Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Big Brother Suomi 2022 OFFICIAL

Vierailija
01.08.2022 |

Keskustelua 4.syyskuuta 2022 starttaavasta uudesta Big Brother Suomi-kaudesta. 

Uudet juontajat: Anni Hautala, Sami Kuronen ja Janni Hussi. 

Kauden suurimpia uudistuksia on taktikoinnin salliminen.

 Juonittelu ja nimeämisistä puhuminen on sallittua! BB-podcastia juontavat Cristal Snow ja Sanna Pikkarainen.

 https://www.fanisivut.net/bigbrother/sbb/uutiset/kausi-2022 

Jännittävää odottaa mitä uusi kausi tuo tullessaan.

Kommentit (100630)

Vierailija
48121/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, ett miehet tälläkin palstalla kaikkein eniten suoltaa naamioitunutta naisvihaa asukkaiden kautta. Tämä on syytä pitää mielessä ja en voi olla asiaa ajattelematta kun kommentteja luen, että joku sovinisti voi olla asialla.

 

Joo, tällä palstalla on muutama selkeän naisvihainen ja valitettavan ahkera jankkaaja, joilla on aina joku nainen aggressiivisen lokakampanjoinnin kohteena. 

Vierailija
48122/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidi taitaa olla ainut joka kirjoittanut pitkän matematiikan ja fysiikan mm

Joo, täällä amispudokkaat kiljuvat kuorossa että hän on tyhmä. Ehkä täytyy sanoa että hän on älyllisesti eri tasolla kuin nämä kiljujat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48123/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura ja Milena puhuivat myös nimeämisistä. Silloin tuli kuulutus " Hyvänmielen olento , suorita tehtäväsi"

Tuliko tuolloin, kun Heidi ja Reeo puhuivat ?

Vierailija
48124/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa Lauran puolustajat ja Reeon mollaajat 24/7. Siellä se totuus iskee vasten kasvoja teillekin. Nyt tuotanto leikkelee koosteet ihan oman mielensä mukaan saaden Reeon näyttämään pahalta ja Lauran joltain pyhimysenkeliltä. Yhtä kaksinaamaista kakan puhujaa kuin Laura en ole vähään aikaan nähnytkään. Merve tulee hyvänä kakkosena käsikynkässä.

En minä ketään pelkän juonittelun takia ainakaan ulos pistäisi, kaikkihan tuolla juonittelee. Enemmän minulle merkitsee toisien kunnioittaminen ja käytöstavat. Tuollainen jatkuva päin naamaa v**tuilu ja ylimielinen määräily on kuvottavaa katsottavaa. Merve ja Laura eivät tee mitään tällaista. 

Niin kun näillä ämmillä ei oo pokkaa sanoa päin naamaa mitään vaan sit haukkuvat selän takana. Miikka vitsailee ja samalla tavalla itsestään myös, Laura ja Merve esittää päin naamaa jotain ihan muuta ja heti kun muut kääntää selkänsä alkaa hirveä haukkuminen. Et joo aika iso ero. Itsessä on vika jos ei omaa mitään huumorintajua.

Mitä sillä on väliä kuka puhuu tuolla selän takana ja mitä? Ei se haittaa niitä, joista puhutaan. Enemmän haittaa se suora kettuilu, koska se vaikuttaa ilmapiiriin.

Eli selän takana tapahtuva kiusaaminen ok jos sen uhri ei tiedä asiasta... Just mikä asenne. Miikka on ainoa joka tonne tuo mitään iloa. Kyllö se katsojille ainakin ilmapiirin pilaaja tuo Lauran ja merven käärmeily.

Pakkohan Lauran ja Merven on käärmeillä, kun talon miehet ovat toksisella maskuliinisuudellaan joko houkutelleet naiset puolelleen tai ajaneet heidät nurkkaan. Miten muutenkaan Laura ja Merve tuolla selviäisivät? Reeo on talon pahin käärme.

Vierailija
48125/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh miten paljon voiteita yms. juttuja Salla oli ottanut laukkuunsa ja nyt laittelee niitä takaisin varastohuoneen hyllylle.😂

Vierailija
48126/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura on kyl niin tympäänyneen näköinen. Ehkä laihduttanut rajusti vauhdilla, kun olemus niin kömpelö ja kasvot aika valahtaneet tuohoj ikään nähd3n.

Kai se naama valahtaa, kun ei käytä lainkaan kasvolihaksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48127/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukoilla alkaa olla väsynyttä

Vierailija
48128/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milena kertoi viime su olevan 100 kiloinen jenkkifutari. Jostain syystä Heidi ei tykkää Milenasta. 

En yhtään ihmetele miksi ei tykkää Milenasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48129/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh miten paljon voiteita yms. juttuja Salla oli ottanut laukkuunsa ja nyt laittelee niitä takaisin varastohuoneen hyllylle.😂

Käskikö BB sen palauttamaan ne?

Vierailija
48130/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin vielä nähdä Lauran ja Merven pahan puhumista ja haukkumista keskenään + valehtelua päin asukkaiden naamaan. Ei ehkä suotavaa, mutta tuo vähän viihdettä katsojille. Lauralle paljon ääniä tänään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48131/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh miten paljon voiteita yms. juttuja Salla oli ottanut laukkuunsa ja nyt laittelee niitä takaisin varastohuoneen hyllylle.😂

  katoin myös että onkohan omia

Vierailija
48132/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh miten paljon voiteita yms. juttuja Salla oli ottanut laukkuunsa ja nyt laittelee niitä takaisin varastohuoneen hyllylle.😂

Käskikö BB sen palauttamaan ne?

Siitä mä en osaa sanoa, mutta sillä oli kassi täynnä niitä tuotteita. Voi olla, että BB päiväkirjahuoneessa sanonut hänelle tuosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
48133/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miikan hattuilu ei ole tosissaanhattuilua. Jos ihmiset ovat hyviä ystäviä keskenään kuten Nabbe ja Miikka niin voivat laukoa toisilleen juuri noin. Se kuullostaa muista raskaalta hattuilulta, mutta sitä se ei ole. Minulla muunmuassa on ystävätär, jonka kanssa puhumme aika usein juurikin noin mutta muu porukka luulee aina, että olemme kaiken aikaa riidoissa, vaikka emme olekaan. Olemme selittäneet asian tuttavillemme ja nyt he viis veisaavat meidän naljailuistamme. Laura ja Merve puhuvat peetä ihmisten selkien takana.Nytkin oli polemiikkia että Heidi "valitsi" poistuvat ihmiset juhlista ja jätti ne joista välittää eniten. Siitäkin ko kaksikkoeukot saivat vettä myllyynsä, MUTTA eivät muistaneet mitä se Laura kaikkea teki kun oli päällikkönä. Häkkiin ei joutuneet hänelle läheiset ihmiset. Lippuja annettiin joukkueisiin  omille tiimiläisille harkiten   ja samoin maksoi yhteisistä ruokarahoista 250eur että sai Miikan ja Reeon estettyä äänestämisestä.jne  Että olipa reiluja tekosia. Oksettaa katsella niitten juttuja.Kieroja kun korkkiruuvit.Olisi hyvä jos Laura pantaisiin ulkoistukseen tänään...

Vierailija
48134/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh miten paljon voiteita yms. juttuja Salla oli ottanut laukkuunsa ja nyt laittelee niitä takaisin varastohuoneen hyllylle.😂

Kyllä on köyhää touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48135/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla on aikamoinen pöllijä. Ei hitto!

Vierailija
48136/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tv-ohjelma ei anna kenestääkään realistista kuvaa. Tunnen Miikkan jo lapsuudesta. Kävimme Turussa samaa yläastetta. Hän oli väkivaltainen koulukiusaaja ja erittäin myrkyllinen ihminen, joka teki monen elämästä helvettiä. Totta kai hän on varmasti muuttunut ja kenties jopa katunut lapsuuden aikaisia tekojaan, mutta hän ei ole millään lailla talossa sellaista ainakaan osoittanut vaan surutta haukkunut ja tuominnut muita asukkaita. Tämäkin palsta varmasti puolustelee Miikkaa vain siksi, että hän on "suorapuheinen" tai "hauska", mutta kukaan teistä ei ole joutunut kestämään hänen aiheuttamaansa piinaa ja ahdistusta. Äänestäkää, miten äänestätte.

Vierailija
48137/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla on aikamoinen pöllijä. Ei hitto!

Eikä ainoa tuolla suinkaan.

Vierailija
48138/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nuo suurin osa näyttää niin keltaisilta. Liikaako porkkanoita syöneet.🤔

Vierailija
48139/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Laura on "esiintynyt" kovasti? Yritin katsoa 247 aamupäivällä, mutta täti veti niin noloa showta että ei vaan pystynyt katsomaan. 

Vierailija
48140/100630 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo merve on noin katkera Heidiä kohtaan? Aina on nimeämässä Heidiä, varmaan Heidi pelastuu jos häädössä, joten ennen pitkää kolahtaa omaan nilkkaan kun Heidi pelastuu niin niiden omasta porukasta yksi kerrallaan alkaa tippumaan. mervellä ei mitään muuta kuin pakkomielle Heidin nimeäminen, tuo ei pitemmän päälle tuota tulosta.

Ketju on lukittu.