ehkä heillä olisi paremmat välit muihin naisiin 🤔

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48189/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?

Vierailija
48190/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?

No sitähän tämä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48191/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura on oikeen bitchien bitch ja tuossa kultapuserossaan niin täynnä itseään

Vierailija
48192/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Krisu sai vitsailla, niin saa Reeokin vitsailla. Lauralla, Mervellä sun muilla on oma vastuu tunteistaan niin kuin oli Tarinallakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48193/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?

Oikeassahan he ovat. Suurin osa kommenteista täyttä shaissea. 

Vierailija
48194/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervellä on hyväntahtoisuus kaukana. Kantaa oikein kaunaa pelin takia Heidille. Kylmäävä tyyppi. Ei ole normaalia suuttua noin pelin takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48195/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?

Totta kai💕

Vierailija
48196/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?

No sitähän tämä on. 

Ja täällä sinäkin kommentoimassa? Peliä ja leikkiähän tämä kaikki on :D 

Vierailija
48197/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla ja Milla haukkuivta juuri vauvapalstan skeidapalstaksi :D Tai Salla sen sanoi. Vieläkö fanitatte?

No sitähän tämä on. 

Ja täällä sinäkin kommentoimassa? Peliä ja leikkiähän tämä kaikki on :D 

Leikissäkin on säännöt, ja voi pelata reilusti. 

TÄssäkin ketjussa on ollut ihan hirveää kielen käyttöä ja toisten haukkumista,mitä en tippaakaan hyväksy. Sitten taas on välillä hyvääkin spekulointia ja hauskoja oivalluksia. 

Vierailija
48198/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellisen 'kypärä'kampauksen tuo Merve tekee itselleen

Joo ei voi käsittää miten rumat hiukset! Jos olis vaikka pitkät kiharat ja runsaasti ohennetut mut tuommoinen jäykkä kypärä on järkky 😳

Vierailija
48199/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ett miehet tälläkin palstalla kaikkein eniten suoltaa naamioitunutta naisvihaa asukkaiden kautta. Tämä on syytä pitää mielessä ja en voi olla asiaa ajattelematta kun kommentteja luen, että joku sovinisti voi olla asialla.

No kuule ei pidä paikkaansa. 💃🏼 nainen mä ainakin oon ja kyllä tuolla talossa noi naiset on kaiken pahan alku ja juuri. Niin pinnallisia.

Kyllä naisistakin sovinisteja löytyy, valitettavasti. Eipä juuri typerämpää touhua ole, kuin oman oksan sahaaminen.

Vierailija
48200/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nuo Miikan kuullen pohtivat pisteitä? Kutsuisivat Reeon paikalle, niin ei tartteisi Miikan raportoida keskusteluja eteenpäin 😁

Ketju on lukittu.